وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

وقتی پای ثروت و قدرت درمیان باشد، قطعا دو نفر از یک نفر بهتر هستند. این زنان و مردان، شامل مبتکران، بشردوستان، مونگول‌های مد، مدیران‌ عامل، و توسعه‌دهندگان  هستند. در این مطلب به سراسر دنیا سفر خواهیم کرد تا ثروتمندترین همسران دنیا را برای شما معرفی کنیم موسسه‌ی ولث‌ اکس، که ثروت خالص ثروتمندترین افراد را بررسی و ارزیابی می‌کند، فهرست ۱۰ ثروتمندترین زوج جهان را تهیه کرد. این فهرست شامل هم میلیاردرهای خودساخته است و هم میلیاردرهایی که ثروت‌شان را از ارث به‌دست آوردند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۱۰.جیمز و لین والتون

 

جیمز”جیم”کارر والتون، کوچک‌ترین پسر ساموئل والتون، بنیان‌گذار وال‌مارت، هنگامی که برادرش جان در ۲۰۰۵ درگذشت به هیات‌مدیره‌ی این شرکت پیوست. او درحال‌حاضر به عنوان عضو هیات مدیره‌ی بنگاه‌های والتون، که هلدینگ دارایی‌های خانواده‌ی والتون است؛بنیان‌گذار انجمن ناشران اوراق‌بهادار و رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک آروست انجام وظیفه می‌کند. بنیاد خانواده‌ی والتون که جیم والتون به عنوان دبیر و مسئول امورمالی شرکت در آن خدمت می‌کند بیش از ۳۰۰ میلیون دلار را در ۲۰۱۳ به خیریه اهدا کرد.فروشگاه‌های وال‌مارت در ۱۴کشور کار می‌کنند و به طور متناوب ۲.۲ میلیون نفر را در استخدام دارند. با این حال، والتون‌ها و چهار فرزند ارشد آنها مصاحبه‌های مطبوعاتی بسیار کمی را انجام داده‌اند.آنها در بنتون ویل، آرکانزاس اقامت می‌کنند، همان جا که لین تا ۲۰۰۳ در میدان شهر یک کتابفروشی راه‌اندازی کرده بود. هم‌چنین این زوج بیش از ۶۰۰۰۰ دلار به سناتورهای ملی حزب جمهوری‌خواه و کمیته‌های کنگره اهدا کردند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۹. مارک زاکربرگ و پرسیلا چان

 

موسس و مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت شبکه‌ی اجتماعی دنیا ۱۰سال پیش فقط یک سال دومی در دانشگاه هاروارد بود. یک ملاقات شانسی در جشن خصوصی دانشجویی، رابطه‌ی زاکربرگ با همکلاسی دانشگاه هارواردش، پرسیلا چان، را جرقه زد و نه سال بعد پیوند محکم زناشویی بستند.چان، متخصص اطفال و معلم سابق سه زبانه بوده است و زاکربرگ به تازگی ۷۵میلیون دلار کمک بلاعوض را برای ساخت مرکز بیمارستانی و روان‌درمانی همگانی سان‌فرانسیسکو انجام داده است.این شخص بانفوذ فیس‌بوک از ۲۰۱۳ فقط سالانه یک دلار دستمزد از این شرکت درآمد کسب می‌کند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۸. برنارد آرنالت و هلن مرسیه-آرنالت

 

آرنالت، مدیرعامل شرکت موت هنسی لویی ویتون(LVMH)، یک گروه محصولات مد و لوکس است. اساس موفقیت او یک شرکت مهندسی عمران با نام فرینال است که از پدرش به ارث رسیده است.وی در نهایت رییس فرنینال شد و تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌ها از جمله کریستین دیور و لوبن مارچ را خرید. وقتی لویی ویتون و موت هنسی با هم ادغام شدند، آرنالت مدیرعامل شرکت شد و درحال‌حاضرLVMH، محصولات لوکس از ۶۰ برند از جمله دام پریگنون، گیونچی، و مارک جیکوبز را می‌فروشد.آرنالت و همسرش، که یک نوازنده‌ی پیانو کنسرت فرانسوی- کانادایی است کلکسیون‌دارهای هنری پرشوری هستند و LVMH را به عنوان یک ولی‌نعمت بزرگ هنر فرانسه قرار دادند.بنا به گزارش‌ها LVMH نیز سهام‌دار شرکت شاتو شیول بلون در شهر بوردوبو و صاحب تاکستان دیگری در بورگوندی فرانسه هستند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۷. جف و مکنزی بزوس

 

خانم بزوس وقتی در ۱۹۹۲ شوهر آینده‌اش را ملاقات کرد که برای او در دی‌ای‌شاو، یک صندوق سرمایه‌گذاری در نیویورک، کار می‌کرد. این زوج دو سال بعد ازدواج کردند و طرح کسب و کار برای وب‌گاه آمازون را در طول سفر دور کشورشان به مقصد سیاتل نوشتند.آمازون یکی از بزرگ‌ترین وب‌گاه‌های‌ تجارت الکترونیک در وب، درحال‌حاضر ۱۷۵ میلیارد دلار ارزش دارد و حالا بزوس خودساخته از سه تا از چهار وارث وال‌مارت ثروت‌مند‌تر است.مکنزی، شاگرد سابق تونی موریسون برنده‌ی جایزه‌، و دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی کتاب امریکا ۲۰۰۶ است. خرید ۲۰۱۳ واشنگتن پست توسط این زوج – ۲۵۰ میلیون دلار- به عنوان سرمایه‌گذاری شخصی گزارش شده است(آمازون در این معامله دخیل نیست).

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۶. وانگ جیانلین و نینگ لین

 

وانگ در ۱۹۸۶، ۸۰۰۰۰دلار قرض گرفت تا شرکت توسعه‌ی املاک خصوصی‌اش به نام دالیان واندا گروپ را راه‌اندازی کند. نزدیک به ۳۰ سال بعد، او مالک دومین زنجیره‌ی سینما در شمال امریکا شد یک پرتفوی رشد یابنده‌ی سرمایه‌گذاری در هتل‌های لوکس پنج‌ستاره دارد،مالک اکثریت سهام در شرکت سان سیکر یاچ است، و یک رهبر جهانی در املاک تجاری چین است. او گفته است در حال مذاکره برای تحصیل، استودیوی فیلم لاینزگیت و سرمایه‌گذاری در مترو گلدن مایر در هالیوود است.همسرش، دست‌کمی از او ندارد و در مقام رییس هیات‌مدیره‌ی سرمایه‌گذاری لین انجام وظیفه می‌کند. این شرکت در زمینه‌ی ساخت‌وساز، طراحی داخلی و غذایی در سراسر چین فعالیت می‌کند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۵. چارلز و الیزابت کخ

 

به گفته‌ی الیزابت”لیز” کخ، او که الهام‌بخش و مشوق شماره‌ی یک همسرش، چارلز کخ است یکی از موافقان سرسخت و پر و پا قرص سیستم بازار آزاد است.خانواده‌ی کخ در رسانه‌ها به عنوان غول به مردم معرفی شدند و لیز ادعا کرد که آنها درحال‌حاضر بدون محافظ هیچ‌جا نمی‌روند.چارلز کخ و سه برادرش، کسب و کار پدرشان را در ۱۹۶۷ و ۱۹۸۳ به ارث بردند و کخ و برادرش دیوید، سهام برادران‌شان در شرکت را به مبلغ ۱میلیارد دلار خریدند. امروزه، کخ دارای ۴۲% سهام این شرکت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل آن است.لیز کخ در هیات ناظران شرکت نت ورک فورتیچینگ آنتروپرانورشیپ انجام وظیفه می‌کند و هم‌چنین در شرکت همسرش فعالیت می‌کند. لیز و چارلز در فعالیت‌های بشردوستانه‌ی بنیاد چارلز کخ و کخ کالچرال تراست سهیم هستند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۴. دیوید و جولیا کخ

 

دیوید و جولیا کخ در ۱۹۹۱ وقتی دیوید ۵۰ ساله و جولیا ۲۷ساله بود آشنا شدند؛ دیوید در صنایع کخ مشغول به کار بود و جولیا به عنوان یک دستیار طراح مد معروف، آدولفو، کار می‌کرد.آنها در ۱۹۹۶ ازدواج کردند و سه فرزند دارند. امروزه جولیا مدیر مدرسه‌ی باله‌ی امریکا است. دیوید به عنوان معاون مدیرعامل رییس صنایع کخ و مدیرعامل کخ کمیکال تکنالجی گروپ فعالیت می‌کند.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۳. وارن بافت و آسترید منکس

 

وارن بافت در ۱۹۷۷ از همسر اولش سوزان بافت جدا زندگی کرد. پس از جدایی وارن تا مدت‌ها تنها بود تا این که سوزان، بافت را به آسترید منکس معرفی کرد.این سه نفر تا زمان مرگ سوزان در ۲۰۰۴ دوست بودند و حتی به خاطر ارسال هدایا با سه امضا “وارن، سوزی، و آسترید”معروف شده بودند.آسترید قبل از ازدواج با بافت یعنی سرمایه‌گذار معروف و رییس/ مدیرعامل شرکت برکشایر هات اوی، یک پیش‌خدمت در کافه بود. شرکت بافت، مالک گیوکو، لبنیات کویین، میوه‌ی لوم، الماس‌های هلزبرگ، و هاینز در میان شرکت‌های پرشمار است و سهام‌دار اقلیت در امریکن اکسپرس، کوکاکولا، گلدمن ساکس، و غیره است.بافت برای ایجاد گیوینگ پلج با بیل گیتس همکاری کرد و میلیاردرهای دیگر را برای اهدای بخشی از ثروت‌شان به این موسسه‌ی خیریه‌ها تشویق کرد؛ بافت شخصا برای اهدای ۸۵%از سهام برکشایر برنامه‌ریزی کرده است.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۲. امانسیو اورتگا گاونا و فلور پرز

 

آمانسیو اورتگا، سرمایه‌دار خیلی مهم خرده‌فروشی مد و همسر دومش فلور پرز، دو دهه قبل از ازدواج‌شان با هم ملاقات کردند، در حالی که فلور به عنوان کارمند در شرکت پوشاک خرده‌فروشی آمانسیو، ایندیتکس، کار می‌کرد.اورتگا بیشتر ثروتش را پس از بنیان‌گذاری زارا با همسر اولش در ۱۹۷۵ به‌دست آورد و این شرکت به سرعت به عنوان مکانی مقرون‌به‌صرفه برای خرید پارچه‌ها و لباس‌های طراحان تبدیل شد. شرکت ایندیتکس در ۲۰۰۱ در بورس به عموم عرضه شد و حالا یکی از بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین گروه‌های خرده‌فروشی لباس‌های مد در جهان است.امروزه، پرز در هیات مدیره‌ی ایندیتکس به عنوان نماینده‌ای از شرکت گارنلر قرار دارد که ۵۰% از سهام ایندتیکس را دارا است. او هم‌چنین به عنوان رییس بنیاد اورتگا آمانسیو فعالیت می‌کند، که یک بنیاد بشردوستانه است که با همسرش تاسیس کرده است، عمدتا هدف‌اش کمک به طرح‌های آموزشی و اجتماعی است.

 

ثروتمندترین همسران دنیا را با چشم خود ببینید (عکس)

۱. بیل و ملیندا گیتس

 

اگرچه بیل ثروتش را از تاسیس مایکروسافت در ۱۹۷۵ به‌دست آورد، ولی این روزها شغل اصلی او مقام ریاست مشترک بنیاد بیل و ملیندا گیتس به اتفاق همسرش است. ملیندا گیتس در ۱۹۸۷ در مایکروسافت شروع به کار کرد و این زوج در ۱۹۹۴ ازدواج کردند.آنها سه فرزند دارند که طبق گزارش‌ها از استفاده‌ی هرگونه محصولات اپل منع شده‌اند. گیتس هنوز به عنوان مدیر و مشاور فناوری مایکروسافت فعالیت می‌کند. بیل و ملیندا گیتس به عنوان انسان‌های خیرخواه شهرت دارند و در آگوست ۲۰۱۰ گیوینگ پلج را با وارن بافت تاسیس کردند و علنا متعهد شدند بیشتر ثروت‌شان را به این موسسه‌ی خیریه بدهند.کسانی که این تعهد را امضا کردند شامل مارک زاکربرگ، مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک، و بیش از ۱۳۰ میلیاردر دیگر هستند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره