وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

حقایق باورنکردنی جنیفر لارنس بازیگر جذاب و بی نقص + عکس

 

ناگفته های باورنکردنی در مورد نیمه پنهان بازیگر سرشناس جنیفر لارنس .را در این بخش از سایت ایران ناز دنبال کنید. در ظاهر بنظر می رسد که جنیفر لارنس، بازیگر جوان، بااستعداد و گران قیمت هالیوودی هیچ نکته ی تاریکی در رفتار و زندگی خود ندارد.

 

او بسیار زیبا و دوست داشتنی است و علاوه بر چندین بار نامزدی اسکار یک جایزه اسکار را نیز به خانه برده است. به طور کلی می توان گفت که او کاملاً بی نقص به نظر می رسد.

اما اگر شما هم اینطور فکر می کنید باید بدانید که کاملاً در اشتباهید و حتی جنیفر لارنس هم نیمه ی تاریک پنهانی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از نکات مبهم و تاریک زندگی این بازیگر هالیوودی سرشناس آشنا کنیم.

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

 

1- مشکل گربه و چَز بونو

در نوامبر سال 2012 وی در یک برنامه ی زنده در مورد گربه ی ماده خود سخن گفت که رفتارهایی مردانه دارد. وی در ادامه چنین گفت:” من هیچگاه گربه ای را ندیده ام که فکر کنم پسر باشد.

زیرا در حالت طبیعی سگ ها پسر بوده و گربه ها دختر هستند. اما او چنان انرژی مردانه ای دارد که همه فکر می کنند او پسر است و حتی برای هفته ی اول من نیز فکر می کردم که پسر است. او یک یقه پسرانه داشت و نام او را الیور گذاشتم و او را با همین نام صدا می زدم.

الیور، الیور، الیور. و این اسم برای یک گربه عجیب بود. به همین دلیل ما اسم او را چَز بونو گذاشتیم[اشاره به تغییر جنسیت چَز بونو فرزند شِر و سونی بونو]”. مجری برنامه که کاملاً مشخص بود از این حرف ناراحت شده و قبل ازاین که به سرعت موضوع را عوض کند،سعی کرد به آرامی به لارنس بفهماند که گربه های سه رنگ دختر هستند.

 

2- بی حرمتی کردن به مقدسات و خندیدن به آن ها

هنگام فیلم برداری فیلم «عطش مبارزه» (The Hunger Games) در هاوایی، لارنس ابتدا به یک مقبره مقدس مذهبی بی احترامی کرده و سپس در یک برنامه ی تلویزیونی با صحبت در مورد آن قهقهه می زد. وی در یک برنامه زنده در دسامبر 2016 در این باره چنین گفت:

” ما در حال فیلم برداری در هاوایی بودیم و تعدادی سنگ مقدس در آنجا بود… و شما نمی توانستید روی آن ها بنشینید زیرا زیرا نشستن روی ان ها نوعی بی احترامی به شمار می آمد.

در آن زمان من برای صحنه ای خاص لباس هایم را خیس کرده بودم…خدای من، برای دردی که در پشتم داشتم بسیار خوب بود. یکی از سنگ هایی که من پشتم را با آن می خاراندم کمی از جایش کنده شد.

تخته سنگ بسیار بزرگی بود و از این کوه سرازیر شد به نحوی که نزدیک بود صدابردارمان را بکشد. تمام اتاقک او نابود شد و … صحنه ی دراماتیکی بود. و انگار تمام مردم هاوایی با خود می گفتند:

وای خدای من، این یک نفرین است. و من با خودم می گفتم: من نفرین شما هستم. من آن را با خاراندن پشتم شل کردم”. بی تفاوتی فرهنگی لارنس پنهان نماند و بسیاری از بومیان هاوایی از این کار او متنفر بودند.

 

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

 

 

3- اخطار جدی در مورد توهین به مقدسات

یک کارشناس فرهنگ هاوایی به نام کاهوکولیا هایکو در مصاحبه ای چنین گفت:”در مکان زندگی مردم باستانی هاوایی، چند صد غار و محل دفن مردگان در منطقه فیلم برداری وجود دارند. این غارها محل دفن شدن استخوان های نیاکان ما هستند- نه تنها نیاکان من. آن ها کاهونا نامیده می شوند.

این ها ستاره شناس، مسیریاب و دکترهای زمان خود بودند. آن ها انیشتین و مارکونیس فرهنگ هاوایی بودند. و آن ها تنها چند متر آن طرفت تر در حال فیلم برداری بودند”.

همچنین وی می گوید تخته سنگی که لارنس باعث فرو ریختن آن شد “احتمالاً کمی بزرگ تر از یک توپ بسکتبال بود که از تپه به پایین غلتیده و با برخورد به یک مسئول صدا و ارابه اش همه را ترسانده بود… من کسی هستم که در هنگام فیلم برداری در مورد فرهنگ این منطقه کمی صحبت کردم و به او و تمام تیم تولید گفتم که روی سنگ ها ننشینند.

حتی کمی بدخلقی کردم تا بیشتر دقت کنند. من آن ها را مجبور کردم که تخته سنگ را برگردانده و از تپه بالا ببرند. ما در این مورد خیلی جدی بودیم اما آن ها فکر می کردند که این مسئله یک شوخی است”.

 

 

4- عذرخواهی غیرواقعی

لارنس بعد از ماجرای هاوایی رسماً عذرخواهی کرد اما جملات او کمی گستاخانه بود. او در حساب فیسبوک خود در این مورد چنین نوشت:” از جن به اینترنت: من مطلقاً قصد توهین به مردم هاوایی را نداشته ام. من حقیقتاً فکر می کنم که در مورد این که گفته ام من نفرین بودم خودم نیز زیاد راضی نیستم، اما متوجه شدم تفسیری که از آن شد اصلاً خنده دار نبوده و اگر به شما بی احترامی کردم معذرت می خواهم”.

او در این پیام هیچ صحبت یا معذرت خواهی در مورد مالیدن پشت خود به آن مکان مقدس و بی احترامی به فرهنگ و عقاید مردم محلی نکرد و گفت که اگر به کسی توهین کرده متاسف است. بین این دو تفاوت بسیاری وجود دارد.

 

 

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

 

5- بی احترامی بی دلیل به لیندسی لوهان

بگذارید صادق باشیم، لیندسی لوهان هدف بسیار ساده ای است، از این رو وقتی که در دسامبر 2015 لارنس در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی به لوهان بی احترامی کرد موضوع خوشایند نبود. او به مجری برنامه گفت:” من شبیه لیندسی لوهان و به اندازه ی او درمانده شده بودم، اما بدون هیچ گونه استفاده از مواد یا الکلی”. آلی لوهان، خواهر لیندسی لوهان، بعد از پخش این برنامه در حساب توئیتری خود چنین نوشت:”

من هیچ گاه به منفی گرایی تمایل ندارم اما کنار خانواده ام ایستاده ام. از جنیفر لارنس ناامید شدم. تو یکی از طرفدارانت را از دست دادی”. لیندسی لوهان خود در حساب توئیتری اش با گذاشتن عکس از گفته ی مایا آنجلو با این مضمون “شاید با حرفهایت به من شلیک کنی، شاید با چشم هایت بدنم را تیغ بزنی، شاید با تنفرت بتوانی مرا بکشی، اما من همچنان بر می خیزم” جواب خواهرش را داد و خطاب به او گفت:” ممنونم خواهر… شاید کسی که تو او را خطاب قرار داده ای باید یاد بگیرد که مانند مایا آنجلو از دیگران حمایت کند”.

حتی دینا لوهان از صحبت های لارنس رنجیده و در یک برنامه ی زنده تلویزیونی در این مورد چنین گفت:” ما جنیفر لارنس را دوست داریم، ما همیشه از طرفداران او بوده ایم. مایه تاسف است که او از لیندسی برای ارجاع به ظاهر نشدن روی صحنه استفاده کرد. مایه تاسف بود که او دینش به دوستانش را ادا نکرد. نباید با کسی مانند آشغال برخورد کنی، مایه تعجب بود. خانواده من در کنار هم می مانند”.

 

 

6- بی احترامی فراوان در مورد دیگر بازیگران

در دسامبر سال 2016 در یک برنامه زنده، لارنس و بهترین دوستش، لارا سمپسون یک بازی خاص را انجام دادند که طی آن از لارنس خواسته شد بدترین چیزی که تابحال در مورد سلبریتی دیگری گفته را بدون بردن نام او بازگو کند. سمپسون در این باره چنین گفت:”

یک نفر وجود دارد که ما… اسم های مستعاری برای برخی از سلبریتی های خاص وجود دارد. یکی بانو، یکی خیارشور”. لارنس اما گفت:” خب، بانو انواع متفاوتی دارد… بانوی خشمگین، بانوی سرخ پوش، بانوی منتظر”. به نظر می رسد که جنیفر لارنس و نامزد سابقش مشکلات زیادی با دیگر بازیگران زن دارند”.

 

 

7- ماجرای دستمزد کمتر نسبت به همبازیان مرد

وقتی که لارنس در سال 2013 در مورد اینکه در فیلم «کلاهبرداری آمریکایی» (American Hustle) کمتر از همبازی مرد خود دستمزد دریافت کرده است یادداشتی برای یک مجله خبری نوشت بسیاری فکر کردند که این نامه درخواستی برای پایان دادن به اختلاف دستمزدها بین بازیگران مرد و زن است. با این وجود وی خود در یادداشت اعلام کرده بود که در مورد دستمزدش اصلاً چانه نزده است.

جالب این که لارنس برای 19 روز کاری 1.25 میلیون دلار دستمزد، 250.000 دلار دستمزد اضافه و 7 درصد از سود فروش فیلم. بردلی کوپر اما برای 46 روز کاری 2.5 میلیون دلار دستمزد و 9 درصد از سود فروش فیلم را دریافت نمود. کریستین بیل نیز برای 45 روز کاری 2.5 میلیون دلار و 9 درصد از سود فروش فیلم را به عنوان دستمزد پذیرفت.

در واقع کوپر، بیل و دیوید راسل، کارگران فیلم مقداری از درصد سود درخواستی خود را کاهش داده بودند تا دستمزدشان تفاوت زیادی با دستمزد لارنس نداشته باشد. در واقع تنها کسی که حق اعتراض داشت ایمی آدامز نقش اصلی زن فیلم بود. او 45 روز کار کرد و تنها 1.25 میلیون دلار و 7 درصد از سود فروش فیلم را دریافت کرد در حالی که لارنس برای نصف این مدت دستمزد بسیار بیشتری دریافت کرده بود.

از آن مهم تر این که وی برای فیلم «مسافران» (Passengers) در سال 2016 حدود 20 میلیون دلار دستمزد گرفت که 5 تا 7 میلیون بیشتر از کریس پرَت همبازی مرد او در این فیلم بود. پس به نظر می رسد که دستکم لارنس هیچ دلیل و حقی برای شکایت در مورد نابرابری دستمزد بازیگران مرد و زن هالیوود ندارد.

 

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

 

 

8- عدم حساسیت به سن در انتخاب نقش ها

وقتی که منتقدان اعلام کردند که وی برای ایفای نقش یک مادر تنها در فیلم «کلاهبرداری آمریکایی» (در 23 سالگی) و نقش جوی مانگانو 40 ساله در فیلم «شادی» (Joy) (در سن 25 سالگی) بیش از حد جوان است او در یک برنامه ی زنده این موضوع را به سخره گرفت.

وی در این باره چنین گفت:” دیوید [او راسل] در حال ساخت یک فیلم است و قصد او در حال حاضر این است که من نقش مادر رابرت دنیرو را بازی کنم. فکر می کنم هر چه مردم بیشتری در مورد جوان بودن بیش از حد من برای این نقش به او خرده بگیرند او خواهد گفت: اهان اینو داشته باشین”.

شاید هنوز جنیفر لارنس نداند که هنگام انتخاب بازیگران زن، تبعیض سنی و جنسیتی در هالیوود کاملاً با هم همراه هستند اما از آن جایی که جنیفر لارنس هنوز خیلی جوان بوده و با این مسئله روبرو نشده است چنین ساده از کنار آن می گذرد. باید دید وقتی که او سنش به 50 رسید نیز همین عقیده را دارد یا خیر.

 

 

9- علاقه به کار با یک متهم به بدرفتاری

جیفر لارنس در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی اعلام کرد که او آن قدر دیوید او راسل را دوست دارد که هر وقت در مورد او صحبت می کند از خود بیخود می شود. شاید این موضوع بدین دلیل باشد که او رابطه ی بسیار بهتری نسبت به دیگر بازیگران با او دارد.

 

به گزارش ایران ناز با توجه به ایمیل های افشا شده ی مدیران اجرایی استودیو سونی، راسل چنان با ایمی آدامز، همبازی لارنس در فیلم «کلاهبرداری آمریکایی» بدرفتاری کرده که کریستین بیل مجبور به مداخله شده است.

جورج کلونی نیز یک بار تایید کرده بود که پس از بدرفتاری راسل با همبازی ها و تیم تولید فیلم «سه پادشاه» (Three Kings) در سال 2009 به صورت او مشت کوبیده است. بعدها نیز یک ویدیو از راسل در حال فریاد کشیدن بر سر لیلی تامیلی در هنگام فیلم برداری صحنه های فیلم «قلب من هاکبی» (I Heart Huckabees) در سال 2004 منتشر شد.

بدرفتاری راسل تنها به فیلم هایش ختم نمی شود زیرا رسانه ها در سال 2012 ادعا کردند که راسل به دلیل بدرفتاری با خواهرزاده اش بازجویی شده است. راسل تنها کارگردان جنجالی نیست که لارنس به کار با او علاقه فراوان دارد. وی در سال 2014 در مصاحبه ای با ونیتی فیر گفت که وودی آلن را می پرستد، همان وودی آلنی که به تجاوز جنسی به دخترخوانده اش متهم شده و با دختر خوانده ی همسر سابقش ازدواج کرد.

 

 

10- دروغ گفتن بیش از حد

وقتی که سعی می کند اتفاقاتی را نقل کند، لارنس به ندرت پیش می آید که واقعیت را بازگو کند. برای مثال، وقتی که در یک برنامه زنده تلویزیونی در مورد مست کردن و استفراغ کردن روی لباس مدونا در مهمانی پس از مراسم اسکار سال 2014 سخن می گفت

ادعا کرد که مایلی سایروس گفته است که آن را جمع کند، اما سایروس بعدها در حساب توئیتری خود چنین چیزی را کاملاً منکر شد. این اولین باری نبود که لارنس اسم دیگر بازیگران را در داستان سرایی هایش وارد می کند.

وی همچنین ادعا کرد که آن شب در مراسم دنبال جان استاموس بوده است و چنین گفت:” من واقعاً شروع به کارهای عجیب غریبی کرده بودم و او از من پرسید که آیا قارچ خورده ام و من گفتم نه کاملا هوشیار هستم و به خندیدن و تلوتلو خوردن ادامه می دادم”. وقتی که از استاموس در این باره سوال شد وی با کمال ادب اعلام کرد که چیزی در این مورد به یاد ندارد.

 

حقایق باورنکردنی نیمه پنهان جنیفر لارنس بازیگر جذاب + عکس

 

 

11- صحبت کردن در مورد مست کردن

کمتر فرصتی پیش می آید که لارنس نتواند به طرفدارانش ثابت کند که در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی می کند. وی همواره در مصاحبه هایش در مورد مشروبات الکلی سخن گفته و حتی درخواست می کند که برای وی سرو شود. جالب این که قبل از مراسم اسکار سال 2013 و قبل از اکران افتتاحیه قسمت دوم فیلم «عطش مبارزه» در سال 2015 نیز مشروبات الکلی مصرف کرده بود.

 

 

12- سلیقه تلویزیونی بسیار بد

شاید باور نکنید اما جنیفر لارنس از طرفداران سریال ریالیتی «زندگی با کارداشیان ها» (Keeping Up with the Kardashians) است. وی گفت که وقتی بیرون از خانه است به کاناپه اش و این که نکند یکی از قسمت های این برنامه را از دست بدهد فکر می کند.

 

 

13- افتادن های ساختگی

وقتی که لارنس در مراسم اسکار سال 2013 روی پله ها کمی زمین خورد بسیار دوست داشتنی بود اما این اتفاق بارها و بارهای دیگر نیز رخ داد. در مراسم اسکار سال 2014، او روی فرش قرمز زمین خورد که باعث تعجب جارد لتو نیز شد:” با خود فکر می کنم که آیا این هم بازی است”.

وقتی که در برنامه ای تلویزیونی از او در مورد دستپاچگی عمدی اش از او سوال شد وی چنین جواب داد:” من سعی می کنم که کار درست را انجام بدهم، دست تکان دادن برای طرفداران، سعی می کنم مهربان باشم و یک مسیر مخروطی پرترافیک وجود دارد. لحظه ای که زمین خوردم، داشتم می خندیدم اما در درون به خودم می گفتم که گند زدی. آن ها فکر خواهند کرد که تو داری بازی می کنی.

اگر جای جارد لتو بودم با این موضوع کاملاً موافق بودم. اما باور کنید اگر این کار برنامه ریزی شده بود این کار را در مراسم گلدن گلاب یا جاهای دیگر می کردم. من هیچ گاه این کار را در دو مراسم اسکار متوالی انجام نمی دادم”.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره