وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جسد 3 دختر مرموز در فرودگاه امام خمینی (ره)!

جسد 3 دختر مرموز در فرودگاه امام خمینی (ره)!

به گزارش ایران ناز به نقل از شفاف نیوز : مسافر مرموز کارتن بزرگ را تحویل گرفت و پس از گرفتن کارت اجازه سوارشدن به هواپیمای پرواز ترکیه چمدان‌ها را تحویل مسوولان فرودگاه داد تا آنان چمدان ها را به بخش بار هواپیما انتقال دهند. دقایقی نگذشته بود که دستگاه ایکس‌ری فرودگاه با عبور یک کارتن بزرگ از داخل آن تصاویر عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

در بهمن ماه سال جاری در سالن انتظار فرودگاه امام خمینی (ره) همهمه‌ای بود، پروازهای خارجی یکی پس از دیگری از باند بلند می‌شدند.در میان این جمعیت، مردی شیک‌پوش با یک کارتن بزرگ وارد فرودگاه شد و آن را روی دستگاه چک گذاشت و در حالی که سعی داشت خود را خونسرد نشان دهد در گوشه‌ای منتظر ماند تا کارتن از آن طرف غلتک بیرون بیاید.

مسافر مرموز کارتن بزرگ را تحویل گرفت و پس از گرفتن کارت اجازه سوارشدن به هواپیمای پرواز ترکیه چمدان‌ها را تحویل مسوولان فرودگاه داد تا آنان چمدان ها را به بخش بار هواپیما انتقال دهند.دقایقی نگذشته بود که دستگاه ایکس‌ری فرودگاه با عبور یک کارتن بزرگ از داخل آن تصاویر عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

ماموران دیدند که داخل این کارتن 3 اسکلت انسان روی صفحه دستگاه ایکس‌ری به نمایش گذاشته شده است. بلافاصله کارتن بزرگ تحت تجسس گرفته شد و ماموران فرودگاه با حیرت با 3 جسد مومیایی شده کوچک مواجه شدند که داخل فویل و پنبه پیچانده شده بودند و در بررسی مشخصات مسافر شیک‌پوش وی را که پای پرواز ترکیه بود دستگیر کردند.

این مرد با کارتن مرموز در اختیار پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) قرار گرفت و در بازجویی‌ها ابتدا سعی کرد سکوت کند و با داستان‌های باورنکردنی خود را بی‌اطلاع نشان دهد.

مرد شیک‌پوش که دید نمی‌تواند از اتهام قاچاق اجساد مومیایی شانه خالی کند در بازجویی‌های پلیس فرودگاه ادعا کرد هیچ اطلاعی از سرنوشت مومیایی‌ها ندارد. تنها قرار بود وی این اجساد را ابتدا به ترکیه و سپس به انگلیس ببرد و برای فروش به یک کلکسیون‌دار تحویل بدهد.

وقتی ماجرای این 3 جسد مومیایی که گفته می‌شد آدم کوتوله بودند، پیش روی دادیار تیموری از شعبه سوم دادسرای مستقر در فرودگاه امام (ره) قرار گرفت، وی دستور داد تا کارشناسان میراث فرهنگی به بررسی اجساد مومیایی بپردازند.

بدین ترتیب، 3 جسد مومیایی شده در اختیار متخصصان قرار گرفت تا با اقدامات علمی و باستان‌شناسی قدمت و تاریخچه آنان را مشخص کنند.

کارشناسان میراث فرهنگی پس از بررسی این اجساد مومیایی متوجه شدند که هیچ‌کدام از آن‌ها قدمت تاریخی نداشته و آدم کوتوله نیز نبوده‌اند و با فناوری امروزی اجساد که متعلق به 3 بچه هستند مومیایی شده‌اند و احتمالاً قاچاقچیان قصد داشتند به کلاهبرداری در انگلیس دست بزنند.

وقتی گزارش متخصصان میراث فرهنگی در اختیار دادیار تیموری گذاشته شد شاخه تازه‌ای پیش روی تیم پلیسی و قضایی قرار گرفت.

باید مشخص می‌شد 3 کودک که اجسادشان مومیایی شده است چه سرنوشتی داشته‌اند و مرد مسافر آنان را چگونه به دست آورده و آیا جنایتی رخ داده است؟!

مرد قاچاقچی در این خصوص تحت بازجویی گرفته شد و نتوانست گره‌گشایی برای حل این معما باشد، وی ادعاهایی کرده است که تحت پیگیری پلیسی و قضایی قرار دارد و ماموران در حال ردیابی همدستان این مرد و عاملان مومیایی کردن اجساد کودکان هستند تا مشخص شود اجساد از کجا به دست آنان رسیده و بچه‌ها چه کسانی بودند.

دادیار تیموری برای اینکه مشخص شود 3 کودک قربانی چه سرنوشتی داشته​اند، اجساد مومیایی را در اختیار پزشکی قانونی قرار داد. متخصصان کالبدشکافی و سالن تشریح اجساد نیز با به‌کارگیری دانش و تجهیزات ویژه‌ای به کاوش درخصوص این اجساد پرداختند و قدمت آن‌ها را کمتر از یک سال دانستند و کودکان یک تا 3 ساله بوده و جنسیت همگی آنان را نیز دختر دانستند. در این بررسی‌های پزشک جنایی، متخصصان به هیچ آثار زخم و جراحات ناشی از وقوع یک جنایت برنخوردند و بر این فرضیه پافشاری کردند که این 3 دختربچه کشته نشده و با مرگ طبیعی از پای درآمده‌اند.

با توجه به نتایج بررسی‌های کارشناسان فرضیه‌هایی پیش روی پلیس و دادیار پرونده قرار دارد که در مهمترین آن به نظر می‌رسد قاچاقچیان اجساد مومیایی اجساد کودکان مرده را با روش‌های خاصی و بدون اطلاع خانواده‌های آنان به دست آورده و سپس با توجه به مهارتی که در مومیایی کردن داشتند، آنان را در قالب مومیایی 3 آدم کوتوله برای ترانزیت به انگلیس آماده کرده و می‌خواستند از مسیر هوایی تهران به آنکارا و سپس به لندن به این قاچاق میلیاردی دست بزنند. این در حالی است که قاچاقچی مومیایی‌های قلابی ادعا کرده است که اجساد کودکان را از گورستانی دزدیده و نقشی در مرگ آنها نداشته است.

بنا به این گزارش، تحقیقات از قاچاقچی مومیایی‌های کودکان ادامه دارد تا پلیس بتواند زنجیره این ترانزیت را ردیابی کند.