وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توهین های زشت به نفیسه روشن بخاطر لباسش (عکس)

توهین های زشت به نفیسه روشن بخاطر لباسش (عکس)

به گزارش ایران ناز صفحه اینستاگرام نفیسه روشن با انتشار یک پست بین کاربران جنجال به پا کرده است.هفته گذشته لباس نفیسه روشن برای شرکت در مراسم اکران خصوصی فیلم “مایا” در صفحه اینستاگرام این بازیگر جنجال به پا کرده است. صفحه شخصی نفیسه روشن

 

تبدیل به مکانی برای اظهار نظرهای مختلف و حتی هتاکی به این بازیگر شده است.این بازیگر در مصاحبه با یک سایت خبری گفته است: “چهار ماه پیش در یک پروژه‌ای به نام “مایا” کار کردم که کار با قلاده ببر بود و این کار آنقدر پر از استرس بود که اگر خدایی نکرده اتفاقی برای هر کسی میفتاد خسارت آن فرد به گردن آن پروژه بود.

 

خداروشکر ان پروژه را با آرامش کامل تمام کردیم و 5 ماه منتظر اکران خصوصی این کار بودیم و زمانی که اکران خصوصی این کار مشخص شد من با یکسری از دوستانم در مزونی خواهش کردم که یک لباس برای من طراحی کنند که المان های خودم در این لباس بود

 

توهین های زشت به نفیسه روشن بخاطر لباسش (عکس)

 

و من این مدل را دوست داشتم و اکران مایا برای من مثل حضور در یک جشن شادی بود.وی افزوده است:  آن لباس سلیقه من بود و دوستش داشتم و برای من و اطرافیانم سلیقه من محترم بود.البته این مدل لباس به هیچ عنوان با موازین شرعی و عرفی مغایرت نداشت.

 

با گذاشتن یک عکس در صفحه ایسنتاگرامم  مورد کامنت های زشت ، فحاشی به مادر و همسرم قرار گفتم و به دلیل حفظ آبروی صفحه ام کامنت های زشت را پاک می‌کردم و به تعدادی از کامنت های افرادی که می‌شناختم هم جواب دادم.

 

روشن ابراز داشت: من صفحه‌ام را تعطیل نمی‌کنم و نه ترک می‌کنم ایستادگی می‌کنم و از این به بعد هیچکدام از این فحش‌ها رو پاک نمی‌کنم تا مردم خودشان ببینند که دچار چه فرهنگی شده ایم!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره