وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

سالانه صدها سریال از شبکه‌های خارجی پخش می‌شود و انصافاً هم باید اعتراف کرد کیفیت بالای محتوای این سریال‌ها مخاطبین زیادی را به دنبال خود می‌کشد. این امر باعث می‌شود پس از موفقیت فصل اول یک سریال شاهد ادامه آن در فصل‌های بعد برای سال‌های آتی باشیم.

 

دنبال کردن سریال‌های جذابی که فصل‌های قبلی آن را در سال‌های گذشته دیده‌ایم لذت خاصی دارد اما در هر سال با سریال‌هایی نیز طرف هستیم که فصل اول خود را شروع کرده‌اند و به همین دلیل مخاطبین اطلاعات زیادی از این سریال‌ها ندارند.

 

از آنجایی که تماشای فصل اول سریال جذابیت بیشتری دارد و با دنیا و حال و هوای تازه‌ای آشنا می‌شویم مخاطبین سعی می‌کنند سریال‌های جدید هر سال را پیدا کرده و دنبال کنند. به این ترتیب با توجه به اینکه پیدا کردن سریال‌های جدیدی که در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار پخش شده‌اند در بین موجی از سریال‌های رنگ و وارنگ کار راحتی نیست

 

در ادامه با هم به بهترین سریال‌هایی اشاره خواهیم کرد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ پخش شده‌اند.بعضی از این مجموعه‌ها به‌صورت مینی‌سریال تهیه شده‌اند و انتظار تمدید آن‌ها برای فصل جدید را نداریم اما بعضی دیگر نیز به اندازه‌ای در فصل اول خوب عمل کرده‌اند که مخاطبین چشم انتظار فصل بعدی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ مانده‌اند.

 

سریال جک رایان

IMDB: 8.3

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

اگر اهل رمان‌های پلیسی و تروریستی باشید به احتمال زیاد جک رایان را می‌شناسید، اقتباس‌های سینمایی مختلفی را تاکنون از این مامور باهوش و کاربلد شاهد بودیم اما این بار شبکه اینترنتی آمازون تصمیم گرفت تا سریالی با محوریت جک رایان را پخش کند.

 

در این سریال جان کرازینسکی، به خوبی از عهده ایفای نقش جک رایان برآمده است و نقش یک آنالیزور باهوش سیا را بر عهده دارد که به لطف تجربه‌های که جک رایان از حضور در نیروهای دریایی بدست آورده با خلافکاران و تروریست‌ها درگیر می‌شود و صحنه‌‌های جذاب و نفس‌گیری را در این سریال شاهد هستیم.

 

این موارد باعث شد تا سریال جک رایان که فصل اول آن در سال ۲۰۱۸ پخش شد برای فصل دویم نیز تمدید شود و سال آینده هم شاهد هنرنمایی این شخصیت باهوش و بزن‌بهادر باشیم.

 

سریال بازگشت‌ به خانه (هوم‌کامینگ)

IMDB: 7.3

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این سریال خمیرمایه‌ای روان‌شناختی و هیجان‌انگیز دارد و داستان زنی با نام هایدی برگمن را به تصویر می‌کشد که روانشناس یک مؤسسه رمزآلود و مرموز است. این مؤسسه که با نام‌کامینگ شناخته می‌شود در‌واقع وظیفه اصلی این مؤسسه کمک به کهنه‌سربازانی است که در میادین نبرد به لحاظ روحی به مشکلات شدیدی مبتلا شده‌اند.

 

هایدی برگمن سعی بر آماده کردن این کهنه‌سربازان برای زندگی در دنیای معمولی دارد اما این تنها لایه اولیه و سطحی ماجرای هوم‌کامینگ است و با داستانی چند لایه و رمزآلود طرف هستیم که مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

 

سریال هوم‌کامینگ که هنرپیشه‌های تراز اولی مانند جولیا رابرتز و شیا ویگهام دارد پس از پخش چندین قسمت نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و داستان این سریال به اندازه‌ای پیچیده و جذاب بود که در ۱۰ قسمت فصل اول خاتمه نیافت و انتظار پخش فصل دوم آن را داریم.

 

سریال شارپ آبجکت (چیزهای تیز)

IMDB: 8.2

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این مینی‌سریال که در سال ۲۰۱۸ شاهد آن بودیم به اندازه‌ای جذاب است که به‌رغم قسمت‌های کم و ادامه نداشتن آن در سال‌های آینده نمی‌توان نادیده‌اش گرفت. سریال شارپ‌ آبجکت همانند بسیاری دیگر از سریال‌های موفق از روی کتابی با همین نام و نویسندگی گیلین فلین ساخته شده است.

 

شخصیت‌های سریال شارپ آبجکت به‌اندازه‌ای پیچیده و غنی هستند که به‌تصویر کشیدن آن‌ها در یک فیلم سینمایی امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل در نهایت سازندگان تصمیم گرفتند به جای فیلم سینمایی، یک مینی‌سریال بسازند. در این سریال شاهد هنرنمایی ایمی آدامز هستیم. وی در نقش کمیل پریکر به عنوان بانوی جوانی که دوران سختی را در کودکی شاهد بوده است حضور پیدا می‌کند.

 

او که از دست دادن خواهرش لطفه‌های زیادی به وی وارد کرده با چیزهای تیز بدن خودش را خراش می‌دهد تا از این طریق دردهایش کاهش پیدا کند.در این بین کمیل که در زندگی حرفه خبرنگاری را برای خود برگزیده است برای پرده برداشتن از قتل‌های وحشتناکی به شهر زادگاهش باز می‌گردد و با داستان‌های پیچیده و رمزآلودی روبرو می‌شود.

 

سریال گمشده در فضا

امتیاز IMDB: 7.2

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

اگر از قدیمی‌های سینما و تلویزیون باشید به احتمال زیاد سریال گمشده در فضا که در سال ۱۹۶۵ ساخته شده است را به‌خاطر دارید. این سریال در زمان خود موفقیت‌های زیادی بدست آورد و همین امر باعث شد نت‌فلیکس به فکر پرداخت روایت تازه‌ای از گمشده در فضا در سال ۲۰۱۸ بیافتد.

 

ماحصل این کار یک سریال ۱۰ قسمتی بود که در سال ۲۰۴۶ رخ می‌دهد که پس از برخورد جرم‌های آسمانی زمین در معرض خطر انقراض قرار می‌گیرد و به همین دلیل خانواده‌های مختلفی را با سفینه‌های فضایی به قسمت‌های متفاوت فضا می‌فرستند تا نسل بشر از انقراض نجات پیدا کند.

 

پس از حضور در فضا نیز شاهد اتفاق‌های عجیب و غریبی هستیم که از سریال‌هایی با تم فضایی انتظار می‌رود.همان‌گونه که انتظار می‌رفت سریال گمشده در فضا به ریشه‌های خود بازگشته بود و به همین دلیل نیز نظر علاقه‌مندان به سریال‌های فضایی را به خود جلب کند تا ساخت فصل دوم آن تأیید شود.

 

سریال 1-1-9

IMDB: 7.5

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

حوادث طبیعی و غیرطبیعی که انسان‌ها در شرایط سخت و دشواری مانند آتش‌سوزی روبرو می‌شوند سوژه اصلی سریال 911 است و با سریالی طرف هستیم که نیروهای امنیتی و امدادرسان را در شرایط سخت و دشواری برای نجات جان انسان‌ها قرار می‌‌دهد.

 

کاملاً مشخص است چنین ایده‌ای جذابیت زیادی برای مخاطب دارد، از طرف دیگر در سریال 911 شاهد حضور چهره‌های محبوبی مانند آنجلا باست و پیتر کراوس هستیم. این سریال در اوایل سال میلادی جاری در ۱۰ قسمت پخش شد و توانست به خوبی جای خود را در دل هواداران باز کند.

 

به همین مدت کمی از پایان فصل اول شاهد انتشار فصل دوم نیز بودیم که این فصل نیز به دل هواداران نشست و مخاطبین زیادی را جذب خود کرد. در حال حاضر خبری از سومین فصل این سریال نیست اما با توجه به هوادارانی که دارد ساخت سومین فصل سریال 911 به هیچ‌ وجه دور از ذهن نیست.

 

سریال The Alienist (روانشناس)

IMDB: 7.8

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این سریال از روی کتابی نوشته فیلیپ کار اقتباس شده است و بازیگران بزرگی مانند لوک ایوانز، دانیل برول و داکوتا فانینگ در آن حضور دارند. فصل اول سریال The Alienist در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ساخته شده و هر چهار قسمت این سریال نظرات مثبت منتقدین را بدست آورده است.

 

داستان سریال The Alienist در سال ۱۹۸۶ و در زمانی که قتل‌های مخوفی در نیویورک رخ داده اتفاق می‌افتد و یک کارآگاه زبر و زرنگ به همراه روانپزشکی که سابقه‌ خوبی در دنیای پزشکی دارد با یکدیگر هم‌پیمان می‌شوند تا راز این قتل‌های مخوف را پیدا کنند.

 

این سریال نیز با توجه به داستان پلیسی و مروزی که داشت سریعاً به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ۲۰۱۸ تبدیل شد و پس از مدتی از پایان فصل اول، سازندگان سریال The Alienist رسما از قصد خود برای تولید فصل دوم این سریال خبر دادند.

 

سریال The Haunting of Hill House

IMDB: 8.9

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

به همان اندازه که سریال‌های ترسناک محبوبیت دارند به همان اندازه نیز ساختن این سریال‌ها سخت و دشوار است و هر شبکه‌ای به ساخت سریال‌های ترسناک علاقه ندارد، در این بین داستان رسانه نت‌فلیکس فرق می‌کند و این شبکه ثابت کرده که از کار بر روی پروژه‌های جدید و جاه‌طلبانه ابایی ندارد.

 

سریال The Haunting of Hill House یکی از جدیدترین پروژه‌‌های نت‌فلکیس در ژانر وحشت است و انصافاً هم باید گفت با سریال قرص و محکمی سر و کار داریم که ترس و وحشت را روانه ذهن مخاطب می‌کند.در این سریال همانند بسیاری دیگر از فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک با خانه‌ای متروک در مسیری دورافتاده طرف هستیم که خانواده‌ای پرجمعیت برای زندگی وارد این خانه می‌شوند.

 

اما خانه مذکور تاریخچه سیاه و وحشتناکی دارد و اتاق‌هایی در این خانه پیدا می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را با هیچ کلیدی باز کرد. سریال The Haunting of Hill House پس از قسمت دهم کاملاً به پایان می‌رسد و بعید می‌دانیم ادامه‌ای برای آن در فصل بعدی شاهد باشیم اما باز هم چه بسا محبوبیت این سریال باعث ساخت پیش‌درآمدی برای آن در سال‌های آینده شود.

 

سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته)

IMDB: 8.2

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

با سریالی جذاب طرف هستیم که تماشای آن برای علاقه‌مندان به سبک‌های علمی و تخیلی حتماً توصیه می‌شود. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پخش شد و توانست نظرهای مثبت منتقدین را جلب کند.

 

جالب است بدانید سریال Altered Carbon به اندازه‌ای موفق عمل کرد که بعضی از منتقدین آن را با بازی‌های تاج و تخت مقایسه کرده‌اند. این سریال اقتباسی از یکی از معروف‌ترین رمان‌های سبک سایبرپانک است و داستان آن در سال ۲۳۸۴ میلادی رخ می‌دهد.

 

در آن سال‌ها بشر به اندازه‌ای پیشرفت کرده که به راحتی می‌تواند اندام مختلف خود را تغییر دهد، همین ویژگی باعث روایت داستان جالبی در سریال کربن تغییر یافته می‌شود و فردی ثروت‌مند که به قتل رسیده است دوباره در قالب سربازی که در درگیری کشته شده است حضور پیدا میکند تا پرده از راز قتل خودش بردارد.از آنجایی که کاملاً مشخص است نت‌فلیکس برنامه‌های زیادی برای این سریال در سر دارد بدون شک شاهد ساخت فصل دوم آن نیز خواهیم بود.

 

سریال کسل راک (Castle Rock)

IMDB: 7.9

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

با سریالی طرف هستیم که نام‌های بزرگی در آن حضور دارند و در این زمینه می‌توان به جی‌جی آبرامز به‌ عنوان تهیه‌کننده آن اشاره کرد. اگر با رمان‌‌های استفان کینگ آشنایی داشته باشید حتماً نام کسل راک به گوش شما خورده است.

 

کسل راک نام شهری خیالی است که توسط ذهن خلاق استفان کینگ ایجاد شده است و با داستانی پرتعلیق و وحشتناک طرف هستیم که ساعت‌ها ذهن مخاطب را مشغول نگه می‌دارد. داستان کسل راک از آنجا شروع می‌شود که رئیس زندان به طرزی وحشتناک خودکشی می‌کند و پس از مرگ رازی به جای می‌گذارد.

 

این راز مشخص می‌کند که آقای رئیس در قسمتی دور افتاده از زندان یک سلول انفرادی را برای نگهداری یک زندانی خاص درست کرده است. این فرد خاص جوانی با ظاهر و رفتاری‌های عجیب است که به نیروهای مافوق‌طبیعی نیز دسترسی دارد.داستان پرکشش و بازی‌های چشمگیر هنرپیشه‌های این سریال باعث شد تا شبکه هولو، ساخت قسمت دوم آن را نیز تأیید کند.

 

سریال سایرن (Siren)

IMDB: 7.1

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

اگر به داستان‌های دزدان دریایی علاقه داشته باشید بدون شک شما هم قصه پری‌های دریایی که نیمه‌شب سر از آب بیرون می‌آورند و با سر و روی زیبا ملوانان را اغوا می‌کنند را شنیده‌اید. سریال سایرن نیز از همین داستان الهام گرفته است و با روایتی از موجودی مانند پری دریایی طرف هستیم که در زندگی مدرن امروزی به تصویر کشیده است.

 

داستان اصلی سریال سایرن به این ترتیب است که در شبی توفانی یک کشتی ماهیگیری موجودی مانند پری دریایی را صید می‌کند. این موجود که ظاهری عجیب و غریب دارد توسط ارتش برده می‌شود

 

و مدتی بعد خواهرش برای نجات او آستین بالا می‌زند و شاهد روایت مدرنی از پری‌های دریایی و انسان‌ها هستیم.فصل اول سریال سایرن که محصول شبکه ای‌.‌بی.‌سی است در ۱۰ قسمت پخش شد و خبرهایی از عزم سازندگان برای ساخت دومین فصل از این سریال محبوب به گوش می‌رسد.

 

سریال The Crossing

IMDB: 7.3

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

با یکی از مهجورترین سریال‌هایی که در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار پخش شده‌اند طرف هستیم. این سریال داستان بسیار خوب و قوی داشت و امیدهای زیادی به آن می‌رفت اما از قرار معلوم شبکه ای‌.‌بی‌.‌سی دل خوشی از آمار مخاطبین سریال The Crossing ندارد و قرار نیست فصل دوم آن تولید شود.

 

داستان این سریال در آینده‌ای دور حدود ۱۸۰ سال بعد رخ می‌دهد و روایت آوارگانی را شاهد هستیم که قصد دارند در شهری پناه بگیرند. از قرار معلوم یکی از این آوارگان دارای قدرت‌های فوق‌بشری است و همین امر باعث ایجاد داستان‌هایی پیچیده و جذاب در سریال The Crossing می‌شود.

 

سریال The Terror

IMDB: 8.1

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این سریال به رغم آنکه کسی حتی فکرش را نمی‌کرد به یکی از برترین سریال‌های ۲۰۱۸ تبدیل شد و شبکه ای‌.‌ام‌.‌سی پس از موفقیت سریال The Terror وعده‌ای برای ساخت فصل دوم آن نداده است اما با سریالی طرف هستیم که احتمال ساخت دومین فصل آن به‌هیچ‌وجه دور از ذهن نیست.

 

سریال The Terror از روی رمانی با همین نام نوشته دن سیمونز اقتباس شده و دستان آن در سال‌های ۱۸۴۵ میلادی در قطب شمال رخ می‌دهد. در آن زمان دو کشتی بسیار مجهز و پیشرفته به همراه خدمه‌ای کار کشته و متخصص از انگلستان راهی قطب شمال می‌شوند و اتفاق‌هایی غیر منتظره و رازآلود پیش‌روی آن‌ها قرار می‌گیرد که ترس و وحشت را در ذهن مخاطب القاء می‌کند.

 

سریال Philip K. Di-ck’s Electric Dreams

IMDB: 7.3

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

فناوری‌های جدید نویدبخش زندگی خوب و راحتی برای نسل بشر است اما این سکه روی دیگری نیز دارد و بسیاری بر این باور هستند که پیشرفت فناوری در آینده کار دست انسان‌ها می‌دهد و روزگار تیره و تاری را پیش‌بینی می‌کنند. این روزگار دقیقاً چیزی است که در سریال رؤیاهای الکتریکی به تصویر کشیده شده است.

 

نویسنده این سریال فیلیپ. ک. دیک یکی از نویسندگان معروف کتاب‌های علمی تخیلی است که فیلم‌های پرفروشی مانند گزارش اقلیت و بلید رانر بر اساس داستان‌های او به تصویر کشیده شده‌اند.این سریال ۱۰ قسمتی بر اساس داستان‌هایی کوتاه از همین نویسنده ساخته شده و بازیگران مطرحی مانند جونو تمپل، جانیل مونا و مل رودریگز در آن حضور دارند. سریال رؤیاهای الکتریکی به طرفداران سریال Black Mirror نیز توصیه می‌شود.

 

سریال Impulse

IMDB: 7.6

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این سریال محصول سرویس جدید YouTube Ted است و یوتیوب قصد دارد با تولید سریال‌هایی از این دست در بین رسانه‌های تلویزیونی مانند نت‌فلیکس و هولو قرار بگیرد. سریال Impulse از کتابی با همین نام الهام گرفته و داستان دختر جوانی را روایت می‌کند

 

و مجبور است دائم اسباب و اثاثیه‌اش را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرده و در آنجا زندگی کند. تغییر مکان این دختر جوان که هنریتا نام دارد به دلیل شغل مادرش است و در یکی از مکان‌های جدیدی که برای زندگی اختیار کرده با فردی آشنا می‌شود و این آشنایی مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

 

هنریتا دارای قدرت‌های مافوق بشری است و به همین دلیل در کنار داستان جذاب، در سریال Impulse شاهد صحنه‌های اکشن و پرهیجانی نیز هستیم. این سریال به جوانب اجتماعی زندگی بشر نیز اشاره می‌کند و موفقیت فصل اول آن باعث شد تا تمدید سریال Impulse برای یک فصل دیگر تأیید شود.

 

سریال Maniac

IMDB: 8.0

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این مینی‌سریال که در ایران با نام مجنون نیز شناخته می‌شود از روی مجموعه تلویزیونی نروژی با همین نام ساخته شده و اما استون بازیگر برنده جایزه اسکار در آن حضور دارد. در سریال مجنون که خمیر‌مایه‌ای از کمدی سیاه در آن مشاهده می‌شود شاهد روایت زندگی مرد و زن جوانی هستیم که در آزمایشگاهی عجیب و مرموز حضور دارند.

 

این دو نفر رازهای پیچیده و سربه‌مهر زیادی دارند که رفته‌رفته با جلو رفتن داستان از آن‌ها پرده برداشته می‌شود و روایتی عجیب و جذاب طرف هستیم که بازخورد مثبت منتقدان را به دنبال داشته است.سریال مجنون در قالب یک مجموعه ۱۰ قسمتی و مستقل اراه شد و قرار نیست ادامه آن ساخته شود اما اگر به مینی‌سریال‌ها علاقه دارید این مجموعه جدید و زیبا را هرگز از دست ندهید.

 

سریال Me, Myself & I

IMDB: 6.3

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

در میان سریال‌هایی که فصل اول آن‌ها در سال ۲۰۱۸ شروع شد، سریال Me, Myself & I به‌عنوان یک سریال کمدی که داستان جذاب و مخاطب‌پسندی دارد توانست اسم و رسم خوبی دست و پا کند.سوژه اصلی این سریال حول محور یک نفر در بازه‌های زمانی مختلف می‌گذرد و با داستان خنده‌دار و جالب زندگی مردی طرف هستیم که در سن ۱۴، ۴۰ و ۶۵ سالگی قسمت‌هایی از زندگی او روایت می‌کند.

 

این سریال شروع بسیار موفقی داشت و انصافاً باید گفت امتیازهای خوبی هم کسب کرد اما در میانه راه نتوانست آهنگ جذاب خود را حفظ کند و از چشم منتقدین افتاد. در نتیجه بعید به نظر می‌رسد سال بعد شاهد ساخت فصل جدید آن باشیم.

 

سریال پاتریک ملروز (Patrick Melrose)

IMDB: 8.2

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

این مینی‌سریال ۵ قسمتی از روی رمانی با همین نام اقتباس شده و زندگی جوان ثروتمندی را به تصویر می‌کشد که به موادمخدر اعتیاد دارد. نقش این جوان را بندیکت کامبریچ ایفا می‌کند و واقعاً باید گفت سریال پاتریک ملروز قسمت اصلی موفقیت خود را مدیون هنرنمایی کامبریچ است.

 

پاتریک ملروز پدر و مادر ثروتمندی داشته است اما پدرش وی مورد سو رفتار جنسی قرار می‌داده و همین امر باعث شد تا پاتریک در بزرگسالی به موادمخدر گرایش پیدا کند و شخصیت بسیار آسیب‌پذیری داشته باشد.

 

در کنار بندیکت کامبریچ، هنرپیشه‌های بزرگ دیگری مانند جنیفر جیسن لی و هوگو ویوینگ نیز حضور دارند و با مینی‌سریال کوتاه و جذابی طرف هستیم که به شما اطمینان می‌دهیم از دیدن آن درس‌های زیادی خواهید گرفت.

 

سریال موزاییک (Mosaic)

IMDB: 6.4

 

جذاب ترین و پرطرفدار ترین سریال های حال حاضر (عکس)

 

با یکی از سریال‌های خوش ساخت ۲۰۱۸ سر و کار داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شبکه معروف HBO وظیفه تولید این سریال را بر عهده دارد و استیون سودربرگ سازنده آن است. سریال موزاییک جنایی و رمزآلود است و بازیگران بزرگی مانند شارون‌ استون، گرت هدلند و جنیفر فرین در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

فصل اول سریال موزاییک شامل ۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای است و تمامی این قسمت‌ها بازخوردهای بسیار مثبتی از منتقدین و تماشاگران بدست آوردند. اتفاق‌های این سریال در فصل اول خاتمه پیدا کرد اما هنوز هم سوال‌های زیادی در ذهن مخاطبین باقی‌مانده است که احتمال ساخت فصل دوم سریال موازییک را قوت می‌بخشد.

 

در این قسمت به پایان فهرست بهترین‌ سریال‌هایی رسیدیم که اولین فصل آن‌ها در سال ۲۰۱۸ پخش شده است، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهل فیلم و سریال هستید و نبض سریال‌های روز دنیا را در دست دارید، در قسمت نظرات نام و توضیحات سریال‌های مورد علاقه خود را که در سال ۲۰۱۸ به تماشای آن‌ها نشسته‌اید را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره