وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم تنبیه دانش‌آموزان با کمربند سر صف + عکس

فیلم تنبیه دانش‌آموزان با کمربند سر صف + عکس

فیلم تنبیه دانش‌آموزان با کمربند سر صف + عکس

 

با پخش شدن فیلمی از تبیه شدید دانش آموزان پسر در یک دبیرستان موزش و پرورزش شهریار واکنش نشان داد . به گزارش ایران ناز  پخش فیلم تنبیه دانش آموزان دبیرستانی در شهریار کرج خبر ساز شد و انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد.

 

روز گذشته فیلمی با عنوان تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی سر صف در فضای مجازی منتشر و به سرعت در گروهها و کانال ها منتشر شد.

فیلم تنبیه دانش‌آموزان با کمربند سر صف + عکس

در این فیلم یکی از مسئولان مدرسه پسرانه “معلم” در شهرستان شهریار با کمربند اقدام به تنبیه بدنی چند دانش آموز سر صف و در حضور دانش آموزان می کند. نکته جالب این فیلم عدم دخالت سایر کادر آموزشی در این موضوع و جلوگیری از ضرب و شتم دانش آموزان بود.

رزاقی مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به کتک زدن دانش آموزان توسط یکی از مسئولان مدرسه  اظهار داشت: تنبیه دانش آموزان روز گذشته در مدرسه پسرانه معلم در شهرستان شهریار اتفاق افتاده که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است. وی افزود: در این فیلم مشاهده می شود که یکی از مسئولان مدرسه،چند دانش آموز را در حیاط مدرسه به صف کشیده است و یکی یکی بدن آن ها را با ضربه کمربند کبود می کند.

 

مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:ابهامات این ماجرا باید مشخص شود تا دقیق بدانیم فرد مورد نظر چه سمتی داشته است.

 

وی بیان داشت: پرونده مذکور در حال بررسی است تا مقصر را شناسایی کنیم.مدیر حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پایان گفت: در صورت بررسی نهایی، فردی که مرتکب جرم شده است مجازات خواهد شد و حتی ممکن است درصورت لزوم عزل از جایگاه برای او در نظر گرفته شود.

 

مطالب مرتبط:

 

تنبیه عجیب این معلم او را دادگاهی کرد

 

مردی که زنش را بخاطر چت کردن اینگونه تنبیه کرد! (عکس)