وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصویر ذهنی شما

تصویر ذهنی شما
اصولی که مایل هستید کودکانتان در سراسر زندگی خود دنبال کنند عقیده راسخی داشته باشید. دیگر این که تصویر ذهنی شما از هر کودک باید براساس طبیعت‌، شخصیت‌، نیازها و علایق آن کودک خاص باشد.
 
راندن کودکان به سوی فعالیت‌هایی که به عنوان یک فرد با شخصیت آن‌ها متناسب نباشد موجب خشم و عجز فراوان آن‌ها شده و استعدادهای واقعی آن‌ها را به هدر می‌دهد و تلف می شود. نکته مهم دیگر این است که باید بدون توجه به ویژگی‌های تصویر ذهنی خود از کودکتان‌، او را مجسم کنید که در بزرگسالی مستقل بوده و به کاری که انتخاب کرده علاقه‌مند است.

در میان خصوصیات افراد خلاق مشهور به نظر می‌رسد که استقلال و شور و هیجان ثابت‌ترین عامل است. برای شکل بخشیدن و پرورش یک تصویر ذهنی از آیندهء کودک‌، اولین قدم این است که بدانید دید خود کودک نسبت به آینده‌اش چیست.
 
اگر به کودکتان کمک نکنید که حس عمیق علاقه و شوق به یادگیری را پرورش دهد مهم‌ترین عامل را نادیده گرفته‌اید. با داشتن این حس کودکتان فرصت خوبی برای پرورش نوعی شور و هیجان خواهد داشت که می‌تواند او را از میان آموزش‌های سخت‌، شکست‌های مکرر‌، مبارزهء‌مالی و حتی اندکی دست و پنجه نرم کردن با فقر به سوی شکوه خلاقیت همه جانبه در بزرگسالی بکشاند.