وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تعبیر خواب رابطه جنسی و ارضا شدن

تعبیر خواب رابطه جنسی و ارضا شدن

تعبیر خواب رابطه جنسی و ارضا شدن

 

در این بخش از ایران ناز تعبیر خواب ارضا شدن و دیدن روابط جنسی و جماع در خواب را برای شما آورده ایم. با ما در ایران ناز همراه باشید .خواب نزدیکی و پس از آن ارضا شدن می تواند در مرحله نخست احتلاو بوده و یا یک خواب شیطانی باشد که در چنین صورتی فاقد تعبیر است چون کلیه خواب های شیطانی تعبیر ندارند. پس همواره این نکته را در نظر داشته باشید.

 

تعبیر خواب ارضا شدن

 

اگر در خواب بیند که ارضا شده و جنب است، دلیل که در حرام، آشفته و سرگشته شده باشد و بعضی از معبران گویند: سفر کند، و مراد دنیا بیاید و کارش تباه شود.

 

تعبیر خواب شستن پس از ارضا

 

اگر بیند خود را از آب منی بشست و جامه بپوشید، دلیل که سرانجام از آن کار رسته گردد و کار بسته شود. اگر بیند خود را به تمامی نشست، دلیل که کارش تمام نشود، یعنی تمام برنیاید

 

براهیم کرمانی گوید: اگر کسی در خواب ارضا شدن بیند، خود را و برهنه، دلیل که درکار خود متحیر و عاجز شود. اگر بیند خود را گرمابه بشست و بیرون آمد و جامه پاکیزه در پوشید، دلیل است به خدا باز آید و توبه کند.

 

حضرت دانيال گويد: مجامعت كردن در خواب روا شدن حاجت است، خاصه چون بيند كه مني از وي جدا گرديد. اگر كسي بيند با كسي جماع نمود، دليل است از آن كس نيكي بيند و حاجت او روا شود. اگر بيند كسي با او جماع نمود، دليل كه خاندان او توانگر گردند. اگر بيند با زن خود مجامعت كرد، چنانكه زن ا و بالا بود و مرد در زير، دليل است زني ديگر خواهد و از وي خير و منفعت بيند. محمدبن سيرين گويد: اگر بيند با زن خود يا زني ديگر از راهي ديگر مجامعت كرد، دليل كه مردي مبتدع بود بر طلب كار ناسزا و در آن كار او را مصلحت نباشد و سنت …

 

رسول (ص) نگاه ندارد. اگر بيند با مادر يا خواهر يا كسي ديگر كه بر وي حرام است مجامعت كرد، دليل كه هفت خويش از وي بريده شود. اگر زنده بود يا مرده، دليل بر غم و اندوه بود و بعضي از معبران گويند: از زنده بود از وي خير و نيكي بيند و باشد حج اسلام نمايد. اگر بيند با زن كه مرده است جماع نمود، دليل است غمگين و مستمند باشد. اگر بيند با زن مرده بيگانه جماع كرد، دليل كه كاري كه از آن نوميد شده باشد به تمامي بيابد. اگر بيند با جوانِ مجهول مجامعت نمود از او خير و نيكي بيند. اگر آن مرد جوان معروف است بر وي ظفر يابد. اگر بيند جماع با مرد پير مي كرد، دليل است خير و نيكي بيند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند دختري دوشيزگي بستد، دليل كه در آن سال زني خواهد يا كنيزكي بخرد.

 

اگر بيند به حرم پادشاه شد و مجامعت نمود، دليل است بر دشمن ظفر يابد. اگر بيند با وي جماع كرد، همين دليل كند و كارش به مراد شود و بعضي گويند: از پادشاه ترس و بيم به وي رسد. اگر بيند با مرغي مجامعت نمود، دليل كه بر كسي كه بدان مرغ منسوب باشد ظفر يابد. اگر بيند با زني بابكار جماع كرد، دليل كه طالب دنيا و مال حرام شود. اگر اين خواب را زني بيند همين تاويل دارد. جابرمغربي گويد: اگر بيند با شتر جماع نمود دليل است از سختي برهد و بر دشمن ظفر يابد و مالش بسيار و نامش بلند گردد.

 

اگر بيند با ترسائي يا جهودي يا گبري مجامعت كرد، دليل كه كارهاي دنياي او به نظام شود. اگر مرد پيري كه به كلي شهوتش زايل شده ببود در خواب بيند شهوتش غالب شده است، چنانكه درجواني بود، دليل كه در كار دين نيك راغب گردد. اگر بيند با پادشاه جماع نمود، دليل است محرم و نزديك او شود. اگر بيند با زن حائض مجامعت نمود، دليل كه كارش بد شود. اگر بيند با زني مجامعت كرد كه مرده بود، دليل كه كارش بد شود يا با خويشان او پيوند و وصلت كند. اگر آن زنده بود از خويشان او مفارقت كند و بعضي معبران گويند: با زن حائض جماع كردن آساني كارهاي دنيائي او است. اسماعيلِ بنِ اشعث گويد: اگر كسي بيند با زن او كه كنيزك است مجامعت نمود، دليل كه از پادشاه خير و منفعت بدو رسد.

 

اگر بيند با مردي معروف و جوان جماع نمود، دليل كه خيري به او رسد. اگر بيند با مردي مجهول و جوان جماع نمود، دليل است از پادشاه حاجت او روا شود. اگر بيند كه بازني ديگر جماع نمود، دليل كه از او نيكي بيند و حاجتش روا شود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: در خواب جماع كردن كه از آن غسل واجب شود تاويلش نباشد.

 

مطالب مرتبط:

 

برای تعبیر خواب کدام کتاب معتبرتر است؟

 

رابطه جنسی استاد دانشگاه با دانشجو سر کلاس +تصاویر 18+

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره