وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش

جزئیات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش

جزئیات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش

 

به گزارش ایران ناز تیم ملی ایران برای بازی در مقابل تیم ملی فوتبال مراکش در سن پطرزبورگ به سر میبرد. عادل فردوسی پور این بازی را گزاش خواهد کرد . تیم ملی ایران با اسپانیا ,پرتغال و مراکش هم گروه است . امروز جمعه بازی ایران و مراکش مقابل همدیگر در ساعت 7 و نیم عصر به وقت ایران آغاز میشود.تا ساعاتی دیگر بازی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شود اما ترکیب تیم ملی در این بازی چگونه خواهد بود.

 

این 11 سفیدپوش بازیکنان ایران مقابل مراکش؟

 

روزها گذشتند و حالا دیگر می شود گفت به لحظه موعود رسیدیم. به روز بازی مرگ و زندگی‌مان با مراکش. این اصطلاحی است که خود کی‌روش در روز قرعه‌کشی برای مصاف اول به کار برده بود. سرمربی سعی می‌کند خیلی این روزها محتاط باشد. او در آخرین رودررویی با خبرنگاران ایرانی بسیار امیدوارکننده و البته با احترام سخن گفت. محترمانه از حریف آفریقایی یاد کرد و البته در عین احترام گفت جشن پایان بازی برای ایرانی‌ها خواهد بود.

 

جزئیات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش

 

او در ماه‌های گذشته برای انتخاب‌هایش حسابی زیر فشار بوده است. شاید هیچ یک از هواداران پرسپولیس هنوز دل‌شان با تیم به دلیل نبردن سیدجلال صاف نشده و تقریبا استقلالی‌ها هم همین حس را به خاطر وریا دارند. او اما در همه این اندک بازی‌های دوستانه‌اش نشان داده به ترکیبی فکر می‌کند که شاید بازی دادن تیم با آن شیوه، لرزه به اندام هواداران می‌اندازد.

 

سرمربی پرتغالی که در ابتدای تمرین روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «تیمش تشنه بازی است. خسته از این همه تمرین، آنها حاضرند تا بالاترین کیفیت‌شان را به نمایش بگذارند، یعنی اینکه او دیگر به جمع‌بندی رسیده. البته در این چند تمرین آخر به آنهایی که بازی می‌کنند کاورهای سفید داده شده بود و آنهایی که احتمالا روی نیمکت هستند، کاورهای صورتی.

 

آنهایی که کاور های صورتی داشتند، تقریبا همان ترکیب مورد علاقه کی‌روش در این چند بازی اخیر دوستانه هستند.

 

غیر از بیرانوند که درست گلر تیم ذخیره ها بود، باقی بازیکنانی که کاور سفید به تن کرده بودند را در قلب دفاعی تیم، روزبه و پورعلی‌گنجی تشکیل می دادند.

 

کی‌روش کسی است که وقتی می‌خواهد بازیکنی را در ترکیب اصلی داشته باشد. اقلا پشت درهای بسته و در تمرینات حسابی او را تست می کند. این حرف های آخرش درباره اینکه دفاع استقلالی مدرن ترین مدافع یک دهه اخیر ایران است، حسابی خبرساز شد و همچنان هم به نظر می رسد مرغ سرمربی یک پا دارد و قرار است از این دفاع مورد علاقه‌اش که 6 ماهی رویش زمان گذاشته و برایش از کنار اسم سیدجلال گذشته، استفاده کند.

 

در تمرینات و البته در بازی با لیتوانی اگر چه چند باری پژمان منتظری هم در کنار مجید حسینی و خانزاده به تناوب در دفاع وسط و دفاع راست تست شده اند اما پیراهن سفید برای دفاع راست تن رامین رضاییان بوده است. او کل نیمه دوم بازی لیتوانی را هم بازی کرده است. در ترکیه هم به میدان رفته و خودش می گوید بیشترین تعداد بازی در مسیر صعود به جام جهانی را داشته است.

 

در دفاع چپ که میلاد محمدی تنها گزینه است و حرفی باقی نمی ماند!

 

بخش کلیدی زمین در مثلث میانه میدان، جایی که به دلیل محرومیت سعید عزت‌اللهی خالی مانده است، در بازی با مراکش به کدام بازیکنان سپرده می شود؟ کاورهای سفید بر تن مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد بوده است.

 

اگرچه کمی باورش سخت است اما کی‌روش تقریبا در بازی‌های دوستانه اخیر هم نشان داده کمی در سبک بازی اش تغییرات خواهد داشت. شاید به دنبال فشار روی حریف با پرس باشد. مسعود و حاج صفی و کریم که چند سال اخیر را در یونان کنار هم بودند در این کمربند اصلی احتمالا به بازی بگیرد و از امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی بازی نگیرد. این تاکتیک با توجه به روند تمرینات، محتمل‌ترین حالت محسوب می شود.

 

در وینگر راست که پیراهن سفید بر تن جهانبخش است و کسی تردیدی در آن ندارد. تک مهاجم شروع‌کننده بازی هم سردار آزمون خواهد بود اما یک پست کلیدی دیگر در ترکیب باقی می ماند . پست وینگر چپ . جایی که تا هفته های قبل همه فکر می کردند برای طارمی باشد. او اما از اردوی ترکیه به این طرف، غیر از آسیب‌دیدگی بازی با لیتوانی، با چالش‌های زیادی روبرو شده است.

 

جالب اینکه در آن پست او دو رقیب قدر و اسمی هم دارد. یکی سامان قدوس که تعویض طلایی کی‌روش قرار است باشد و دیگری وحید امیری که طارمی توانسته بود جای او را در ماه‌های اخیر بگیرد. حالا اما این پست احتمالا دوباره توسط امیری پس گرفته می‌شود. نمایش بهتر او در بازی با لیتوانی و قبلش برابر ترکیه باعث شده این چند روز آخر این یار پرسپولیس در جمع سفیدهای تمرین باشد.

 

البته همه اینها در حد گمانه‌زنی هستند و سرمربی تیم ملی یک جمله معروف دارد: تمرینات ما بسته بوده. ما همه چیز را درباره مراکش می دانیم و آنها درباره ما هیچ چیز! سورپرایزی اگر باشد باید در روزی بازی و در زمین مسابقه رو شود تا جذابیت داشته باشد نه اینکه امروز شاهدش باشیم.

 

جزئیات ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره