وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حراج اینترنتی پسر بدهکار به عنوان شوهر +عکس

حراج اینترنتی پسر بدهکار به عنوان شوهر +عکس

حراج اینترنتی پسر بدهکار به عنوان شوهر +عکس
 

بدهی اینترنتی یک پسر جوان و خوش تیپ به سایتی اینترنتی باعث شد این سایت او را برای فروش بعنوان همسر به حراج بگذارد ! به گزارش ایران ناز این پسر جوان 21 ساله حداقل باید یکسال با زنی که او را میخرد در عهد ازدواج باقی بماند تا بدهی اش به این سایت برداشته شود !

 

به گزارش ایران ناز به نقل از اسپوتنیک، روزنامه مترو نوشته است که الکساندر کرامارنکو مرد ۲۱ ساله اهل مسکو از یک فروشگاه اینترنتی بیش از ۴۵ هزار دلار بدهی به بار آورد. حالا او را در اینترنت جهت فروش به عنوان همسر به حراج گذاشته اند.

 

از این رو تمام کسانی که در جستجوی همسر هستند می توانند درخواست خود را برای ازدواج با وی ارسال کنند.سن درخواست دهندگان نباید بیشتر ۳۵ سال باشد و همچنین قیمت پایه این حراج از ۱۵۰ دلار آغاز می شود.حلقه ازدواج را زنی به انگشت خواهد کرد که مبلغ بیشتری را پیشنهاد دهد.

حراج اینترنتی پسر بدهکار به عنوان شوهر +عکس

این جوان تا تاریخ ۲۰ دسامبر در معرض حراج به عنوان همسر قرار دارد، از این رو علاقه مندان باید عجله به خرج دهند.در صفحه حراج قید شده، در صورت پیروز شدن هر یک از شرکت کنندگان، باید با این جوان عقدنامه امضا کند. و اگر او یکسال با همسر خود زندگی کند، در این صورت بدهی او بخشیده می شود.

 

الکساندر کرامارنکو در مصاحبه با مترو تایید کرد که به زودی باید به دفتر ازدواج مراجعه کند. او اضافه کرد، طبق قرارداد باید با کسی که مبلغ بیشتری را پیشنهاد می دهد و من را خریداری می کند ازداواج کنم.

 

وی در مورد مشخصات فردی خود گفت، من دارای قدی بلند، موهای روشن با چشمانی سبز هستم. سیگار نمی کشم و هیچوقت نیز نکشیده ام. به خوردن غذاهای خوشمزه علاقه دارم و کسی نیست که دوست نداشته باشد. منظور خاصی از این موضوع ندارم، اما به کسانی که دستپخت خوبی دارند، علاقه دارم.

 

مطالب مرتبط:

 

لحظه ی بسیار دردناک از فروش زنان متاهل (عکس)

 

این مرد 33ساله همسر زیبایش را به فروش گذاشت (عکس)