وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جادوی منحصر بفرد جوش شیرین برای پوست

جادوی منحصر بفرد جوش شیرین برای پوست

جادوی منحصر بفرد جوش شیرین برای پوست

 

در اینجا می خواهیم به شما یک داروی فوق العاده برای تمام مشکلات پوستی به شما معرفی کنیم به گزارش ایران ناز امروزه بسیاری از درمان های طبیعی و قدیمی نادیده گرفته شده اند. مردم به نظر می رسد ترجیح می دهند مقدار بسیار زیادی از پول خود را صرف خرید درمان های فروشگاهی کنند در حالی که گاهی اوقات روش های قدیمی بهتر، هستند.

 

خلاص شدن از تراشه ها (Splinters ) می تواند دردناک و دشوار باشد اما این درمان بدون درد است. یک روش ساده، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را به یک طشت آب اضافه کنید. آن ناحیه را دو بار در روز خیس کنید و شما درمی یابید که تراشه  در عرض تنها چند روز یا بیشتر خارج خواهد شد.ممکن است مانند یک درمان خوب برای آفتاب سوختگی به نظر نرسد ، اما فقط آن را امتحان کنید و ببینید. نصف فنجان پودر جوش شیرین را به یک وان آب گرم اضافه کنید .

 

برای مدتی در وان استراحت کنید و زمانی که خارج شدید، اجازه دهید پوست تان به طور طبیعی خشک شود. این کمک خواهد کرد که از هر آفتاب سوختگی راحت شوید.هیچ  محرکی بیشتر از احساس خارش  حاصل از نیش  یک حشره ،شما را عصبانی نمی کند . برای کمک به کاهش این حس، یک خمیری از جوش شیرین و آب  بسازید و در محل گزش حشره قرار دهید. همچنین این خمیر برای پیچک سمی  هم کار می کند .

 

اگر پاهایتان عرق میکنند و در تابستان بوی ناخوشایندی دارند، مقداری جوش شیرین را داخل کفش های خود اضافه کنید ،خواهید دید که به عنوان یک گندزدای طبیعی کار می کند. آیا به لایه برداری پوست تان نیاز دارید؟ ۳ قسمت جوش شیرین را به ۱ قسمت آب اضافه و مخلوط کنید. این ساده است، اما به لایه برداری از پوست تان برای زیبا شدن کمک خواهد کرد. شما حتی می توانید آن را هر روز استفاده کنید.

 

آیا خسته اید، پا درد دارید؟ فقط ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین را به یک کاسه حاوی آب گرم اضافه کنید و پاهای خود را برای تسکین فوری در آن فرو کنید.امروزه  ما از خطرات ناشی از آلومینیوم و پارابنز هایی که در اسپرهای گندزدا استفاده می کنیم، آگاه شده ایم. در عوض، ما می توانیم یک گندزدای ساده با استفاده از یک مقدار کمی جوش شیرین مخلوط با آب بسازیم. این واقعا کار می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره