وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات فوت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

جزئیات فوت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

جزئیات فوت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

 

به گزارش ایران ناز خانم بازیگر پیشکسوت در منزل شخصی اش درگذشت . صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت ایرانی صبح امروز درگذشت.

 

یکی از اقوام نزدیک بازیگر پیشکسوت گفت: صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه بعلت مشکل قلبی درگذشت.

 

جزئیات فوت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

 

نادره پابندی پیرامون درگذشت صدیقه کیانفر گفت:صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه در منزل شخصی خود درگذشت.

 

وی در همین راستا ادامه داد: صدیقه کیانفر به علت ایست قلبی در ساعت هفت صبح درگذشت.پابندى پیرامون زمان و محل تشییع این بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل وجود بیماری کرونا و سلامتى دوستداران این هنرمند مراسم برگزارى صدیق کیانفر بدون حضور دوستان و همراهان وى برگزار خواهد شد.

 

صدیقه کیانفر (زادهٔ ۲۰ بهمن ۱۳۱۱ در آبادان درگذشته ۵خرداد ١٣٩٩ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بود.

 

او در سال ۱۳۱۱ در شهر آبادان متولد شد. فعالیت در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان تجربه کرد.او بازی در سینما را با بحران، کاری از علی‌اصغر شادروان آغاز کرد.او در 5 خرداد به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

جزئیات فوت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت + بیوگرافی

 

بیوگرافی صدیقه کیانفر و همسرش / زندگی شخصی هنری

 

صدیقه کیانفر متولد 20 بهمن 1311 در آبادان، بازیگر است.

 

فعالیت خود را از رادیو شروع کرد سپس وارد تلویزیون قبل از انقلاب شد و حالا در دوران بازنشستگی قرار دارد، او می گوید عاشق برنامه فوتبالی نود فردوسی پور بود.

 

شروع صدیقه کیانفر از رادیو

در سال 1366 وقتی 25 ساله و دانش آموز سال آخر مدرسه شبانه روزی در آبادان بود بعلت صدای رسایی که داشت توسط معلم اش به رادیو برده شد.به این ترتیب به استخدام رادیو نفت ملی تازه راه اندازی شده درآمد.

 

در کنار فعالیت رادیویی کنار استادش بازیگری تئاتر را نیز آموخت و در سال 1339 با گرفتن حکم انتقالی از شرکت نفت آبادان به تهران مهاجرت کرد.

 

در سال 1339 عضو گروه نمایشی باشگاه جوانان تهران شد تا اینکه بعنوان کارگردان با بچه های دانشگاه تهران شروع به همکاری کرد.با تاسیس تلویزیون ملی جذب آن شد و در شبکه ثابت پارسا (شبکه دو فعلی) ابتدا کارگردان بخش نمایش بود و در نهایت بصورت حرفه ای با سریال کلبه شوم جلوی دوربین رفت.خانم بازیگر تا قبل انقلاب علاوه بر سریال کلبه شوم، در سریال آقای مربوطه و تلخ و شیرین سال 53 و سریال طلاق سال 56 حضور داشت.

 

دوستان صمیمی صدیقه کیانفر

 

خانم زهرا سعیدی، شهره لرستانی ، رابعه اسکویی و فلور نظری از جمله بازیگرانی هستند که گهگاهی از من سراغ می گیرند، من با همه دوست هستم

 

خانم کیانفر یک پسر خوانده مهندس مخابرات و یک نوه بنام شهرزاد دارد.

 

می گوید پسرش در واقع پسر خاله اوست، زمانی که پدرش فوت کرد 1/5 ساله بود و چون خاله من از یک پا علیل بود، مادرم گفت همه مان یکجا زندگی کنیم.چون خاله ام نمی تواند بچه اش را به تنهایی نگه دارد من سرپرستی آنها را داشتم و بزرگش کردم، نوه و عروسم را کم می بینم، گله نمی کنم شاید گرفتار است.

 

همسر صدیقه کیانفر سالهاست فوت کرده و از وی فرزندی ندارد

 

خانم کیانفر می گوید: از میان برنامه های تلویزیونی برنامه نود را می بینم و تا آخرین لحظه اگر صبح هم باشد پای آن می نشینم و حتی در نظر سنجی هایش شرکت می کنم.

 

من کار این جوان عادل فردوسی پور را خیلی دوست دارم، چون همه چیز را رو می کند، کاش در کار هنری ما هم همچنین برنامه بود تا کارهای خلاف را رو می کرد.

 

در سال 97 مدتی بخاطر خونریزی معده در بیمارستان بستری بود، مدتی هم هم بخاطر زمین خوردن از ناحیه کتف و لگن و پا مشکل داشت و امکان فعالیت از او گرفته شده بود.

 

صدیقه کیانفر : دوست ندارم افسرده شوم

 

صدیقه کیانفر در اخرین مصاحبه اش گفت  من و امثال من هیچ تفریحی نداریم و مجبور هستیم در خانه بمانیم به همین دلیل ممکن است دچار افسردگی شویم که این موضوع خوب نیست،‌ من دوست ندارم افسرده شوم

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره