وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدایی های درآمد زا یعنی چه؟

جدایی های درآمد زا یعنی چه؟
پیشنهاد شغل وکالت به دلیل تقاضای مشتری​ها کمی غم انگیز به نظر می رسد اما حقیقت همیشه تلخ بوده و بسیاری از افراد در شرف طلاق نیاز به یک وکیل دارند. علاوه بر طلاق و جدایی،مردم برای مسائل دیگری مثل تقسیم ارث و میراث، کش مکش راجع به یک ملک و. . . نیازمند وکیل هستند.
 
شاید قبول شدن در رشته حقوق برای بسیاری از ما کابوس باشد اما مسئله قابل توجه این است که آنچه در این رشته اهمیت دارد قبول شدن در آزمون وکالت بعد از دریافت مدرک لیسانس از هر دانشگاهی است. در کارت مشخصات هیچ وکیلی، دانشگاهی که او در آن مدرک گرفته ذکر نشده است. پس از آن کافی است در اولین پرونده حقوقی خود موفق شوید تا متقاضیان خواستار ملاقات با شما شوند.
 
خانم «میم. عسگری»، وکیل پایه یک دادگستری با ۷ سال سابقه است. او درباره شغل وکالت می گوید:« حضور زنان وکیل در حمایت از حقوق زنان بسیار تاثیرگذار است. زیرا خانم ها به خاطر جنسیت یکسان با زنان وکیل، احساس راحتی بیشتری با آنان می کنند و در نتیجه در مسائل مربوط به حقوق زن ، مراجعات خانم ها بیشتر به سوی وکلای خانم است.»
 
نکته مثبت درباره این رشته این است که حتی در صورتی که شما در پرونده ای موفق نشوید باز هم حق الزحمه خود را دریافت می کنید. همچنین می توانید به راحتی با کسانی که به نظرتان مطلوب نیستند همکاری نکنید. نکته ناخوشایند درباره این حرفه، شکست است. اگر شما در یکی از پرونده های خود شکست بخورید اعتبار خود را برای مدت طولانی از دست می دهید. به ویژه اگر این پرونده، اولین پرونده کاری شما باشد.