وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خداحافظی غمناک جاستین بیبر از خوانندگی (عکس)

خداحافظی غمناک جاستین بیبر از خوانندگی (عکس)
به گزارش ایران ناز:" جاستین بیبر " خواننده نوجوان و پرحاشیه هالیوودی در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد بازنشسته شده است. این خواننده 19 ساله کانادایی الاصل بعد از انتشار جدیدترین آلبومش اعلام کرد قصد دارد برای همیشه از عالم خوانندگی خداحافظی کند.
 
خداحافظی غمناک جاستین بیبر از خوانندگی (عکس)

این تصمیم به قدری غیر منتظره است که حتی مجری برنامه ای که در حال تهیه گزارش از وی بود بسیار متعجب شد. وی اضافه کرد علیرغم اینکه تصمیم دارد همانند یک هنرمند زندگی کند اما در مورد خوانندگی اش مطمئن است که برای همیشه به پایان رسیده است. او در ماههای اخیر کلکسیونی از حواشی متعدد را به راه انداخت از برپایی پارتی های شبانه برای نواجوانان زیر سن قانونی تا رانندگی کردن با سرعت غیر مجاز .
 
او میگوید از زندگی در شهرت خسته شده است. اگرچه یک منبع موثق نزدیک به وی اعلام کرده است این تنها یک شوخی مسخره است و او قصد دارد تا میکروفون را برای همیشه رها کند. او بسیار جاه طلب است . جاستین بیبر شایعات پیرامون سرکشی و مغرور بودن خود را نفی کرده و میگوید : من همیشه شخص سخاوتمندی بوده ام ، من فقط 19 سال دارم و بسیاری از اشتباهاتم طبیعی است. او از سن 14 سالگی شهرت را تجربه کرده و تا کنون بیش از 130 میلیون دلار ثروت داشته است.

جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد +تصاویربیوگرافی : جاستین درو بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber) زادهٔ ۱ مارس ۱۹۹۴، خوانندهٔ پاپ و بازیگر نوجوان کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در سایت یوتوب، در بین کاربران آن محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هاش شد) کشف شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ با تک‌آهنگ «یک بار» شروع کرد و اولین اثر خود را با نام «دنیای من» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ (‎۲۶ آبان ۱۳۸۸) روانهٔ بازار کرد.

در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی او با نام «دنیای من ۲.۰» که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی خود با نام «دنیای من» بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت. تک‌آهنگ «عزیزم» از آلبوم «دنیای من ۲.۰» در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد. موزیک ویدئوی این ترانه هم‌اکنون پربیننده‌ترین و منفورترین ویدئوی تاریخ سایت یوتوب است. پس از انتشار «دنیای من ۲.۰» اولین تور کنسرت خود را با نام «دنیای من» آغاز کرد. سپس آلبوم‌های ریمیکس «دنیاهای من آکوستیک» و «هرگز نگو هرگز – ریمیکس‌ها» را روانهٔ بازار کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام «جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز» که یک مستند کنسرتی است در ۱۱ فوریه (‎۲۲ بهمن ۱۳۸۹)  اکران شد و به پرفروش‌‌ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد.


بیبر توانسته جوایز معتبری در صنعت موسیقی بدست آورد که جایزهٔ «بهترین خوانندهٔ سال ۲۰۱۰» از مراسم جوایز موسیقی آمریکا و جایزهٔ‌ «بهترین خوانندهٔ جدید سال ۲۰۱۰» از مراسم جوایز موزیک ویدیوی ام تی وی از جمله آن است. به گفتهٔ خودش، او تحت تاثیر هنرمندان سیاه پوستی همانند مایکل جکسون، موسیقی‌دان و رقصندهٔ برجستهٔ اهل آمریکا است. جاستین در سال ۲۰۱۱، از طرف مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۱۱، به عنوان دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال ۱۲ ماه گذشته نیز معرفی شد. جاستین به عنوان یکی از معروف‌ترین نوجوانان جهان نیز شناخته می‌شود.