وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تعریق یا همان عرق کردن

تعریق یا همان عرق کردن
پدیده‌ کاملاً طبیعی بدن انسان محسوب می‌شود و برخلاف باور عموم بخشی از سیستم خنک کننده‌ بدن است که باعث می‌شود بدن در دمای مناسبی قرار گیرد. در واقع عرق این توانایی را دارد که به طور طبیعی در عرض چند دقیقه بدن را خنک کند. برای همین است وقتی سخت مشغول کار و فعالیت هستیم
 
عرق از سر و رویمان جاری می‌شود. واقعیت این است هرچه بیشتر عرق کنید بدنتان خنک‌تر می‌شود. علاوه بر این، عرق، آرام‌بخش ایده‌آل اعصاب انسان نیز محسوب می‌شود و این قابلیت را دارد که نبض را تنظیم کند. به طور کلی عرق کردن روشی است که بدن به وسیله‌ آن خود را خنک نگه می‌دارد.

با وجود این که نقش تعریق در خنک نگه داشتن بدن در نوع خود بسیار جالب و فوق‌العاده است اما باید بدانید که همین عرق کار بسیار مهم دیگری نیز انجام می‌دهد که خیلی از ما حتی فکرش را هم نمی‌کنیم: دفع سموم بدن؛ پس عرق کردن آنقدرها هم بد نیست.

اما زمانی که عرق می‌کنیم بدن آب و املاح معدنی خود را نیز از دست می‌دهد و لازم است که تمام این عناصر جایگزین شوند. در واقع لازم است که در فصل گرما خوب بخورید و خوب بنوشید تا بدنتان دهیدراته نشود یعنی اینکه آب خود را از دست ندهد. زیرا از دست رفتن آب بدن آسیب رسان خواهد بود.