وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خداحافظی مهناز افشار از گات تلنت

خداحافظی مهناز افشار از گات تلنت

خداحافظی مهناز افشار از گات تلنت

 

با خداحافظی مهناز افشار از برنامه پرشیاز گات تلنت، گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت این بازیگر به ایران قوت گرفته است.

 

مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران که از ماه‌ها پیش به خارج از کشور سفر کرده و در ماه‌های اخیر به‌عنوان داور مسابقه استعدادیابی “پرشیاز گات تلنت” که در کشور سوئد برگزار می‌شود فعالیت می‌کرد، از این برنامه خداحافظی کرد.

 

خداحافظی مهناز افشار از گات تلنت

 

​به گزارش ایران‌ ناز در حالی‌که هنوز بخش اصلی مسابقه “پرشیاز گات تلنت” برگزار نشده است، مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش از این برنامه خداحافظی کرد و نوشت: عزیزانم نشد که دیگه با گات تلنت کنارتون باشم. خسته نباشید میگم به همکاران و دوستانم و همه کسانی که در ساخت این برنامه سهمی داشتند. امیدوارم روزهای بهتری رو هممون در دنیای زیباتری تجربه کنیم”

 

برنامه “پرشیاز گات تلنت” قرار بود شب گذشته پیگیری شود که به علت همه‌گیری ویروس کرونا در دنیا، ضبط آن لغو و به زمان نامعلوم موکول شد. با این وجود، خداحافظی مهناز افشار از این برنامه، به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت او دامن زده است. برخی از کاربران در فضای مجازی معتقدند مهناز افشار قصد بازگشت به ایران را دارد.

 

 

پیشتر خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به تلویزیون نوشته بود مهناز افشار به محض ورود به ایران بازداشت خواهد شد. این رسانه مدعی شد: “پرونده‌های جدید مهناز افشار با شکایت مدعی العموم به دلیل اظهارنظر‌های خلاف واقع در فضای مجازی در دادسرای فرهنگ و رسانه استان تهران تشکیل شده است.

 

طبق گمانه‌زنی‌ها افشار به این زودی‌ها به کشور باز نخواهد گشت، زیرا به محض ورود به کشور بازداشت خواهد شد.”

 

این در حالی است که مهناز افشار حدود سه ماه پیش در گفتگویی درباره این‌که چرا تصمیم گرفته یکی از داوران مسابقه استعدادیابی باشد، چنین توضیح داد: این هم مثل هزار برنامه کاری دیگر یک پیشنهاد کاری بود.

 

من تا به حال در هیچ برنامه تلویزیونی حضور نداشتم چون دوست ندارم و فکر می‌کنم کار من نیست. اینجا هم اگر قرار بود من چیزی را اجرا کنم قطعاً قبول نمی‌کردم.

 

مهناز افشار در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشتش به ایران گفت: مگر اختلاس یا دزدی کرده‌ام که برنگردم؟ به نظر من اتفاقاً صداقت رفتاری این است که تو احساس کنی می‌خواهی برگردی و کارت را بکنی، مگر این‌که بگویند تو نباید برگردی که به نظرم دلیلی ندارد این را بگویند.

 

خداحافظی مهناز افشار از گات تلنت

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره