وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تعطیلی شبکه فارسی وان بخاطر حسام نواب صفوی +عکس

تعطیلی شبکه فارسی وان بخاطر حسام نواب صفوی +عکس

تعطیلی شبکه فارسی وان بخاطر حسام نواب صفوی

 

به گزارش ایران ناز حسام نواب صفوی بازیگر مشهور سینما که وکیل دادگستری نیز میباشد در اینسااگرام خود مدعی شد علت بسته شدن شبکه فارسی وان شکایت او بوده است . به گزارش ایران ناز این بازیگر که مدتی قبل از سوی سینا ولی الله مجری برنامه چندشنبه با سینا در فارسی وان مورد تمسخر قرار گرفته بود مدعی شد این شبکه با شکایت وی تعطیل گرده است

تعطیلی شبکه فارسی وان بخاطر حسام نواب صفوی +عکس

 

به گزارش ایران ناز  حسام نواب صفوی در اینستاگرام خود نوشته است:

 

«وقتي شبكه فارسي ١ اقدام به سريالهاي غير اخلاقي كرد متاسافانه طلاق هايی موسوم به طلاق های فارسي ١ شكل گرفت و بنيان خانواده خيلی از خانواده های ايران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشيده شد بعد از آن در نهايت رذالت، هويت ايرانی مورد تمسخر قرار گرفت.

 

سكوت به منزله خيانت بود طوماری بسياري از مردم ايران، نشان از جريحه دار شدن احساسات و غيرت ايرانی بود. با طرح شكايت توسط اينجانب و رسيدگي پر قدرت قوه قضاييه شبكه منحط و غير اخلاقي فارسي ١ بسته شد.

 

اين نكته را متذكر مي شوم شكايت ملت ايران عليه اين شبكه بود نه شخص. كه افتخار وكالت اين پرونده به عهده بنده بود و در آخر متذكر مي شوم با اتحادي كه بين وكلا در اكثر كشورها ايجاد كردم هر شخص و هر شبكه اي كه بخواهد تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ايران را به سخره بكشد در هر نقطه اي از دنيا آنها را تعقيب خواهيم كرد.

 

سپاس بيكران از مردم كشور ايران و قوه قضاييه كشور دارم كه پشتيبان من بودند. متلاشي شدن اين شبكه ضد ايراني را به تمام مردم ايران تبريك ميگويم. سيد حسام نواب صفوي وكيل پايه يك دادگستري دي ماه يكهزار و سيصد و نود پنج .تهران»

 

مطالب مرتبط:

 

کامنت جالب نواب صفوی برای بازیگر ایرانی جم +عکس

 

حسام نواب صفوی و عکس جالب و دیدنی از او

 

نوشته های جالب حسام نواب صفوی به زنجانی + عکس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره