وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات و فیلم های تیراندازی ضد هوایی در تهران

جزئیات و فیلم های تیراندازی ضد هوایی در تهران

جزئیات و فیلم های تیراندازی ضد هوایی در تهران

 

به گزارش ایران ناز شلیک پشت سرهم ضد هوایی ها در تهران مردم را نگران کرد . علت شلیک پرواز ممنوع یک پهپاد بوده است . به گزارش ایران ناز لحظاتی قبل صدای شلیک ممتد سامانه های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد . عصر امروز و لحظاتی قبل ، صدای شلیک سامانه های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد.این تیراندازی ممتد و چند دقیقه به طول انجامید. بخاطر امنیت تهران جنگنده ها در آسمان تهران به پرواز درآمدند .لحظاتی قبل جنگنده های نیروی هوایی از آشیانه ها در آمده و در آسمان تهران چرخ زنی می کنند

 

به گفته ناصربخت معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران، هدف یک پرنده بدون سرنشین بوده که وارد منطقه ممنوعه شده و توسط سامانه های پدافندی ساقط شده است.

 

امیر الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی در گفتگو با شبکه خبر گفت: یک فروند پرنده بدون سرنشین فیلمبرداری وارد منطقه ورود ممنوع شده بود که برابر روش های جاری پرنده بعد از اولین رگبار از محدوده خارج شد و برای تامین امنیت مردم منطقه تیراندازی خاتمه یافت.

 

الهامی گفت: این موضوع تهدید خاصی به حساب نمی آید.فرماندار تهران در واکنش به خبر شلیک ممتد ضدهوایی در مرکز تهران: شلیک ها به سمت یک پهپاد در آسمان در منطقه پرواز ممنوع تهران صورت گرفته است و جای نگرانی نیست.

 

پهبادی که آسمان تهران را به هم ریخته بود در پشت بام یکی از خانه های مسکونی تهران فرود آمده است. معاون امنیتی، انتظامی فرماندار تهران با اعلام این خبر گفت: کوادکوپتر در پشت بام یکی از خانه های مسکونی در تهران نشسته است.وی افزود: مأموران در آستانه دسترسی هستند

 

 

 

همچنین میتوانید فیلم واکنش مردم به این تیراندازی را در ادامه این مطلب ببینید

 

 

مطالب مرتبط:

 

خودرویی دیدنی با باند فرود پهپاد ! (عکس)

 

تصویری جالب از کوچکترین پهپاد دنیا (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره