وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات دعوا و درگیری عجیب رضا گلزار و حمید گودرزی

جزئیات دعوا و درگیری عجیب رضا گلزار و حمید گودرزی

حاشیه پر سر و صدای دو بازیگر و مجری سینما و تلوزیون موضوع داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد در ادامه این بخش از ایران ناز این درگیری بین این دو بازیگر را بخوانید.

 

حمید گودرزی که سال‌هایی نه چندان دور ستاره سینما Cinema و تلویزیون ایران بود، حالا بعد از چند سالی رکود، به نظر می‌رسد بار دیگر به دوران اوج خود نزدیک شده است.

او نقشی اصلی در فصل دوم سریال پرمخاطب «دلدادگان» داشت و خودش می‌گوید چند فیلم سینمایی Movie هم آماده اکران دارد. اما چیزی که در هفته‌های اخیر بیش از همه حمید گودرزی را مورد توجه قرار داده است، اجرای فصل دوم مسابقه «پنج ستاره» بود.

 

جزئیات دعوا و درگیری عجیب رضا گلزار و حمید گودرزی

 

به گزارش ایران ناز در همین ارتباط، حمید گودرزی چندی پیش، پستی اینستاگرامی منتشر کرد که انگار کنایه‌ای به مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار بود. در آن پست جنجالی، حمید گودرزی نوشته بود:

«اگر کپی هم می‌کنید، درست کپی کنید.»؛ پستی که خیلی زود با واکنش هواداران محمدرضا گلزار و حمله آن‌ها به صفحه این مجری همراه شد.

او درباره آن اتفاق می‌گوید: «بعد از این‌که این پست را گذاشتم، با یک حمله مجازی مواجه شدم که البته آن هم دست رضا نبود و نیست. من خوش‌بینانه می‌گویم که آن‌ها طرفدار هستند و این پست را دیدند و بهشان برخورد و شروع کردند به بدوبیراه گفتن.»

حمید گودرزی درباره تماسش با محمدرضا گلزار بعد از آن پست هم گفت:

 

جزئیات دعوا و درگیری عجیب رضا گلزار و حمید گودرزی

 

«ما با هم تماس داشتیم و به خاطر آن پست، ایشان از دست من دلخور بود و من برایش توضیح دادم که من از کپشن پست اطلاعی نداشتم. دوستی عکس و کپشن را به من داد، من گذاشتم و دو، سه ساعت بعد فهمیدم که کپشن چه بوده و چه جنجالی به پا شده.

به نظرم منظور دوستی که آن پست را به من داد، این بود که از «۵ ستاره کپی» نکنند، چون «۵ ستاره» با اشکان خطیبی خیلی قبل از این‌ها شروع شده بود.

البته رضا فکر کرده بود ما گفته‌ایم برنامه‌ات کپی نمونه‌های خارجی است و او هم که قبل‌تر درباره این موضوع که مسابقه‌اش کپی است، توضیح داده بود، برای همین‌ هم از این پست ناراحت شده بود. در صورتی که همانطور که گفتم احتمالا هدف تهیه‌کننده ما این بوده که بگوید از برنامه ما کپی می‌کنید.»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره