وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

طالع بینی یکی از مهم ترین روش هایی است که می توان به شخصیت درونی افراد پی برد. بسیاری از ما علاقمند و دنبال کننده فال و طالع بینی هستیم تا با توجه به نشانه ها و ویژگی های رفتاری هر فرد راهی به درون فرد مورد علاقه مان پیدا کنیم در این بخش به خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهر ماه می پردازیم با مجله اینترنتی ایران ناز مثل همیشه همراه باشید.

 

زن متولد مهر، نماد: میزان

زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید.

(شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست.) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آنها طبیعت زیبایی دارند.

 

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

 

دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که هم چیز با هم بخواند. او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده، می آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

او از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند (که دور از انتظار است.) دوستان زیادی دو و برش دارد.

او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است. زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند.)

 

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

 

اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد.

اگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است.

 

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

 

نیاز جنسی زنان متولد مهر ماه

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اگر تو احساس خوبی داری پس من هم احساس خوبی دارم.
پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:به پشت خوابیده را خیلی دوست دارند.
مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هتل های کوچک و لوکس

 

زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند. با این همه اومادری است که یک دفعه ناپدید می شود.

زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

وقتی بچه ها زبان باز می کنند، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد.

وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. ? بو ? مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد.

 

خصوصیات مهم یک مرد متولد مهر

 

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

 

مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد.

علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی، مهربان و پرشور و نشاط است.

مرد متولد مهر کمی حسود است بنابراین باید مراقب رفتار خود با دیگران باشید زیرا او میل دارد که همه احساس و عاطفله و قلب شما به او تعلق داشته باشد. البته خیلی اجتماعی و خونگرم است و دوست دارد با مردم نشست و برخاست داشته باشد.

مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد.

او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)

 

مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟

مرد متولد مهر دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است .

 

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

 

وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید

گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی مسحور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

جز لاینفک وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد .

نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .

نیاز جنسی مردان متولد مهر

مردان مهر به س-ک-س با زن زیبا بیشتر اهمیت میدهند در غیر اینصورت س-ک-س در تاریکی را ترجیح میدهند.در کل مرد مهربان و دوست داشتنی است مانند زنان مهر به سازگاری اهمیت میدهند

به این دلیل که هر کاری زمانی دارد از همسری که برایش نرخ تعیین کند متنفر است.کمی نارسیسم و خود پسند است.

 

خصوصیات روحی و اخلاقی زنان و مردان متولد مهرماه

 

از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.

پدر متولد مهر فداكار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشك شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود كه زبان باز كند

مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یك گیم گلف یا یك دست تنیس بازی كند.

جمله آخر: متولد مهر همان كسی است كه شما می خواهید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره