وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین وضع و جزئیات بیهوش شدن رضا رشیدپور در برنامه زنده + 2 فیلم

آخرین وضع و جزئیات بیهوش شدن رضا رشیدپور در برنامه زنده + 2 فیلم

آخرین وضع و جزئیات بیهوش شدن رضا رشیدپور در برنامه زنده

رضا رشید پور مجری سرشناس برنامه های تلویزیونی حین پخش زنده برنامه ” حالا خورشید” ناگهان از هوش رفت . در ادامه ی این مطلب از ایران ناز فیلمهای لحظه از هوش رفتن رضا رشید پور و فیلم گفتگوی شبکه خبر با این مجری محبوب در بیمارستان در مورد اوضاع جسمانی وی را میبینید .رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید امروز و در حین اجرای برنامه از هوش رفت.

 

به گزارش ایران ناز ؛ امروز برنامه تلویزیونی حالا خورشید در حالی به روی آنتن رفت که رضا رشیدپور مجرب برنامه در حین اجرا از هوش رفت.

 

در ادامه فیلم لحظه بیهوش شدن “رضا رشیدپور” و آخرین وضعیت جسمانی وی در بیمارستان را می خوانید.

رضا رشیدپور (مجری) در حین برنامه زنده حالا خورشید صبح امروز (چهارشنبه ششم بهمن ماه) بیهوش شد و بر زمین افتاد. پس از این اتفاق؛ برنامه حالا خورشید قطع شد و شبکه سه برنامه دیگری را روی آنتن برد.

 

باقری (ناظر پخش شبکه سه) درباره وضعیت رضا رشید پور، گفت:مسئله مهمی نیست و خداراشکر حال آقای رشید پور خوب است.

 

او ادامه داد:مجری برنامه حالا خورشید به دلیل سرماخوردگی کمی بی حال شدند که الان حال شان بهتر شده است. این در حالیست که خود آقای رضا رشید پور در گفتگوی خبری با شبکه خبر از حمله قلبی خود و بستری شدنش در بخش مراقبتهای ویژه خبر داد . در ادامه فیلم گفتگوی شبکه خبر با آقای رضا رشید پور در بیمارستان را میبینید :

 

ناظر پخش شبکه سه افزود:تا پنج دقیقه دیگر برنامه حالا خورشید دوباره پخش می شود و آقای نشاط (مجری دیگر برنامه) روی آنتن می رود.

 

مطالب مرتبط:

 

رضا رشیدپور و خاطره یک روز خلبانی او! (عکس)

 

قهر رضا رشیدپور علت تعطیلی یک شبکه ماهواره ای!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره