وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حرف نزده شوهرتان را بشناسید

حرف نزده شوهرتان را بشناسید

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهند زبان بدن هر فرد به طور کامل و واضح گویای شخصیت درونی او و رفتار هایش و کارهایی که قرار است انجام دهد است.

یافته های جدید نشان می دهند امروزه زبان شناسی بدن یکی از علوم پیشرفته محسوب می شود که حتی در دانشگاه هایی خاص به عنوان یک رشته دانشجویان زیادی آن را فرا می گیرند.

بررسی ها نشان می دهند اگر همسر شما هنگام توضیح مطلبی خاص و یا سخنی برای شما و یا دیگران از دست ها و حرکات بدنی اش زیاد کمک می گیرد این فرد بسیار فرد جوششی است که هنگام عصبانیت رفتار های نامناسبی از خود بروز می دهد و این گونه افراد هنگام عصبیانیت و یا بالا بودن فشار روانی در خود دست ها و بدنشان را کمی سفت تر می کنند و سفت تر بروز می دهند.

گفتنی است دانشمندان دریافته اند افرادی که زبان بدن آرامی دارند و بیشتر از حالات چهره و بازی کردن با اعضای صورت شان مفهوم خود را به دیگران بیان می کنند و با زبان، چشم، دهان و ابروهای خود زیاد استفاده می کنند افرای سر زنده و شاد هستند اما عیب بزرگ این دسته افراد این است که خود را بر دیگران برتر می دانند و اغلب حرف ها و سخنان دیگر را رد می کنند و بدون دلیل منطقی رابطه خود را با عده ای از مردم و یا اطرافیانشان کم و یا قطع می کنند.

نتایج مطالعات نشان می دهند امروزه با کمک زبان بدن می توان حتی چند ساعت دیگر افراد و رفتار هایشان را تجزیه و تحلیل کرد و از آن بسیار استفاده نمود.