وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهران سرویس بزرگترین مرکز تعمیر یخچال فریزر

تهران سرویس بزرگترین مرکز تعمیر یخچال فریزر

امروز می خواهیم یکی از مراکز و نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید را به شما معرفی کنیم. تا ضمن اینکه با معتبرترین نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر آشنا شوید، بتوانید در سریع ترین زمان ممکن نیز مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را برطرف نمایید.

 

شرکت تهران سرویس چیست؟

شرکت تهران سرویس در تهران فعالیت می کند. حوزه کاری این شرکت تعمیرات لوازم خانگی از جمله:

 

  1. تعمیر یخچال فریزر
  2. تعمیر ماشین لباسشویی
  3. تعمیر ماشین ظرفشویی
  4. تعمیر مایکروفر و مایکروویو
  5. تعمیر کولرگازی

 

می باشد. که با سابقه 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی توانسته است یکی از با تجربه ترین و با سابقه ترین شرکت در این زمینه باشد. بیشترین تمرکز کاری شرکت تهران سرویس بر روی تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید می باشد. همچنین این شرکت ظرفیت این را دارد تا تمام برد های الکترونیکی یخچال را نیز تعمیر نماید. برای ورود به سایت تهران سرویس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

https://tehranservice.org/

 

تعمیر یخچال فریزر در شرکت تهران سرویس

تعمیرات یخچال در شرکت تهران سرویس شامل تعمیر تمام مشکلات احتمالی یخچال می باشد. از جمله خدماتی که شرکت تهران سرویس برای یخچال ارائه می دهد می توان به:

 

  • شارژ گاز یخچال در محل
  • تعمیر و تعویض موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعویض تمامی قطعات سیستم دیفراست یخچال
  • تعمیر سرما نداشتن یخچال
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال

 

و بسیاری از خدمات فراوان و بی شماری که مختص این شرکت می باشد. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ذکر شده در محل و منزل انجام می گیرد. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت درباره  شرکت تهران سرویس، ضمانت تعمیرات یخچال می باشد. خدماتی که شرکت تهران سرویس برای یخچال و همچنین سایر تعمیرات لوازم خانگی انجام می دهد همگی دارای ضمانت و گارانتی 6 الی 12 ماهه می باشد.

 

تعمیر تمام برندهای یخچال در شرکت تهران سرویس

نقطه مثبت برای هر مرکز تعمیراتی گسترش فعالیت در تمام موارد می باشد. برای مثال یک شرکت تعمیراتی در زمینه یخچال  باید بتواند تمام برندای یخچال موجود در بازار را سرویس و تعمیر نماید.

 

تعمیر تمام برندهای یخچال در شرکت تهران سرویس

 

شرکت تهران سرویس به طور شگفت انگیزی توانایی تعمیر تمام برندهای یخچال را دارد. و این بزرگترین و بهترین خصوصیت برای یک شرکت تعمیراتی یخچال می باشد. از جمله این برندها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • سامسونگ
  • ال جی
  • جنرال الکتریک
  • بوش
  • بکو
  • فریجیدر
  • وستینگهاوس
  • دوو
  • بکو
  • تمام یخچال های ایرانی

 

تعمیر برد یخچال در شرکت تهران سرویس

 

تعمیر برد یخچال در شرکت تهران سرویس

 

احتمالا برای بسیاری از مردم پیش آمده است که برد یخچال آنها خراب یا معیوب گردد. در این حالت دو راه وجود دارد. یا باید برد یخچال به صورت کلی تعویض شود و یا تعمیر شود. هزینه تعویض برد یخچال بسیار بالاتر از هزینه تعمیر آن می باشد. شرکت تهران سرویس برای کمک به مردم وارد عرصه تعمیر برد یخچال شده است و توانایی خود را برای تعمیرات تمام برد های یخچال فریزرها و ساید بای سایدها ثابت کرده است. تعمیر برد یخچال در شرکت تهران سرویس به صورت فوق العاده و در کمتر از 12 ساعت انجام می گیرد. همچنین اگر در هر جای ایران باشید می توایند برد معیوب خود را به آدرس پستی شرکت ارسال نمایید.

 

اطلاعات پستی شرکت تهران سرویس

تهران ، ایوانک غرب ، خ گل افشان جنوبی ، کوچه قائم ، مجتمع تجاری گل افشان ، طبقه اول ، واحد 226

کد پستی:  1469743717

شماره تلفن شرکت:  88077030 – 021

آدرس اینترنتی: https://tehranservice.org

 

تعمیر ساید بای ساید در شرکت تهران سرویس

یخچال های ساید بای ساید یکی از بهترین و جدیدترین یخچال های روز دنیا می باشند که دارای تکنولوژی به روز و پیشرفته می باشد. از این رو اگر یخچال ساید بای ساید ما خراب شود حتما باید از نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید مانند شرکت تهران سرویس استفاده کنید. زیرا یخچال های ساید بای ساید دارای پیچیدگی خاصی می باشد که باید کار تعمیر آنها تنها توسط نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بای ساید مانند شرکت تهران سرویس(TehranService.org)  انجام گیرد.

 

تعمیر ماشین لباسشویی در شرکت تهران سرویس

 

https://tehranservice.org/repair-washing-machine

 

شرکت تهران سرویس به عنوان اولین تعمیرگاه مجاز در تهران و کرج، کار تعمیر ماشین لباسشویی را در سراسر تهران و کرج انجام می دهد. همچنین اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شود. توسط شرکت تعمیر می گردد. لازم به ذکر است که تمام تعمیرات ماشین لباسشویی توسط شرکت تهران سرویس در محل و منزل انجام می گیرد. پیشنهاد ما به شما برای انتخاب تعمیرگاه مجاز لباسشویی فقط تهران سرویس می باشد.

 

بهترین و مفیدترین مقالات یخچال فریزر 

یکی از ویژگی های عالی سایت تهران سرویس به نشانی https://tehranservice.org وجود مقالات پر ارزش و مفید در تمام زمینه های لوازم خانگی می باشد. از جمله می توان به دانلود دفترچه راهنما یخچال و منبع ارور های یخچال و همچنین نکات صحیح استفاده از لوازم خانگی اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم حتما بخش مقالات سایت تهران سرویس(tehranservice.org) را مطالعه بفرمایید.

 

در نهایت به همه دوستان و کسانی که به دنبال یک نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر می باشند تنها اسم تهران سرویس را به خاطر بسپارند. مطمئن باشید خدمات این شرکت شما را هم شگفت زده خواهد نمود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره