وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله سه مرد و کتک کاری با خانم بازیگر +عکس

حمله سه مرد و کتک کاری با خانم بازیگر +عکس

حمله سه مرد و کتک کاری با خانم بازیگر +عکس

 

به گزارش ایران ناز بازیگر مشهور سینمای هند بشدت مورد ضرب و شتم سه مرد ناشناس قرار گرفت ! این اتفاق شوم در فرانسه رخ داد و خام بازیگر که مورد حمله سه مرد نقابدار قرار گرفته بود بشدت از آنها کتک خورد اما جان سالم به درد برد . به گزارش ایران ناز ماليکا شراوات بازيگر سرشناس اهل هندوستان در پاريس هدف حمله مردان نقاب‌دار قرار گرفت.شراوات  در حال بازگشت به خانه در راهروي آپارتمانش با سه مرد نقاب‌دار روبه‌رو شد. اين حادثه  شش هفته پس از سرقت از خانه کيم کارداشيان در پايتخت فرانسه روي داد.

 

در اين حادثه مردان نقاب‌دار با گاز اشک‌آور به اين بازيگر حمله کرده و او را روي زمين انداخته و مورد ضرب وشتم قرار دادند. به نظر مي‌رسد که اين افراد قصد سرقت کيف شراوات را داشتند، اما هنگامي که با مقاومت و داد و فرياد او روبه‌رو مي‌شوند پا به فرار Escape مي‌گذارند.

 

حمله سه مرد و کتک کاری با خانم بازیگر +عکس

اين بازيگر سرشناس هندي در بمبئي و لس‌آنجلس زندگي مي‌کند و براي يک ملاقات کاري به پاريس سفر کرده بود.براساس گفته‌هاي پليس شهر پاريس مردان نقاب‌دار دستگير نشده‌اند و هنوز انگيزه اصلي ‌آن‌ها براي دست زدن به اين کار مشخص نيست

 

نام واقعي شراوات، ريما لامبا است. او براي بازي در فيلم‌هايي چون کمدي «خوش‌آمديد» و تريلر «قتل» در سينماي هندوستان شهرت بسياري دارد. او به تازگي در فيلم اکشن ماجراجويانه «مهاجمان زمان» محصول سينماي چين نقش‌آفريني کرده است.

 

با اينکه شراوات از جمله هنرمندان فعال در فضاي مجازي است، اما از زمان حادثه حمله در پاريس تاکنون در شبکه‌هاي اجتماعي مجازي هيچ مطلبي در اين باره منتشر نکرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

ضرب و شتم و قصد تجاوز گروهی به نامزد در حمام

بازیگران در جشن تولد پسر محسن چاووشی +تصاویر