وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این خانم فقط 24 ساعت همسر هیتلر بوده است (عکس)

این خانم فقط 24 ساعت همسر هیتلر بوده است (عکس)

این خانم زیبا فقط و فقط 24 ساعت همسر قانونی هیتلر بوده است. 97 سال پیش اوا براون در روز 6 فوریه سال 1912 در شهر مونیخ متولد شده است. او فقط مدت 24 ساعت همسر رسمی آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی بوده است.اوا دختر فریدریش براون آمزگار مدرسه و فراتسیسكا كرونبورگر از خانواده‌های محترم ایالت باواریا بوده است.

 

اوا براون منشی عكاسخانه‌ای در مونیخ بوده است كه آدولف هیتلر از دیر زمان مشتری آن بوده است و در آنجا باهم آشنا شده بودند. او بعدها كار چاپ  عكس‌ها را در این عكسخانه به عهده گرفته است و چون روی عكس های هیتلر بیش از اندازه دقت می‌كرد مورد توجه او قرار گرفته است.در سال 1932 هیتلر هنگامی كه اوا براون فقط 20 ساله داشته است

 

از او خواسته است كه به عنوان همسر غیر رسمی اش باهم زندگی كنند. این در حالی بود كه هیتلر در آن زمان 43 سال داشته است.اوا  با وجود مخالفت پدرش پیشنهاد آدولف هیتلركه رهبر حزب ناسیونال سوسیالیست آلمان ( نازی ) بود و هنوز به مقام صدراعظمی آلمان نرسیده بود را پذیرفت و از آن پس تا آخرین لحظه عمر در كنار او زندگی كرد.

 

هیتلر پس از به قدرت رسیدن هرگز اوا براون رادر امور دولتی و سیاست دخالت نمی داد و به ندرت در مراسم او را به همراه خود می‌برد و عملا اوا در سایه هیتلر زندگی می‌كرد.علاقه هیتلر به اوا براون وقتی بیشتر شد كه هیتلر از یك توطئه سوء‌قصد جان سالم به در برد. پس از نجات هیتلر از این حادثه ،

 

این خانم فقط 24 ساعت همسر هیتلر بوده است (عکس)

 

اوا در نامه ای كه به او نوشت بر وفاداری همیشگی‌اش نسبت به او تاكید كرده است.در هنگامی كه سقوط برلین نزدیك شده بود، هیتلر مایل نبود اوا براون را به همراه خود به پناهگاه زیر زمینی ببرد، اما اوا اصرار كرد كه می خواهد در كنار او بمیرد.اوا 13 سال همسر غیر رسمی هیتلر بوده است.

 

هیتلر  در روز 29 آوریل سال 1945 در مراسمی ساده كه در پناهگاه زیر زمینی و با حضور تعداد اندكی از جمله جوزف گوبلز ، وزیر تبلیغات آلمان نازی و همسرش برگزارشد، به طور رسمی با اوا براون ازدواج كرد و روز بعد هر دو خودكشی كردند و اجساد آنان را در كنار هم آتش زدند تا به دست سربازان شوروی نیفتند.

 

با وجود این، سربازان شوروی بقایای اجساد نیمه سوخته آنها را به دست آوردند.در روز 30 آوریل سال 1945 كه پناهگاه هیتلر در شهر برلین از نزدیك زیر آتش ارتش سرخ بود، هیتلر پیش از آن كه با شلیك گلوله خودكشی كند ابتدا به  اوا دارویی زهر آلود داد و وصیت كرد كه پس از مردن اجساد آنها را با بنزین آتش بزنند.

 

اوا هنگام مرگ فقط 33 سال داشت.به این ترتیب اوا براون كه فقط مدت 24 ساعت همسر رسمی آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی بود، در روز 6 فوریه سال 1912 در شهر مونیخ متولد شد.نام اوا براون زنی كه تنها 24  ساعت همسر قانونی آدولف هیتلر بود در كنار نام او در تاریخ ثبت شده است. 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره