وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جلوگیری از پیری پوست

جلوگیری از پیری پوست
پوست ما انسانها با بالارفتن سن بطور طبیعی رفته رفته خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به همین دلیل خمیده و چروک می شود و زیبایی خود را از دست می دهد. قرار گرفتن در معرض آفتاب و کمبود آب در پوست ، اصلی ترین دلایل تشدید چین و چروکها هستند .

صاف کردن پوست چروک شده کار بسیار سختی است و گاهی غیر ممکن است اما روشهای مختلفی برای جلوگیری از چروک شدن پوست و یا حداقل کمتر چروک شدن آن وجود دارد.سموم را از بدن خود دور نگه داریدکارهایی مثل سیگار کشیدن ، مصرف غذاهای سرخ شده و مصرف نوشیدنیهای الکلی می توانند باعث ایجاد و یا تشدید چروکهای پوست ما شوند.در طول روز به اندازه کافی آب مصرف کنید

میزان آب مورد نیاز بدن شما به وزنتان بستگی دارد . برای مثال اگر وزن شما ۱۵۰ پوند است ، شما روزانه باید حداقل ۷۵ اونس آب مصرف کنید.از یک پاک کننده و مرطوب کننده مفید و موثر استفاده کنیداین محصول نه تنها پوست شما را تمیز می کند بلکه رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست را نیز تامین می کند. بهتر است هر شب قبل از خواب از مرطوب کننده استفاده کنید.با استفاده از یک ضد آفتاب خوب ، از پوست خود دربرابر نور آفتاب محافظت کنیدحمام آفتاب ، چین و چروکهای پوست را تشدید می کند.

وزن خود را متعادل و ثابت نگه داریدبالا و پایین رفتن دائمی وزن باعث ایجاد و یا تشدید چین و چروکهای پوست می شوند.ورزش کردن را فراموش نکنیدفعالیتهای ورزشی باعث افزایش گردش خون در اندامهای بدن می شوند و چین و چروکها را از بین می برد.به اندازه کافی ویتامین E و ویتامین C مصرف کنید.این ویتامین ها باعث تجدید رشد سلولها و افزایش تولید کلاژن می شوند وبه این ترتیب به پوستهای پیر کمک می کنند که دائما” درحال بازسازی و نوسازی باشند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره