وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهیه کرم سفید کننده خانگی + طرز تهیه

تهیه کرم سفید کننده خانگی + طرز تهیه

تهیه کرم سفید کننده خانگی + طرز تهیه

 

سفید بودن و صاف و یک دست شدن پوست صورت خواسته هر کسی میباشد..نور خورشید ، آلودگی هوا و بیشتر واکنش های شیمیایی باعث تیره شدن پوست می شوند به همین دلیل علاوه بر افرادی که پوستشان تیره می باشد حتی افرادی که پوستشان روشن است باز هم سراغ کرم های سفید کننده می روند.

 

ولی بسیاری از افراد از عهده ی هزینه های سنگین این کرم ها بر نمی آیند یا این که بسیاری اوقات اصلا به نتایج مطلوب و دلخواه خود نمی رسند.در این بخش 3 نسخه ی خانگی برای تهیه ی این کرم ها را به شما آموزش می دهیم البته لازم بذکر می باشد که اگر می خواهید این کرم ها کاملا تاثیر کند باید طبق نسخه ها و دقیق و کامل عمل نمایید.

 

ماست و عسل سفید کننده طبیعی پوست

نصف فنجان ماست ساده ، عسل 1 قاشق چایخوری ، آبلیمو 2 قاشق غذاخوری ، بادام خام 4 عدد ( بادام را پودر کنید ) و مقدار کمی زرد چوبه را کاملا با هم مخلوط کنید و هر شب قبل از خواب این کرم را روی پوست تمیز و بدون آرایش خود بمالید و صبح بشویید .

 

آبلیمو و زردچوبه بهترین کرم سفید کننده پوست صورت خانگی

10 قطره آبلیمو و مقدار کمی زردچوبه را با 2 قاشق چایخوری آرد گندم مخلوط کنید و یک کرم سنگین تهیه کنید و هر شب روی پوست خود بمالید و صبح بشویید اگر پوست حساسی دارید آبلیمو را از نسخه ها حذف کنید و آب بجای آن اضافه کنید.

 

کرم سفید کننده پوست گیاهی با گلاب

1 فنجان آبلیمو را با 15 قطره گلاب مخلوط کنید و یک توپ پنبه را داخل این محلول فرو برده و به صورت دورانی روی پوست خود بمالید و پس از 15 دقیقه بشویید و این کار را هر روز انجام دهید.

مواد لازم
آردنخود چی 2قاشق چایخوری
زردچوبه

آب لیمو
خامه پر چرب

2 قاشق چایخوری آرد نخود را داخل کاسه بریزید. آرد نخود را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. زرد چوبه را به آن اضافه کنید.5 تا 10 قطره آب لیمو به مواد اضافه کنید. اگر پوست تان خیلی حساس است، از آب لیموی کمتری استفاده کنید؛ چرا که آب لیمو می تواند باعث تحریک پوست های حساس شود. مواد را با قاشق با هم مخلوط کنید.

 

به آرامی خامه را اضافه کنید؛ هر دفعه یک قاشق چایخوری اضافه کنید. وقتی آن را اضافه کردید مواد را هم بزنید. اضافه کردن خامه را تا جایی که مواد به غلظت لوسیون برسند، ادامه دهید.لوسیون را روی صورت تان یا هر جای دیگری که می خواهید سفید شود بمالید. بگذارید روی پوست تان بماند تا خشک شود، سپس آن را بشویید. می توانید زدن لوسیون را هر روز تکرار کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره