وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال حرفهای حمید گودرزی درباره نوید محمد زاده

جنجال حرفهای حمید گودرزی درباره نوید محمد زاده

جنجال حرفهای حمید گودرزی درباره نوید محمد زاده

 

به گزارش ایران ناز بازیگر معروف سینما و تلویزیون که مدتیست از همسرش ماندانا دانشور جدا شده در برنامه دور همی به کارگردانی مهران مدیری حاضر شد و درمورد مسائل شخصی ، تیپ و ظاهر و رازهای جوان ماندنش و سلیقه سینمایی حرفهای جنجالی به زبان اورد

 

حميد گودرزي در برنامه «دورهمي» گفت: امروزه يک سري آدم‌هاي کثيف و چرک که با زير پيراهن بازي مي‌کنند و فقط فرياد مي‌زنند و رگ گردنشان را باد مي‌کنند، ستاره هستند و مخاطبان هشت تومان پول بليت مي‌دهند و زماني که از سينما بيرون مي‌آيند ناراضي هستند و زن و شوهرها به همه شک دارند. امروز سينماي بي‌قهرمان مد شده است و اين خيلي به نظرم براي سينما بد است.»

 

حميد گودرزی باحضور در برنامه «دورهمي» از فضايي که بر سينماي اين سال‌هاي ايران حاکم شده است انتقاد کرد و از علاقه خود به سوپر استار شدن گفت.

 

حميد گودرزي، بازيگر سينما و تلويزيون،مهمان برنامه «دورهمي» بود.مديري به عنوان سوال اول گفت:

 

قصد نداري پير بشي؟

 

حميد گودرزي گفت: اگه شما دقت کنيد موهام سفيد شده البته خيلي ها اين موضوع ميگن اما خودم دوست ندارم پير بشوم.

 

وي دليل جوان ماندن خود را اينگونه بيان کرد: ورزش کردن،شام نخوردن، سبزيجات و…بخشي از کارهاي من براي جوان ماندن است.

 

مديري در خصوص بحران چهل سالگي سوال کرد و گودرزي پاسخ داد: امسال اتفاق بدي براي من رخ داد که نميخوام توضيح بدهم فکر ميکنم دوستان بدانند که مديري در واکنش به او گفت: اگر دوستان مي‌دانند، اينجا باز کنيد. (خنده)

 

گودرزي در پاسخ به سوال مديري پيرامون اينکه دوست داشتي دندانپزشک شوی عنوان کرد: چه اشتباهي کردم که انتخاب نکردم. البته من يک روزي آقاي مهدي هاشمي سيمرغ بلورين ميگرفت و ديدن آن حس و حال برايم لذت بخش بود. من به شدت درس ميخواندم و رشته‌ام تجربي بود و همان روز تصميم گرفتم رشته هنر را بخوانم، خانواده‌ام مي‌گفتند رشته پزشكي بخوانم اما من دوربين سوپر 8 خريدم و آپارات در خانه درست کردم.وي ادامه داد: گاهي فکر مي‌کنم کاش دندانپزشكي ميخواندم اما محبت مردم احساس خوبي به من مي‌دهد.

 

گودرزي گفت: متاسفانه مجرد شدم. سال بدي برايم گذشت، خيلي اذيت شدم. البته بحران چهل سالگي نميدانم چي است؟ بيشتر به تنهايي فکر مي‌کنم آخه من دوازده سال زندگي کردم.

 

مديري در ادامه گفت: عاشق شدي؟ گودرزي گفت: اگر مدرسه را اضافه کنيد دوبار عاشق شدم.

 

گودرزي پيرامون اين سوال که عاشقي چگونه منجر به جدايي مي‌شود، اظهار داشت: به نظرم گاهي اوقات زياده خواهي، به دنبال طمع کردن که مي‌تواند از دو طرف باشد، عاشقي را کمرنگ کند. حتي جاي خود را به بي‌تفاوتي مي‌دهد. اما در واقع همه از ابتدا براي زندگي کردن مي‌آيند.

 

گودرزي در پاسخ به سوال مديري اينکه چند درصد جدايي سهم تو است، بيان کرد: چون واقعيت را نميتوانم اينجا مطرح کنم ده درصد.

 

بازيگر سريال «گشت ويژه» در خصوص انتخاب نقش‌هاي مثبت توضيح داد: مردم و تهيه کننده‌ها من را به سمتي سوق دادند که نقش منفي بهت نمياد. آخه من در تمام فيلم «قرنطينه» آدم خوبي بودم. فقط يک جايي از فيلم گاو صندوق باز مي‌کنم هر کس من رو تو خيابون ديد گفت از شما بعيده در گاو صندوق باباتون باز کنيد. (خنده)

 

وي ادامه داد: هنوز عاشق پيشه را ادامه مي‌دهم اما فکر مي‌کنم بهم ضربه زده است چراکه دوستان مي‌گويند نقش عاشقي کليشه است. البته به نظرم بايد تهيه کننده‌ها اعتماد کنند و نقش‌هاي متقاوت پبشنهاد بدهند اما مي‌گويند فلاني براي نقش خوش تيپ، فلاني براي نقش پرخاشگر انتخاب کنيم.

 

بازيگر «تب سرد» در خصوص اينکه در مصاحبه‌اي اعلام کرده دوست ندارد سوپر استار باشد، اظهار داشت: من نگفتم، بلکه دوست دارم سوپر استار باشم. به نظرم مختصات سوپر استار خوش تيپ بودن، داشتن صداي خوب، مردم دوستش داشته باشند و حداقل لباس پوشيدن بلد باشد.

 

گودرزي در ادامه در خصوص باند بازي سينما بيان کرد: دهه هشتادي که ما فيلم بازي ميکرديم البته الانم بازي ميکنم اما آن روزها فيلم‌هاي روي پرده قهرمان بودن، خوش قيافه بودن، خوش تيپ بودن و مردم اگر چهار يا پنج هزار تومان بليط مي‌گرفتند، خوشحال از سالن سينما بيرون مي‌آمدند. اما الان هشت هزار تومان پول بليط مي‌دهند، آدم‌هاي چرک و کثيف با زير پيراهن. پسره فيلم بازي مي‌کند و فيلم با پايان تلخ، پايان باز و بدون قهرمان تمام مي‌شود. حتي مرد بعد از تماشاي فيلم به همسرش مشکوک مي‌شود. چون در فيلم خيانت مي‌بينيم. از طرفي نويسندگان از سريال ترکي خيانت را تم داستان قرار مي‌دهند و مردم عزيز هم باحال بد از سالن سينما خارج مي‌شوند. فقط مي‌گويند خوب بازي کرد چون دو تا داد بيشتر زده و رگ گردنش ديده شده و سيمرغ بلورين مي‌دهند.

 

مديري در ادامه سوال‌هاي متعددي پيرامون سوال و جواب کوتاه پرسيد:

 

مديري: دشمن داري؟

 

گودرزي گفت: خيلي. همين که حرف‌هايم را صاف و صادق مي‌گويم، دشمن درست مي‌کند. آخه من وارد هيچ باندي نيستم و آمدم کار کنم اگه زير پيرهني‌ها اجازه بدهند. (خنده)

 

مديري: بانفوذترين آدم زندگيت؟

 

گودرزي: مادرم که بهش اعتماد کنم، البته در حوزه کاري متاسفانه هيچ کس. از طرفي يک نفر بود که فهميدم اشتباه کردم بهش اعتماد کردم.

 

مديري: نقش ايده آل که دوست داري بازي کني؟

 

گودرزي: به سن من نميخوره اما دوست دارم عباس آقا «اجاره نشين‌ها» را بازي کنم، نقشي که فراز و فرود داشته باشد.

 

مديري: بزرگترين ترس زندگيت؟

 

گودرزي: مرگ

 

مديري: عجيب‌ترين دروغي که شنيدي؟

 

گودرزي: دروغ که نه اما اين مطلب تازه فهميدم «امروز فهميدم بازيگر آيتم نمايشي شما (سروش جمشيدي) بيش از يک ميليون دنبال کننده در فضاي مجازي دارد و خيلي برايم عجيب بود، واقعا آفرين دارد.»

 

مديري: سقف آرزوهات چيه؟

 

گودرزي: عمر طولاني داشته باشم، خانواده‌ام تن سالم داشته باشيم و به لحاظ مالي محتاج کسي نباشم.

 

مديري: آخرين دستمزد که گرفتي؟

 

گودرزي: براي يک فيلم 150 ميليون که سي روز فيلمبرداري داشت.

 

مديري: احساس خوشبختي مي کني؟

 

گودرزي: سعي ميکنم احساس داشته باشم.

 

گودرزي در پايان به مديري گفت: فيلم بعدي که ساختي صدام کنيد بيام بازي کنم، حتي مجاني بازي مي‌کنم.

 

اين بازيگر در پايان درباره دستمزدي که در آخرين کار سينمايي خود گرفته است، گفت: «آخرين دستمزدم 150 ميليون براي يک فيلم در مدت 30 روز بود.»