وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر کمتر دیده شده از دوربین پاناسونیک

معرفی دوربین پاناسونیکLumix DMC-FZ70     
پاناسونیک دوربین Lumix DMC FZ70  را به خاطر آنکه زندگی بیشتر از آن چیزی است که لحظه ای را ثبت کنیم است، به بازار معرفی کرد. به همین خاطر است که دوربین پاناسونیک FZ70  یا FZ72 را با تمام فن آوری های روز موجود خلق پاناسونیک معرفی و تولید می کند.

 

از لحاظ اپتیکال دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 دارای دامنه جالب زوم است که از سوپو واید 20mm شروع شده و تا عدد اجاب آور 1200mm یعنی 60 برابر زوم ادامه پیدا می کند که این اعداد این دوربین Lumix DMC-FZ70 را در صدر جدول رقابت قرار می دهد. با وجود دیافراگم f/2.8-5.9 در شرایط نوری کم هم عکس هایی شفاف و پر نور خواهید داشت. لرزه گیر اپتیکالی دوربین دیجیتال پاناسونیک FZ70 به شما از داشتن عکس هایی بدون تکان در هر دو حالت واید و زوم اطمینان می بخشد.

تصاویر کمتر دیده شده از دوربین  پاناسونیک

دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 دارای فیلم برداری جالب full HD با سرعت 60i است که در سطح جهانی کیت استاندارد حرفه ای است. در حین فیلم برداری به صورت استریو بسیار شفاف صدا ضبط می کند و با داشتن فن آوری Dolby Digital صدای باد را حذف کرده و صداهای محیطی را تقویت می کند. این میکروفون منحصر به فرد حتی با زوم اپتیکال ضبط صدا را نیز زوم می کند که با دقت بیشتری صدای سوژه روبروی دوربین FZ70 را جذب کند.


 لنز زوم منحصر به فرد و تک در دنیای عکاسی در این کلاس
با وجود زوم 60 برابری (20-1200mm) این لنز در کلاس خودش وایدترین و بلندترین زوم جهان را در اختیار خواهید داشت. این دامنه بالا به شما امکان عکاسی در هر زمینه ای را می دهد. در عکاسی حیاط وحش گرفته تا منظره و مسافرت. در حالت واید 20mm نزدیک به 140% وسعت بیشتری نسبت به لنزهای واید 24mm خواهید داشت. تلفیق 14 عنصر در 12 گروه به همراه 6 عنصر آسفریکال و 9 سطح آسفریکالی و 3 لنز ED (Extra-Low dispersion) یک مجموعه حرفه ای و پیشرفته تولید خواهد شد که توانایی استثنایی در کنترل اعوجاج حواهد داشت و رنگ های در حالت واید تا تله حفظ می شود.

تصاویر کمتر دیده شده از دوربین  پاناسونیک


کمی زوم بیشتر می خواهید ؟
به لطف وجود فن آوری هوشمند تفکیک پاناسونیک می توانید زوم فوق العاده دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 را به دو برابر یعنی X120 افزایش دهید. این در حالی است که کیفیت تصاویر تا حد بسیار خوبی حفظ می شود. حتی یک آداپتور اپتیکال را می توان تهیه کرد و این میزان را باز هم افزایش داد.


میکروفون زوم جالب Dolby(R) با کیفیت عالی
فیلم برداری با دوربین عکاسی پاناسونیک FZ 70 آسان است اما جالب آنجاست که ضبط صدا در حین فیلم برداری واقعاً شفاف و تمیز است. ضبط فیلم ها به همراه فن آوری واقعی Dolby Digital همراه خواهد بود که کیفیتی فرای تصور تولید می کند.

میکروفون جدید دارای محافظ ضد صدای بالاست که 70% توانایی بهتر کنترل صدای باد را از مدل های پیشین در اختیار دارد در خارج بدنه هم میکروفون دوربین دیجیتال پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 طوری طراحی شده است که محافظی فیزیکی بر روی میکروفون قرار دارد. که از برخورد مستقیم باد به آن جلوگیری  می کند و باد را به طریقی کنترل می کند. نتیجه آن خواهد شد که صدا شفاف و بدون ضربات باد خواهد بود حتی اگر روز پر باد و ناآرامی باشد.

تصاویر کمتر دیده شده از دوربین  پاناسونیک


فیلم برداری Full HD
دوربین پاناسونیک Lumix FZ70 توانایی فیلم برداری در هر دو فرمت MP4 و AVCHD را دارد. وجود یک دکمه اختصاصی برای فیلم برداری امکان شروع به فیلم گرفتن به صورت آنی را فراهم می کند حالت Creative Video امکان تغییر سرعت شاتر دیافراگم را در حین کار به شما می دهد زوم 60 برابری به همراه لرزه گیر MEGA O.I.S به صورت کامل در این بخش عمل می کنند.


* حسگر جدید 1/16 مگاپیکسلی دوربین سوپر زوم پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 بسیار حساس MOS با پردازنده بسیار سریع Venus Engine کیفیت بالایی تولید می کنند.
حسگر جدید 16.1  مگاپیکسلی بسیار حساس MOS به همان پردازنده پیشرفته جدید Venus Engine با پاسخگوی بالا کیفیت بالایی راحتی در حساسیت های بالا عرضه می کند این تلفیق قوی دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix FZ70 امکان عکاسی پی در پی 9 فریم بر ثانیه را فراهم می آورد و نیز می توانید به سرعتی بسیار خوب فوکوس خودکار که و یک سوژه را در کمتر از یک ثانیه شکار کنید.


لرزه گیر قدرتمند به همراه حالت فعال (Active mode)
سیستم MEGA O.I.S دوربین دیجیتال پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 به راستی از لرزش دست جلوگیری می کند. زوایایی که از لرزش آن جلوگیری می کند. بیش از 200 درصد وسیعتر از مدل قبلی است که توسط آن می توان حتی در انتهای سوپر تله فتو یعنی فاصله کانونی 1200mm روی دست عکس بدون لرزش گرفت. وقتی در حالت فیلم برداری سیستم لرزه گیر Active در حالت wide فعال است و مشغول فیلم برداری هستید تقریباً هیچگونه فروش نخواهید داشت و کیفیت رزه ای افت نخواهد داشت.


حالت های خلاقانه روتوش، کنترل و پانوراما در درون دوربین
در کل 15 افکت در دوربین پاناسونیک FZ70 وجود دارد : Expressive، Retro، Old days، High key، Low key، Sepia، تک رنگی Dynamic، Impressive Art، High Dynamic، Toy Effect، Miniature Effect، Soft focus، Star Filter  و one Point Colorو حالت Creative Control این امکان به کاربر داده می شود که در حین عکاسی اثر جلوه ویژه را بر روی عکس ببیند و روی آن تصمیم گیرد که در حالت فیلم برداری نیز فعال است. در حالت Creative Retouch بعداز عکاسی می توانید فیلتر ها را در دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix DMC-FZ70 اعمال کنید که حالت پانورامای خلاقانه نیز زیر مجموعه آن محسوب می شود. 13 جلوه در حالت پانوراما و 15 جلوه در دو حالت دیگر در دسترس است.

تصاویر کمتر دیده شده از دوربین  پاناسونیک


پاسخ دهی شگفت انگیز حسگر در نور کم
در حالی که لنز دوربین دیجیتال پاناسونیک FZ70 دارای دیافراگم f/2.8-5.6 است، حسگر 16 مگاپیکسلی جدید MOS که نویز را 10 الی 15 درصد کمتر از قبل می کند تاثیر قابل ملاحظه ایراد در خروجی فیلم و عکس می گذارد. وجود پردازنده Engine Venvs  این پاسخدهی را افزایش داده و کیفیت خروجی دوربین دیجیتال پاناسونیک Lumix FZ70 را به اوج می رساند.


حالت iA Plus :
سیستم iAuto (هوشمند خودکار) دوربین پاناسونیک Lumix FZ70 خودش همه وظایف را به عهده می گیرد و خیال شما را از بابت داشتن عکس خوب و فیلمی روان و مناسب راحت می کند. به علاوه حالت iA Puls  به شما امکان کنترل ناحیه فوکوس شده را می دهد و می توانید کنترل نورسنجی و بالانس سفیدی را هم در اختیار داشته باشید.
 لوازم جانبی اپتیکال Lumix DMC- FZ70 امکان انتخاب و عکاسی در شرایط مورد نظر خود را افزایش می دهد.
– مبدل تله مدل DMW-LA8 با 1.7 برابر

– فیلتر 3 برابر کلوز آپ مدل DMW-LC55

– فلاش های خارجی DMW-FL500/ DMW-FL360L/ DMW-FL220

– فیلترهای ND و پلاریزه مدلDMW-LNDH55 و DMW-LPL55