وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

 

به گزارش ایران ناز مراسم تشییع قاسم افشار گوینده پیشین اخبار شبکه یک صدا و سیما , در روز پنجشنبه 27 اردیبهشت برگزار شد . مراسم تشییع پیکر «قاسم افشار» گوینده خبر با حضور همکاران او و گویندگان اخبار و رسانه ها برگزار گردید .

 

قاسم افشار یک چهره مشهور و محبوب در ایران بود که با شنیدن خبر درگذشت وی در روز چهارشنبه همه مردم ایران ناراحت شدند

 

قاسم افشار (بهرام افشار ) یکی از چهره های پیشکسوت و محبوب ایرانی ها ,سال ها در تلویزیون مشاهده می شد و سابقه طولانی در گویندگی اخبار داشت و زمان جنگ نیز اطلاعات رزمندگان اسلام و پیروزی های آنان را به اطلاع مردم می رساند.این گوینده خبر روز چهارشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت و تشییع پیکر وی روز پنجشنبه با حضور همکاران و دوست داران او برگزار شدکه در ادامه تصاویر آن را می بینید.

 

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

در مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) فواد بابان،ذکایی، مازیار ناظمی، مرتضی حیدری، رحمان نظام اسلامی و حسن سلطانی حضور داشتند.

 

مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) صبح روز(پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) با حضور جمع زیادی از همکاران سابق او در صداوسیما،خانواده و دوستدارانش از مقابل منزلش برگزار شد.

 

رحمان نظام اسلامی در سخنان کوتاهی درباره قاسم افشار گفت:آقای افشار بعد از سالها کار در رسانه بازهم منشا خیر بود. نظام اسلامی با بیان اینکه آقای افشار نه تنها خویش بلکه همراه خانواده؛دست در دست هم کمک به خیریه می‌کردند، ادامه داد: به تاسی از حضرت علی(ع)، ایشان را در کوچه پس کوچه‌های محروم شهر ری و ورامین پیدا می‌کردند که داشت کمک می‌کرد.

 

حسن سلطانی (مجری تلویزیون) نیز قاسم افشار را نسبت به کار بسیار متعهدو علاقمند توصیف کرد و با بیان اینکه زنده‌یاد افشار از سواد رسانه‌ای برخوردار بود، گفت:او تا آخرین روزی که در تلویزیون انجام وظیفه می‌کرد، متعهدانه و با عشق و علاقه کارش را انجام داد.

 

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

سلطانی خاطرنشان کرد: قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین و اهل علاقه به محبت اهل بیت بود.ویژگی‌های فردی و اجتماعی او منحصر به خودش بود، هیچ وقت فریفته شهرت نشدو حتی اجازه نداد فریفته شدن در جامعه رسانه‌‌ای به زندگی‌اش ورود پیدا کند.

 

این گوینده خبر اضافه کرد: افشار در خانواده نیز دلسوز و مهربان بودو در اجتماع بسیار گره‌‌گشا بود و به دنبال حل مشکلات دیگران میرفت. از آخرین کارهاییهم که بعد از تلویزیون انجام داد این بود که موسسه خیریه‌‌ای را احداث کردتا از کار نیازمندان و محرومان گره باز کند.

 

قاسم افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشتو در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی‌های رزمندگان اسلام را بهاطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد (۲۶ اردیبهشت ماه) بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

حسن سلطانی، مجری تلویزیون در این مراسم در سخنانی اظهار کرد:مرحوم افشار فردی بود که نسبت به کار بسیار متعهد و علاقه‌مند و در حوزه خبر از سوادرسانه‌ای برخوردار بود. او تا آخرین روزی که در تلویزیون مشغول به انجام وظیفه بود، متعهدانه و توامبا عشق و علاقه کارش را انجام داد.

 

سخنان حسن سلطانی، مجری تلویزیون در مراسم تشییع پیکر قاسم افشار

او ادامه داد: قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین بود. ویژگی‌های فردی و اجتماعیاو منحصر به خودش بود و هیچ‌گاه فریفته شهرت نشد و نگذاشت فریفته شدن در جامعه رسانه‌ای به زندگی‌شورود پیدا کند. او در خانواده بسیار دلسوز و مهربان بود و در اجتماع نیز بسیار گره‌گشا و کار راه‌بینداز بود.او محبت اهل بیت را در دل داشت و از آخرین کارهایی که بعد از تلویزیون انجام داد این بود کهموسسه خیریه‌ای را تاسیس کرد که از کار نیازمندان و محرومان گره باز می‌کرد.

 

مهناز شیرازی، گوینده خبر نیز در سخنانی یادآور شد:افشار واقعا وارسته، دادرس، شوخ طبع و مردم‌دار بود. او در کار بسیار سرسخت بود،اما ازجلوی دوربین که کنار می‌رفت اوقات بسیار خوشی را در کنار همکارانش داشت. در زمانی هم که کار نمی‌کردارتباطات خود را با همکارنش حفظ کرد. او برای من همانند برادر بزرگ‌تر بود وزمانی که با خبر فوت او روبرو شدم نمی‌توانستم باور کنم.

 

این گوینده با بیان اینکه جای افشار در صداوسیما بسیار خالی است، اظهار کرد:جای او به دلیل اخلاقیات خوب، تخصص و سواد رسانه‌ای درتلویزیون بسیار خالی است.

 

شیرازی درباره ارتباط خود با زنده‌یاد افشار در ۱۰ سالی که از تلویزیون دور بود، گفت:من مرتب با او و خانواده‌اش در ارتباط بودم. به هرحال ما هیچ‌گاه دوستان خود را فراموش نمی‌کنیم؛به ویژه که آقای افشار نقش استادی برایم داشت.

 

سخنان حجت‌الاسلام اکرمی در مورد قاسم افشار

همچنین حجت‌الاسلام اکرمی، پدر دو شهید در این مراسم درباره قاسم افشار بیان کرد:ما هرچه درباره حاج قاسم بگوییم کم‌ گفته‌ایم. من جز شایستگی و بایستگی از او ندیده‌ام. همانطورکه امام هشتم می‌فرماید: در جامعه نیکو و خوب زندگی کنید و افشار اینگونه زندگی کرد.

 

رحمان نظام اسلامی، گوینده خبر و از همکاران قدیمی زنده‌یاد قاسم افشار نیزدر سخنانی پیش ار برگزاری نماز میت، گفت: قاسم افشار سال‌ها در رسانه ملی کار کرد و پس از آن سال‌هادر خیریه کار مشغول به کار شد. در این سال‌های اخیر اگر او را در خیریه پیدا نمی‌کردیمحتما در کوچه پس کوچه‌های محروم شهرمان بود و داشت به نیازمندان کمک می‌کرد

 

قاسم افشار که بیش از سه دهه در تلویزیون گویندگی خبر کردو نزدیک به ۱۰ سال از تلویزیون دور بود، بامداد روز گذشته (۲۶ اردیبهشت ماه) درگذشت.

 

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

.پیکر زنده‌یاد قاسم افشار پس از برگزاری نماز میت به اقامت حجت‌الاسلام اکرمی توسطجمعی از مردم، همکاران و خانواده‌اش راهی خانه ابدی در بهشت زهرا (س) تهران شدتا در کنار پیکر دخترش آرام بگیرد.

 

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر

جزئیات و تصاویر تشییع قاسم افشار گوینده خبر