وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

 

در سال ۱۸۸۶ هتل کریسنت در آرکانزاس برای طبقه ثروتمندان ساخته شد. پس از ۱۵ سال بین سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۳۴ از هتل به عنوان کنسرواتوار و کالج برای خانم های جوان استفاده شد اما در طول تابستان همچنان به عنوان هتل پذیرای میهمانانش بود.این هتل مجلل دارای ۷۲ اتاق و ۴ کلبه مجلل بود. به علاوه ۱۵ هکتار باغ سرسبز داشت که میهمانان آنجا به پیاده روی و دوچرخه سواری می رفتند.

 

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

 

هتل کریسنت علاوه بر این که از زیباترین و باشکوه ترین هتل های دنیا محسوب می شود به یکی از ترسناک ترین هتل های آمریکا نیز معروف است. پس قبل از این که به فکر رزرو اتاق های این هتل بیفتید حتما این داستان های ترسناک را بخوانید.

 

داستان نورمن بیکر

در سال ۱۹۷۳ سه سال قبل از این که دانشگاه بسته شود مردی به نام نورمن بیکر هتل کریسنت را دوباره به عنوان مکانی برای درمان بیماری های سرطانی باز کرد در حالی که می دانست نمی تواند بیماری سرطان را درمان کند. نورمن ادعا کرد که پزشک است و مردم او را دکتر صدا می زدند. مردم زیادی از سرتاسر دنیا به امید درمان بیماری شان به این هتل می آمدند.

 

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

 

داروی معجزه گر دکتر نورمن چیزی نبود به جز ترکیب تخمه هندوانه و آب چشمه. او به نوعی بیمارانش را شکنجه می داد. نورمن بعد از شکاف بدن بیماران دارو را مستقیم روی تومور آن ها می ریخت. بیماران به خاطر درد زیاد و غیرقابل تحمل فریاد می کشیدند سپس بیکر آن ها را به اتاق های طبقه چهارم می فرستاد و پس از مرگ جسدشان را به بخش زباله سوز هتل می فرستاد تا سوزانده شوند.

 

هیچ کس نمی داند چند نفر توسط بیکر کشته شده اند.در سال ۱۹۴۰ بیکر به شیادی متهم و به ۴ سال حبس محکوم شد. او پس از چند سال به علت بیماری سرطان درگذشت. روح بیکر به گفته بسیاری از مردم با لباس صورتی و کت سفید در اتاق استراحت و قسمت راهروی پله ها دیده شده است.

 

داستان مایکل و اتاق ۲۱۸

زمان ساخت هتل کریسنت در سال ۱۸۸۵ یک مرد مو قرمز ایرلندی سنگ تراش به نام مایکل روی پشت بام ساختمان بود که ناگهان تعادلش را از دست داد و به طبقه دوم سقوط کرد و از دنیا رفت. اتاق ۲۱۸ درست جایی ساخته شده است که مایکل سقوط کرده است و در واقع ترسناک ترین اتاق هتل شناخته شده است و یکی از پرطرفدارترین اتاق های هتل است.

 

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

 

میهمانانی که این اتاق را رزرو کرده اند ادعا کرده اند که دیده اند از آینه اتاق دست هایی بیرون می آید و درب اتاق باز و بسته می شود. به علاوه صدای گریه مردی را می شنوند که از طرف سقف اتاق می آید.

 

تئودورا و اتاق ۴۱۹

روح زنی به نام تئودورا بارها بیرون و درون اتاق ۴۱۹ دیده شده است. میهمانانی که در این اتاق مانده اند ادعا کرده اند که وسایلشان دائم جا به جا می شد. برخی معتقدند که تئودورا مربوط به دوره ای است

 

که از هتل به عنوان بیمارستان استفاده می شد اما مشخص نیست که آیا یکی از بیماران است یا نه. تئودورا با بعضی از شاهدان صحبت کرده و به آن ها گفته است که از بیماران سرطانی دکتر بیکر بوده است. اتاق ۴۱۹ نیز یکی دیگر از اتاق های پر طرفدار این هتل است.

 

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

 

زمانی که نورمن بیکر از هتل کریسنت به عنوان بیمارستان بیماران سرطانی استفاده می کرد طبقه سوم را بخش درد تعیین کرده بود جایی که بیماران را قبل از مرگشان به آن منتقل می کرد. بسیاری از میهمانانی که در طبقه سوم ساکن می شدند صدای چرخش چرخ های روی کف زمین را احساس می کردند و هنگامی که در را باز می کردند پرستاری را می دیدند که یک جسد مرده را با تخت چرخ دار حرکت می دهد و آن را به سمت مرده خانه می برد و ناپدید می شود.

 

حقایقی ترسناک درمورد هتل کرینست (عکس)

 

یکی دیگر از اتاق های ترسناک هتل کریسنت اتاق رختشویخانه است که درست کنار مرده خانه قرار دارد. اتفاقات عجیب زیادی در این اتاق رخ داده است. یکی از میهمانان هتل گفته است زمانی که در اتاق رختشویخانه بوده دیده است که یکباره تمام ماشین های لباسشویی روشن شدند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره