وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله هولناک این عقاب به پسر بچه 7 ساله (عکس)

حمله هولناک این عقاب به پسر بچه 7 ساله (عکس)

به گزارش ایران ناز حمله یک عقاب و خیز برای بلند کردن یک پسربچه در پارک وحشی در استرالیا جنجالی شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این عقاب دم‌گوه‌ای در این پارک حیات وحش مشهور با چنگال‌هایش قصد بردن این پسر 7 ساله را داشته است که موفق نشده است.

 

اين عقاب دم گوه‌ای می خواسته اين پسربچه را مانند يك شكار كوچك از زمين بلند كند كه باعث وحشت مردم در پارك بيابانی آليس اسپرينگ در مركز استراليا شد و جنجال به پا کرد.در اين حمله صورت و سر اين پسربچه زخمی شد و ماموران پارك او را به بيمارستان منتقل كردند.

 

اين پسر بچه يك ژاكت كلاه دار سبز رنگ به تن داشته و برخی می گويند شايد به خاطر به سر داشتن كلاه اين ژاكت عقاب او را با يك شكار اشتباه گرفته است. اين حمله در جريان يك نمايش پرندگان در اين پارك حيات وحش صورت گرفته است و مسئولان پارك بلافاصله اين برنامه را لغو كردند.

 

حمله هولناک این عقاب به پسر بچه 7 ساله (عکس)

 

عقاب دم‌گوه‌ای (نام علمی: Aquila audax) بزرگترین پرندهٔ شکاری استرالیاست که در جنوب گینه نو هم دیده می‌شود. این عقاب بال‌های بلند و پهن، پاهایی بلند و پوشیده از پر و دمی به شکل گوه یا لوزی دارد که تشخیص آن را حتی برای افراد غیرکارشناس بسیار ساده می‌سازدعقاب دم‌گوه‌ای مثل دیگر خویشاوندان نزدیک خود (عقاب طلایی، عقاب استپی، عقاب خاکی و عقاب پرپا که همگی در سردهٔ Aquila قرار دارند) پرهایی به رنگ قهوه‌ای تیره دارد.

 

فاصلهٔ دو سر بال آن تا ۲.۲۷ متر و ارتفاع آن به ۱.۰۶ متر می‌رسد و به این ترتیب یکی از بزرگترین انواع عقاب می باشد. مثل بیشتر پرندگان شکاری جنس ماده از نر بزرگتر می باشد. نرها دو تا چهار کیلوگرم و ماده‌ها ۳ تا ۵.۷۷ کیلوگرم وزن دارند.این پرنده تقریباً در تمام انواع زیستگاه‌ها دیده شده

 

اما دشت‌های باز و کم‌درخت را ترجیح می‌دهد. جمعیت این حیوان در خاک اصلی استرالیا پایدار می باشد اما در جزیره تاسمانی کمتر از ۲۰۰ بهله از آن باقی‌مانده و در خطر انقراض قرار گرفته‌است. این عقاب با توجه زیستگاه خود از حیوانات مختلفی تغذیه می‌کند و حتی توانایی شکار حیواناتی چون کانگورو قرمز یا گوسفند و بز را هم دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره