وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقشه سمیه در خانه دوست پسر برای صد میلیون پول (عکس)

نقشه سمیه در خانه دوست پسر برای صد میلیون پول (عکس)

نقشه سمیه در خانه دوست پسر برای صد میلیون پول

 

به گزارش ایران ناز دختر خانواده یک میلیونر که عاشق پسر فقیری شده بود با طراحی نقشه ای عجیب میخاست هر چه زودتر به خواستگار بی پولش برسد ! خواستگار یک دختر وقتی دید به خاطر بی پولی نمی تواند به آرزویش برسد دست به کار خطرناکی زد !

 

ماجرای ربوده شدن دختر دانش آموزی به پلیس تهران مخابره شد. پدر این دختر وقتی در برابر بازپرس ایستاد، گفت: دخترم شاگرد دوم دبیرستان است و در یکی از مدارس جنوب تهران تحصیل می کند، 3 روز پیش مادرش به من زنگ زد و گفت «سمیه» به خانه برنگشته و گوشی موبایلش نیز خاموش است، پیش خودم فکر کردم شاید با دوستانش بیرون رفته و شارژ گوشی اش تمام شده است.

 

عصر به خانه برگشتم و متوجه شدم دخترم هنوز نیامده به خاطر همین به مدرسه رفتم و خانم مدیر ادعا کرد دخترم آن روز اصلا به مدرسه نرفته است.

 

وی در ادامه افزود: با شنیدن بی نظمی های دخترم در مدرسه از زبان مدیر شوکه شده بودم، به خانه برگشتم و به چند تن از همکلاسی ها و دوستان قدیمی اش زنگ زدم ولی هیچ یک از آنان خبری از سمیه نداشتند و اظهار بی اطلاعی می کردند. هر کجا را می شناختم رفتم، حتی برای یافتن ردی از سرنوشت دخترم به بیمارستان ها و کلانتری ها نیز رفتم ولی اثری از دخترم نبود.

 

پدر موسفید که بریده بریده حرف می زد، افزود: 2 روز از سرنوشت سمیه اطلاعی نداشتیم تا اینکه شب گذشته مرد جوانی با شماره تلفن عجیب به ما زنگ زد و ادعا کرد دخترمان را گروگان گرفته و حاضر است در ازای 100 میلیون تومان وی را آزاد کند و اگر هم ماجرا را برای پلیس گزارش کنیم دیگر هیچ وقت دخترمان را نخواهیم دید!

 

با ادعاهای پدر هراسان پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان برای یافتن سرنخی از دختر ربوده شده تجسس های میدانی خود را آغاز کردند و در ابتدا متوجه شدند پدر سمیه فروشگاه بزرگی در بازار بلور و کریستال شوش دارد و از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار است و آدمربا با اطلاع از این موضوع دختر وی را ربوده است.

 

در ادامه تیم ویژه با ردیابی شماره تلفنی که با خانواده سمیه تماس گرفته بودند، دریافتند شماره تلفن متعلق به کشور ترکیه است و با فرضیه اینکه دختر ربوده شده به صورت قاچاق  به آنجا منتقل شده است روبه رو شدند.

 

کارآگاهان در بررسی های دیگر مکالمات سمیه را تحت تجسس قرار دادند و شماره تلفن هایی که وی با آنان بیشتر از افراد دیگر ارتباط داشت را زیر نظر گرفتند و موفق شدند صاحب یکی از خط هایی که بیشترین تماس را با دختر ربوده شده داشت شناسایی کنند.

 

با احضار صاحب خط به نام «یوسف» به پلیس آگاهی وی در بازجویی ها ادعای بیگناهی کرد و گفت: من و سمیه از چند ماه پیش با یکدیگر آشنا شدیم و با هم دوست بودیم، من هفته ای یک بار وی را می دیدم و معمولا با تلگرام با یکدیگر ارتباط داشتیم تا اینکه از چند روز پیش متوجه شدم موبایلش خاموش شده و احتمال دادم که وی به این دوستی پایان داده است.

 

بر این اساس کارآگاهان برای بررسی های بیشتر موبایل یوسف را نیز تحت تجسس قرار دادند و به سرنخ های جدیدی دست پیدا کردند، شواهد نشان می داد بین مرد گروگانگیر و یوسف چندین تماس رد و بدل شده است. بدین ترتیب یوسف که با یافته های جدید پلیس روبه رو بود در ادعای جدیدی افزود: چند روز پیش شماره عجیبی به من زنگ زد و گفت سمیه را ربوده است، پس برای اطمینان از این ماجرا گوشی را به سمیه داد و وی نیز با گریه و زاری از من خواست از پدرش بخواهم هرچه زودتر پول را به مرد گروگانگیر برسانم که من نیز به خاطر ترسی که از این قضیه داشتم به پدر سمیه زنگ نزدم.

 

با ادعاهای بیگناهی جوان 22 ساله، کارآگاهان به پدر سمیه آموزش دادند در صورت تماس مرد گروگانگیر از ترکیه به دروغ ادعا کند که حاضر است 100 میلیون را پرداخت کند.

 

در ادامه با تماس گروگانگیر با خانواده سمیه، کارآگاهان در اقدامی زیرکانه با موبایل وی تماس گرفتند و این جوان که صدایش نشان می داد خیلی خوشحال است گفت: یوسف! خبر خوش، خانواده سمیه پول را پرداخت می کند. بر این اساس مشخص شد یوسف نیز در این آدمربایی دست دارد.

 

یوسف که خود نیز شاهد نقشه زیرکانه تیم تحقیق بود هنگامی که چاره ای جز اعتراف ندید به کارآگاهان گفت: از چند هفته پیش سمیه از من می خواست تا تن به نقشه اش بدهم، وی به من گفت پدرش پولدار است و برای سرکیسه کردن وی نقشه خوبی کشیده است.

 

وی افزود: طراح نقشه گروگانگیری سمیه بود، وی از من خواست با دوستم که در ترکیه زندگی می کند زنگ بزنم و وی را نیز در جریان این نقشه بگذارم و از وی بخواهم با یک شماره اعتباری از آنجا با خانوادهاش تماس بگیرد و به دروغ بگوید سمیه ربوده شده و به کشور ترکیه انتقال داده شده است.

 

یوسف که سر به زیر انداخته بود و فکر نمی کرد به این زودی نقشه شان فاش شود، گفت: سمیه این چند روز را به خانه ما آمده بود، پدر و مادرم چند هفته ای به شهرستان رفته اند و من در خانه تنها هستم. وی نیز در خانه ما پنهان شده بود و منتظر بود تا پدرش 100 میلیون را تحویل بدهد.

 

بدین ترتیب کارآگاهان به خانه یوسف رفتند و دختر فریبکار را دستگیر کردند، وی که از دستگیر شدنش شوکه شده بود به پلیس گفت: من یوسف را دوست دارم و وی نیز یک بار با مادرم برای خواستگاری صحبت کرده بود ولی مادرم به وی گفته بود پدرم هیچوقت نمی گذارد دخترش با پسر بیکاری مثل او ازدواج کند، بنابراین تصمیم گرفتم با طرح این نقشه 100 میلیون تومان از پدرم بگیریم و پول نزد یوسف بماند و چند ماه دیگر وی دوباره به خواستگاری ام بیایید و هنگامی که پدرم بفهمد وی دارای سرمایه است شاید با ازدواجمان موافقت کند.

 

بر اساس این گزارش، با ادعای پسر و دختر فریبکار پرونده پس از تکمیل در اختیار بازپرس برای صدور کیفرخواست قرار گرفت و پدر سمیه تاکنون از شکایت خود دست نکشیده است

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره