وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در تور کیش به بازار شارستان کیش هم سر بزنید

در تور کیش به بازار شارستان کیش هم سر بزنید

در تور کیش به بازار شارستان کیش هم سر بزنید

 

اگر قصد سفر و گشت‌وگذار در بهار و علی الخصوص نوروز را دارید، پس بهتر است با یکی از بهترین و برترین مقصدهای چند سال اخیر کشور بیشتر آشنا شوید.

 

کیش به‌عنوان جزیره‌ای در دل دریای خلیج فارس توانسته بین نمونه‌های دیگری که در این منطقه هستند، سری بین سرها داشته باشد و بیش‌ازپیش موردتوجه مردم قرار گیرد.

 

در تور کیش به بازار شارستان کیش هم سر بزنید

 

در ادامه با ما همراه باشید تا با این جزیره دوست داشتنی از منظر اقتصاد، هزینه زندگی و شرایط سکونت با درنظر گرفتن فاصله‌ها و رفت‌وآمد آشنا شوید.

 

مطمئنا پس از این مطلب عزمتان برای شرکت در تور کیش نوروز 1400  بیش‌ازپیش جزم می‌شود.

 

کیش شهری زیبا با موقعیتی بی‌نظیر و نمونه است که هنوز جای زیادی برای سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری دارد. بااین‌حال همین الان هم کم‌تر شهر توریستی در ایران می‌تواند شبیه و با امکانات آن یافت.

 

توسعه اقتصادی در این جزیره که بیشتر با اعلام آن به‌عنوان اولین منطقه آزاد تجاری شکل گرفت، باعث شد تقریبا نگاه بیشتر سرمایه‌گذارها به‌سمتش مایل شود.

 

در چنین شرایطی بود که امکانات زیادی مثل بازارهای گوناگون، هتل‌های بزرگ و با امکانات، مکان‌های دیدنی و پارک‌های مصنوعی زیادی به‌وجود آمد.

 

در این شهر همراه تفریح و سرگرمی‌های آبی، سری هم به بازارها و به‌نوعی مال‌های این شهر بزنید که تا دلتان بخواهد کالا و اجناس از هر نوعی دارند! در ادامه با یکی از این بازارها، موقعیت مکانی، اجناسش و… آشنا خواهید شد.

 

بازار شارستان

مرکز خرید شارستان از جمله بهترین مراکز خرید کیش است که در قلب این شهر واقع شده و  بیشتر برای خرید و فروش اجناس الکترونیکی و دیجیتالی از آن یاد می‌شود.

 

مرکز خرید شارستان یکی از نوسازترین مراکز تجاری کیش است و در ساخت و معماری آن از طرح‌های سنتی و قدیمی استفاده کرده‌اند. در این مرکز خرید شما با معماری خاصی روبرو می‌شوید.

 

نمای این بازار با آجرهای قرمز طراحی شده که ساختمانی زیبا کنار خیابانی کشیده تحویل شما می‌دهد. مثل خیلی از مراکز خرید کیش این پاساژ هم در زمینی به شکل مثلث ساخته شده است؛ این نوع طراحی مراکز خرید باعث می‌شود از دو یا سه خیابان به بازار راه داشته باشید و ورود و خروج شما راحت‌تر باشد.

 

همه در کیش این بازار را به فروش لوازم الکترونیک می‌شناسند؛ به همین دلیل برای خرید خانم‌ها توصیه نمی‌شود، چون اصلا لباس فروشی ندارد.

 

البته لوازم خانگی هم یکی از اجناسی است که بدون وجود خانم‌ها نمی‌توان طرفشان رفت؛ پس اگر قصد خرید لوازم خانگی و… دارید، می‌توانید از قیمت‌های کم این بازار هم بهرمند شوید.

 

در این بازار بیشتر کالاهای دیجیتال و برقی مثل لوازم خانگی لوکس و کالاهای الکترونیکی، موبایل و اجناس صوتی و تصویری فروخته می‌شود.

 

موقعیت مکانی بازار شارستان

بازار شارستان کنار بلوار مروارید قرار گرفته و دسترسی بسیار مناسبی از طول این خیابان به کل این بازار دارد. اطراف آن انواع بازارها و هتل‌های بی‌نظیر قرار گرفته‌اند که می‌توانید همراه با دوستان از آن‌ها بازدید کنید.

 

مکان‌های دیدنی اطراف این بازار شامل پارک شهر، مجموعه کارتینگ و… می‌شود که چیزی حدود 500 متر از شارستان فاصله دارند.

 

هتل‌های اطراف این بازار

 

. هتل احتشام

نزدیک‌ترین محل اسکان در این شهر نسبت به بازار شارستان هتل آپارتمان احتشام است. آپارتمانی خوش‌ساخت و بزرگ که می‌توانید به راحتی در آن خانه آپارتمانی را اجاره کنید و زندگی چند روزه راحتی داشته باشید.

 

طبیعتا اسکان در چنین منزلی دغدغه‌های بی‌خودی مثل نبود جای کافی یا نبود امکانات و… را ندارد و شما می‌توانید بهترین شرایط را تجربه کنید.

 

. هتل آرامش

هتل آرامش یکی دیگر از هتل‌های بزرگ و بسیار دوست‌داشتنی این شهر است که فاصله‌اش تا بازار شارستان چیزی حدود 600 متر محاسبه می‌شود. به‌جرات می‌توان گفت این هتل دست برتر را میان هتل‌های اطراف این بازار دارد.

 

قیمت کم، تنوع در اتاق، امکانات بسیار زیاد و خدمات مناسب می‌تواند دل هر مسافری را راضی نگه دارد.

 

. هتل ترنج

 

در تور کیش به بازار شارستان کیش هم سر بزنید

 

هر چند که هتل‌هایی مثل ترنج دور از این بازار قرار گرفته‌اند، اما به اندازه‌ای خوب هستند که به شخصه ترجیح می‌دهم دور از همه چیز باشم ولی در هتل ترنج سکونتی چند روزه را تجربه کنم!

 

این هتل اولین هتل روی آب خاورمیانه و یکی از نمونه‌های بارز زیبایی و امکانات در کیش است. هتل ترنج به اندازه‌ای مشهور و معروف شده که تور کیش هتل ترنج مخصوص آن درنظر می‌گیرند و اغلب هم با محبوبیت و همراهی زیادی روبرو می‌شوند.

 

بازارهای اطراف این منطقه

 

بازار چینیها

یکی از پیشنهاداتی که بعد از خرید از بازار شارستان می‌توانم به شما بدهم، خرید از بازار چینی‌ها است. بازار چینی‌ها یکی از معروف‌ترین بازارها بین مردم به‌حساب می‌آید.

 

اگر به این سبک بازار و فرهنگ این کشور علاقه‌مند هستید، می‌توانید سری به این قسمت شهر بزنید تا با فرهنگ و محصولات سنتی، مدرن و… چین آشنا شوید.

 

پیشنهاد من به شما برای سفر، شرکت در تور کیش از تبریز، تهران و سایر شهرها است. اگر سفر کیش خود را چه نوروز چه زمستان انجام دادید هم پیشنهاد می‌کنم تور کیش هتل ترنج را از دست ندهید.

 

حتی می‌توانید در تور کیش نوروز سال بعد شرکت کنید؛ به شرطی که هتل ترنج محل اسکان آن باشد. البته دراین‌صورت بهتر است بجنبید؛ زیرا برای سفرهای نوروزی زود دیر می‌شود.