وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تند رفتن علی دایی سوژه رسانه ها شد (عکس)

تند رفتن علی دایی سوژه رسانه ها شد (عکس)
به گزارش ایران ناز: علی دایی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: مصاحبه‌هایی زیادی در خصوص مسائل داوری از طرف افراد مختلف ارائه شد. ولی صحبت من بزرگ می‌شود. چرا آقایات در موارد دیگر حساسیت نشان نمی‌دهند؟سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود:
 
در خصوص پرونده اخیر نیز تجدید نظرخواه، علی دایی بوده و متأسفانه قوانین آنها مشخص نیست و آقایان باید راجع به این مسائل توضیح بدهند. به چه حقی آقایان کار غیرقانونی انجام می‌دهند و این موضوعات را در روزنامه‌ها قبل از امضای هر حکمی عنوان می‌کنند. مگر می‌شود قبل از ابلاغ به علی دایی این موضوع رسانه‌ای شود؟
 
وی تصریح کرد:به دنبال واخواهی هستم و در خصوص پرونده های قبلی استیناف از شنبه از طریق فیفا به حق قانونی ام رسیدگی خواهم کرد و در آن زمان مشخص خواهد شد که علی دایی حق بوده یا قوانین بر ضد وی!**مثل آب خوردن از فوتبال کنار می‌رومسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:
 
تند رفتن علی دایی سوژه رسانه ها شد (عکس)
 
من فقط می‌خواهم ذهن مردم را روشن کنم.حتی با رفتنم از فوتبال چیزی در زندگی من تغییر نمی کند.من آویزان فوتبال نیستم.همانطور که بعد از تیم ملی تا مدت ها از فوتبال دور بودم حالا نیز مثل آب خوردن از فوتبال کنار می روم.اما از حقم دفاع می کنم و به هیچ عنوان ساکت نمی نشینم.
 
وی تاکید کرد: نمی دانم آقایان به دنبال چه هستند.چرا باید با احساسات و عواطف هواداران بازی کنند و به آنها ضربه بزنند.دایی در پایان خاطرنشان کرد:این مسائل حتی عزم و اراده بازیکنان من را بیشتر می کند.پرسپولیس راه خود را چه با حضور من و چه با نبودنم طی خواهد کرد و خوشحالیم که توانستیم هزینه های این تیم را تا 40 درصد کم کنیم.