وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حال ترامپ بعد از شکست در انتخابات بد است ( فیلم )

حال ترامپ بعد از شکست در انتخابات بد است ( فیلم )

حال ترامپ بعد از شکست در انتخابات بد است ( فیلم )

 

به گزارش ایران ناز با مشخص شدن تقریبی نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و بالاتر بودن آراء جو بایدن از دونالد ترامپ , خبرها حاکی از حال بد ترامپ است . نتایج انتخابات آمریکا را ازینجا میتوانید ببینید .

 

شبکه سی بی اس به نقل از منابع مطلع نزدیک به رئیس جمهور آمریکا گزارش می دهد که آقای ترامپ از اینکه انگشت شماری از متحدانش در حمایت از او به تلویزیون ها مصاحبه می دهند یا به خیابان ها می آیند عصبانی و مایوس است.

 

 

خبرنگار میپرسد : آیا شما باختید

حضار : معلوم است از راه رفتنش مشخص است

 

آنها می گویند که آقای ترامپ دایم مشغول تماشای تلویزیون، و تلفن زدن، بوده و در روز جمعه نیمی از وقتش را در اتاق کارش – اتاق بیضی – و نیم دیگر را در اقامتگاهش در کاخ سفید گذارنده.

 

هشدارهای نگران کننده برادرزاده ترامپ درباره عمویش / ترامپ تحمل شکست ندارد

 

حال ترامپ بعد از شکست در انتخابات بد است ( فیلم )

 

مری ترامپ با بیان این که عمویش نمی‌تواند با بازنده بودن احتمالی کنار بیاید، درباره ماه‌ های خطرناک پیش رو در نتیجه اقدامات ترامپ هشدار داد و از مقامات جمهوری‌خواه خواست مانع رئیس‌جمهور امریکا شوند.

 

هشدارهای نگران کننده برادرزاده ترامپ درباره عمویش ” ترامپ تحمل شکست ندارد

 

مری ترامپ برادرزاده رئیس‌جمهور امریکا با اعلام این که عمویش هیچوقت با بازنده بودن کنار نمی‌آید، پیش‌بینی کرد ماه‌های بسیاری خطرناکی پیش روی امریکا قرار دارد.

 

به گزارش «میرور»، او اظهارات ترامپ در کاخ سفید را که روند انتخابات را فاسد توصیف کرد و ادعاهایی را که درباره تقلب در انتخابات با هدف دزدیدن آن عنوان کرد، «ناپسند» خواند.

 

مری ترامپ در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» از مقامات جمهوری‌خواه خواست وارد عمل شوند و ترامپ را متوقف کنند. وی گفت:

 

دونالد هرگز قبلاً در چنین موقعیتی قرار نداشته است. او ناامید است و از طریق قانونی هیچ کاری نمی‌تواند بکند، فقط می‌تواند عاجزانه به تماشا بنشیند.وی افزود: فکر می‌کنم بر اساس چیزی که او (ترامپ) گفت، کاملاً مشخص است قرار است در چه وضعیتی باشیم، اگر رهبری جمهوری‌خواهان همچنان کاری انجام ندهد. این فقط دونالدی نبود که مبهم حرف می‌زند یا دروغ می‌گوید، دونالدی بود که درباره کودتای نافرجام صحبت می‌کرد.

 

ترامپ عاجز شده است / او قابل کنترل نیست

 

مری ترامپ گفت: رهبر یک کشور عاجزانه در حال تلاش برای زیر سوال بردن یک انتخابات است. این ناپسند است و کسی باید وارد عمل شود و او را متوقف کند.

 

وقتی درباره حال کنونی ترامپ از او سوال شد، گفت فکر می‌کند عمویش درحال‌حاضر عصبانیتی غیرقابل کنترل دارد.

 

این عضو خانواده ترامپ در پاسخ به سوالی درباره زندگی رئیس‌جمهور امریکا بعد از بازنده شدن و کنار آمدن او با این حس که از سوی مردم امریکا اخراج شده و بازنده لقب گرفته گفت چیزی که حس باخت او را تشدید می‌کند، این واقعیت است که به نظر می‌رسد،

 

جمهوری‌خواهان اکثریت سنا را حفظ خواهند کرد و کرسی‌هایی در مجلس نمایندگان به‌دست آورده‌اند، بنابراین نمی‌تواند حس دیگری جز رانده شدن داشته باشد.

 

ماه های خطرناکی پیش رو داریم

 

وی هشدار داد: او نمی‌تواند با این مسئله کنار بیاید و به همین خاطر ماه‌های خطرناکی پیش رو قرار دارد

 

هرچند کمپین ترامپ بر نبرد حقوقی تاکید می کند هیچ استراتژی روشنی ظاهر نشده است.

 

گام بعدی در نبرد حقوقی تیم ترامپ بر پنسیلوانیا متمرکز است مگر آنکه حادثه قابل توجهی در ایالت بزرگ دیگری روی دهد. به عقیده آنها اگر فاصله ها خیلی نزدیک باشد شاید به چالش گرفتن نتایج در دیوان عالی به آقای ترامپ کمک کند.

 

اما اگر پیشتازی جو بایدن نسبت به او در پنسیلوانیا همچنان افزایش یابد، شکایات در پنسیلوانیا به جایی نخواهد رسید.

 

حال ترامپ بعد از شکست در انتخابات بد است ( فیلم )