وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جواب محیط زیست به انتقاد علی کریمی و واکنش جادوگر (عکس)

جواب محیط زیست به انتقاد علی کریمی و واکنش جادوگر (عکس)

جواب محیط زیست به انتقاد علی کریمی و واکنش جادوگر

 

افزایش آلاینده ها و گرد و غبار در خوزستان علی کریمی را به واکنش و اعتراض به خانم ابتکار واداشت . این اعتراض در پیج اینستاگرام رسمی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز قرار داده شد و حال سازمان محیط زیست در پاسخ به انتقاد علی کریمی جوابیه ای برای کامنت ایشان صادر نموده است.

 

به گزارش ایران ناز در پی انتقادات علی کریمی از معصومه ابتکار در صفحات مجازی، سازمان محیط زیست جوابیه ای صادر کرد و وی پاسخ این جوابیه را داد.

 

در پی انتقادات علی کریمی، بازیکن و کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان از معصومه ابتکار در صفحات مجازی،سازمان محیط زیست جوابیه ای برای وی صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

 

روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست پیرو انتشار کامنتی از سوی علی کریمی، ملی پوش ارزشمند کشورمان و سپس انتشار پستی در اینستاگرام وی؛ ضمن ابراز خرسندی از وجود فضای نقد و استقبال از امر به معروف آحاد جامعه به مسئولان، برای روش شدن افکار عمومی نکاتی را در پاسخ به ایشان یادآور شد.

 

جواب محیط زیست به انتقاد علی کریمی و واکنش جادوگر (عکس)

 

جناب اقای کریمی ضمن تشکر از توجه شما نسبت به معضلات محیط زیستی کشور، از آنجا که به عدم همدلی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مردم خوزستان حتی در ظاهر و با قراردادن یک پست در اینستاگرام اشاره کرده اید، به اطلاع می رساند که اگر ملاک خدمت، پست گذاری در اینستاگرام باشد، خانم ابتکار طی سه هفته گذشته، پست های متعددی در موردخوزستان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در دسترس همگان است.

 

اما مهم تر از پست گذاشتن برای یک مسئول، حضور وی در استان و پیگیری مشکلات است که خانم ابتکار ۱۴ بهمن ماه در اهواز و شادگان حاضر شدند و مسئولان مربوطه و مقامات بین المللی را نیز برای تاکید بر جایگاه تالاب های خوزستان با خود همراه کردند. به علاوه در همین سفر، شورای اداری استان با حضور استاندار و همه مدیران ذی ربط کارگروه مقابله با گرد و غبار تشکیل، اقدامات انجام شده تشریح و راهبردهای کوتاه مدت و بلندمدت مشخص شد.

 

اما باید توجه داشته باشید که سازمان حفاظت محیط زیست عهده دار وظایف مطالعه، سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت است که همه این ها در خصوص مقابله با گرد و غبار استان خوزستان انجام شده و وظیفه اجرا نیز بر عهده دستگاه های دیگری است. همچنین ارایه گزارش و وضعیت موجود به مقامات عالی کشور در این زمینه برای پیگیری و اقدام های عملی از دیگر امور مهم بوده که اینکار را هم در هیات وزیران انجام دادند.

 

لازم به ذکر است که بیشترین تعداد سفر استانی معصومه ابتکار در سه و نیم سال گذشته به استان خوزستان بوده و بیشترین هزینه کرد استانی سازمان حفاظت محیط زیست نیز برای خرید تجهیزات پایش آلودگی برای استان خوزستان بوده است. و البته همه این اخبار برای راستی آزمایی قابل جستجو و در دسترس است.

 

مجددا از دغدغه شما برای هموطنان خوزستانی تشکر می شود.

 

علی کریمی در پاسخ این جوابیه در تلگرام خود نوشت:

 

جواب محیط زیست به انتقاد علی کریمی و واکنش جادوگر (عکس)

 

سرکار خانم ابتکار وظیفه من در قبال هموطنانم بدلیل نداشتن پست و مقام ، در حد یه پست اینستگرامى و همدردى با انها میتواند باشد و کار دیگه اى هم جز دعا کردن نمیتوانم بکنم، ولى شما که وظیفتون تحقیق و سیاست گذارى است و باید بر ان نظارت کنید که انجام شود، ودر ٣/٥ سال گذشته بارها سفر کردین به قول خودتون، نباید ١٪‏ وضع بهتر شده باشد، چرا نتایج تحقیق و سیاست گذاریتون هر روز بد تر از دیروز شده است، با این اوضاع هوا من فکر میکنم سفر هاى این  3/5 سال گذشتتون بیشتر به خاطر اون حس نوستالژى لب کارون بوده (که اون هم از بین رفته )تا تحقیق و ریشه یابى و علت یابى این معضل،

 

در کل فکر میکنم در حال حاضر شما باید بیشتر وقتتون را براى حل این معضل بزرگ ودیگر معضلها نظیر تخلیه شدن فاضلابها به دریاى خزر و خلیج فارس بزارین نه اینکه پیگیر پستهاى اینستگرامى من و امثال من باشین، مطمىن باشین اگه شما وظیفتون رو به نحو احسن انجام دهید، ما و تمام مردم ایران از شما سپاسگذاریم همچنین میتوانید دکتر روحانى که به شما اعتماد کرد را رو سفید کنید ،

 

در ضمن منظور از کامنت من زیر پست دکتر روحانى ، یک پست براى همدردى با مردم خوزستان بود وگرنه ماشالله پر تلاش هستین !! به امید روزى که بجاى حرف زدن ، مرد عمل باشیم.

 

 مطالب مرتبط:

 

کامنت جالب علی کریمی در اینستاگرام روحانی (تصاویر)

 

باران اسیدی در اهواز دردسر ساز شد (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره