وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

آنجلینا جولی کلکسیون خنجر دارد
بر اساس یکی از مصاحبه‌ های آنجلینا جولی با W Magazine در سال 2008، این بازیگر ارزنده هالیوودی در کودکی توسط مادرش با خنجر آشنا شده است و دوست دارد این علاقه را به پسرش مدوکس منتقل کند.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

البته خنجرهایی که آنجلینا جولی به پسرش هدیه میدهد اسباب‌بازی هستند و همیشه با صحبت‌های مفصلی در مورد رعایت نکات ایمنی و ضرورت دوری از خشونت همراه می‌شوند.او می‌گوید: ما در مورد سامورایی‌ها و اهمیت دفاع از دیگران با مقاصد پاک نیز صحبت می‌کنیم. من و پسرم در مورد همه‌چیز با هم گفتگو می‌کنیم.

 

ستیو وازنیاک اوقات فراغت خود را به سِگ‌وی پولو می‌پردازد
استیو وازنیاک علاقه زیادی به سِگ‌وی پولو (Segway polo- چوگان مدرن که در آن به‌جای اسب از دوچرخه‌ی الکتریکی استفاده می‌شود) دارد و در هر فرصتی خود را با این ورزش مفرح سرگرم می‌کند. به گزارش سایت تفریحی ایران ناز او سال گذشته به همراه تیمش که سیلیکون ولی افترشاکز (Silicon Valley Aftershocks) نام دارد، در مسابقات جهانی سگ‌وی پولوی کلن آلمان شرکت کرد. جالب اینجاست که این تورنمنت، به‌افتخار وازنیاک، واز کاپ (Woz Cup) نامیده می‌شود.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

در خارج از میدان پولو نیز سگ‌وی وسیله‌ی نقلیه‌ی اصلی و موردعلاقه‌ی استیو وازنیاک محسوب می‌شود و تقریبا همه‌جا همراه اوست. او در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با مجله‌ی فوربز گفت: وقتی می‌خواهم به شهر بروم یا خرید کنم، از سگ‌وی استفاده می‌کنم و در مدت ۱۰ دقیقه به مقصد می‌رسم. با سگ‌وی احساس خوبی دارم و می‌توانم از همه دردسرهای خودرو دوری کنم. این وسیله نشاط زیادی به زندگی من آورده است.

 

سرگی برین از بندبازی در ارتفاع زیاد لذت می‌برد
به نظر می‌رسد که برین عاشق سرگرمی‌های مولد آدرنالین  است. برین در گذشته فعالیت‌های متنوعی مثل اسکیت، ژیمناستیک و راه رفتن روی دست و دویدن با کفش‌های پنج‌انگشتی ویبرام را امتحان کرده؛ ولی قطعا عجیب‌ترین سرگرمی او بندبازی در ارتفاع زیاد است. برین بندبازی را  با تمرین در مرکز آموزش یک سیرک محلی در سانفرانسیسکو آغاز کرد که همایش‌های خصوصی سال‌های اولیه‌ی تأسیس گوگل نیز در همین سالن تشکیل می‌شد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

در سال ۲۰۰۹ برین یک دوره‌ی پیشرفته آموزش بندبازی در سیرک Warehouse نیویورک گذارند. یکی از همکاران او در گوگل که به‌شدت تحت‌تأثیر مهارت او قرار گرفته بود، در مصاحبه‌ای با بیزینس اینسایدر می‌گوید: مردم از سراسر دنیا برای شرکت در دوره‌های بندبازی و آموختن از استادان برجسته‌ی این سیرک به نیویورک پرواز می‌کنند. به عقیده‌ی من سرگی از ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها بهتر بود. بی‌تردید او همه‌ی توانایی‌هایش را برای بهتر شدن در این رشته به کار برده است.

 

وارن بافِت با نواختن یوکللی و بازی بریج آنلاین قوای ذهنی خود را پرورش می‌دهد
بافِت چندین دهه تجربه‌ی نواختن یوکللی (نوعی گیتار) دارد و حتی یک‌بار در مراسم خیریه‌ی سالانه‌ی مجله فوربز به همراه جان بون جووی یک قطعه‌ی دونفره اجرا کرد.مدیرعامل میلیاردر برکشایر هاتاوی معروف به پیشگوی اوماها در روزهای دوشنبه به همراه سه نفر دیگر از دوستانش بریج آنلاین بازی می‌کند‌ و بعضی از مواقع بیل گیتس نیز به این جمع می‌پیوندد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

استراتژی‌های خاص مورداستفاده در بازی بریج، تأثیر زیادی بر افزایش کارایی مغز برای استفاده‌ی بهینه از شرایط موجود در تعامل با دیگران به‌جای تمرکز صرف بر پیروزی دارد.

 

تام هنکس ماشین‌تحریر قدیمی جمع‌آوری می‌کند
این هنرپیشه و فیلم‌ساز محبوب آمریکایی از سال ۱۹۷۸ شروع به جمع‌آوری ماشین‌های تحریر قدیمی کرده است. در سال ۲۰۱۳ تام هنکس مقاله‌ای برای صفحه‌ی نویسنده‌های مهمان نیویورک‌تایمز نوشت و در آن دلایل خود برای این کار و مدل‌های ماشین‌تحریر موردعلاقه‌اش را شرح داد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

او دلیل اصلی علاقه به ماشین‌تحریر را صدای خاص کلیدهای آن در هنگان تایپ عنوان می‌کند.به گزارش پارسناز تام هنکس در سال ۲۰۱۴ اپلیکیشنی به نام Hanx Writer منتشر کرد که تجربه‌ی دل‌نشین تایپ کردن با ماشین‌تحریر کلاسیک را برای کاربران آیفون و آی‌پد بازسازی می‌کند.

 

ورزش موردعلاقه ریچارد برانسون کایت‌سرفینگ است
برای ریچارد برانسون با ثروت خالص بیش از ۵ میلیارد دلار، پرداختن به ورزش پرخرج و هیجان‌انگیزی مثل کایت‌سرفینگ زیاد دور از انتظار نیست.مؤسس گروه شرکت‌های ویرجین، آموزش کایت‌سرفینگ را از سال ۲۰۰۲ در جزیره‌ی اختصاصی‌اش نکر آیلند (Necker Island) آغاز کرد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

او می‌گوید: این کار به شکل مرگباری خطرناک به نظر می‌رسید؛ چراکه هرلحظه با احتمال کشیده شدن تا عمق ۳۰ متری سطح دریا روبرو بودم و دعا می‌کردم که با صخره‌های زیرآبی برخورد نکنم. من دوست دارم به مدت نیم ساعت از گوشی هوشمندم دور باشم و به کایت‌سرفینگ بپردازم. به‌این‌ترتیب می‌توانم کاملا شاداب و آماده، دوباره باانگیزه به کارم ادامه بدهم.

 

لزلی من یک تک‌چرخه سوار ماهر است
لزلی من ستاره‌ی فیلم‌های Knocked Up و This Is 40 بهترین استعداد مخفی خود را تک‌چرخه سواری می‌داند.او می‌گوید: وقتی ده‌ساله بودم برای کریسمس یک تک‌چرخه هدیه گرفتم و به‌تنهایی فهمیدم که چطور از آن استفاده کنم.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

در حال حاضر می‌توانم همه نوع ترفند تک‌چرخه سواری ازجمله عقب رفتن یا پریدن روی حاشیه‌های پیاده‌رو را انجام بدهم.

 

آنیل آمبانی یک دونده‌ی ماراتون باسابقه است
آنیل آمبانی، میلیاردر هندی و رئیس هیئت‌مدیره‌ی گروه ریلاینس (Reliance) معمولا روزش را با دویدن در خیابان‌های بمبئی (البته به همراه محافظان شخصی) آغاز می‌کند. او در مصاحبه‌ای با بیزینس اینسایدر عنوان کرد بعد از اینکه یکی از شرکت‌کننده‌های اجلاس سرمایه‌گذاران ریلاینس در نیویورک از او در مورد وزنش سؤال کرده است، وضعیت سلامتی خود را بسیار جدی می‌گیرد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

آمبانی بعد از این تصمیم و با پیروی از نصیحت‌های پدرش تصمیم گرفت برای شرکت در ماراتون سال ۲۰۰۳ بوستون تمرین کند و حتما آن را به پایان برساند.آمبانی می‌گوید: از دیدگاه عمیق‌تر، هدف از دویدن گسترش دادن مرزها و درک توانایی‌های شخصی است.

 

سوزان ساراندون خود را مبلغ پینگ‌پنگ می‌داند
هنرپیشه محبوب برنده‌ی اسکار به‌قدری شیفته‌ی این ورزش است که به دوستان نزدیک و مدارس مناطق محروم، میز پینگ‌پنگ هدیه می‌دهد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

سوزان ساراندون که مالک اشتراکی یک باشگاه زنجیره‌ای پینگ‌پنگ به نام اسپین با شعبه‌هایی در شهرهای نیویورک، تورنتو، لس‌آنجلس، شیکاگو و سانفرانسیسکو است، می‌گوید: من عاشق پینگ‌پنگ هستم؛ زیرا این بازی به جنسیت و بزرگی جثه محدود نمی‌شود و برخلاف سایر ورزش‌ها که در مقطع مشخصی باید از آن‌ها کناره‌گیری کرد، تا لحظه‌ی مرگ می‌توانید از پینگ‌پنگ لذت ببرید.

 

دیک کاستولو زنبورعسل پرورش می‌دهد
مدیرعامل سابق توییتر در مصاحبه‌ی سال ۲۰۱۵ با امیلی چنگ از شبکه‌ی بلومبرگ، اعتراف کرد که زمان زیادی را به تماشای فعالیت زنبورها می‌گذارند.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

او می‌گوید: ساختار یک کندو، فعالیت‌هایی که در آن جریان دارد، تغییرات دیوانه‌واری که با تغییر فصل‌ها در آن صورت می‌گیرد، روشی که زنبورها برای ساختن کندو استفاده می‌کنند و …، بسیار شگفت‌انگیز و مجذوب‌کننده هستند.

 

لیام نیسون عاشق ماهیگیری با قلاب است
لیام نیسون برای فرار از هیاهو و جنجال هالیوود، در اوقات فراغت به وقت‌گذرانی با خانواده و تفریح موردعلاقه‌اش، ماهیگیری با قلاب می‌پردازد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

لیام این کار را به‌صورت جدی با گذراندن دورهای آموزشی پیشرفته و شرکت در تورهای ماهیگیری بین‌المللی دنبال می‌کند که آخرین آن‌ها یک تور ۱۰ روزه در نیوزیلند به همراه دوستان نزدیکش بود.

 

شایلین وودلی خمیردندان، روغن صورت و پنیر درست می‌کند
سرگرمی محبوب بازیگر فیلم Divergent، تهیه‌ی خمیردندان، روغن و لوسیون زیبایی، داروهای گیاهی و پنیر است. او حتی گیاهان موردنیازش را هم شخصا می‌کارد و این سبک زندگی را کاملا متناسب با روحیاتش می‌داند.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

در سال ۲۰۱۴ و در جریان یکی از قسمت‌های شوی تلویزیونی «امشب با جیمی فالون»، شایلین وودلی دانش خود در مورد خواص دارویی گیاهان را با معرفی چند درمان سنتی برای افزایش کارایی سیستم ایمنی به جیمی فالون به نمایش گذاشت.

 

باب بارکر تحت نظر چاک نوریس آموزش کاراته می‌دید
مجری محبوب شوی تلویزیونی «Price is Right»، در ۴۵ سالگی آموزش کاراته را آغاز کرد و تا اواخر هشتمین دهه از عمر خود به آموختن ورزش‌های رزمی ادامه داد.باب بارکر دوستی نزدیکی با چاک نوریس (هنرپیشه و استاد کاراته) داشت و هشت سال تحت نظارت او تمرین می‌کرد.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

او در مصاحبه‌ای با Vegetarian Times می‌گوید: ما تمرین را روی چمن حیاط شروع کردیم؛ ولی بعدا من اتومبیلم را بیرون پارک می‌کردم و پارکینگ تبدیل به باشگاه کاراته شد.بارکر که اکنون ۹۲ سال سن دارد با تمرین‌های سبکی مثل شنا رفتن در کنار دیوار، بلند کردن وزنه‌های سبک، کار با دستگاه الپتیکال هنوز سلامتی خود را حفظ کرده است.

 

نیک افرمن در اوقات فراغت نجاری می‌کند
نیک افرمن مانند کاراکترش در سریال «Parks and Recreation» علاقه‌ای شدیدی به نجاری دارد.افرمن در گفتگو با هافینگتون پست می‌گوید: کار اصلی من خنداندن مردم است و گاهی واقعا وسوسه می‌شوم تا ساعات بیکاری خودم را نیز با لودگی و سرگرم کردن دیگران بگذرانم؛ ولی کاری که عمیقا باعث خوشحالی و رضایت قلبی من می‌شود، بریدن و تراشیدن چوب است.

 

تفریحات بسیار جالب هنرمندان و افراد ثروتمند (عکس)

 

نیک افرمن مالک یک کارگاه نجاری با ۱۰ نفر پرسنل در شرق لس‌آنجلس است و در آنجا میز، صندلی تختخواب و قایق دست‌ساز تولید می‌کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره