وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این خطرات در کمین مردان بیکار می باشد!!

این خطرات در کمین مردان بیکار می باشد!!

به گزارش ایران ناز این ارتباط در مورد زنان صادق نیست…تحقیقات نشان می دهند بیکاری طولانی مدت بر سلامت مردان تاثیر بسیار منفی دارد ولی این ارتباط در مورد زنان صادق نیست.مطالعات دانشمندان انگلیسی و فنلاندی بر روی پنج هزار مرد و زن به مدت 6 سال نشان داد مردانی که چند سال بیکار بوده اند زودتر پیر می شوند.

 

دانشمندان متوجه شده اند در بدن مردان بیکار کروموزوم های محافظ DNA و ساختار ژنتیکی بدن کوتاهتر می شوند و این اتفاق موجب پیری زودرس می گردد ولی در زنان بیکار چنین پدیده ای مشاهده نشد.مطالعات متعددی نشان می دهد مردانی که به زنان خود خیانت می کنند،

 

این خطرات در کمین مردان بیکار می باشد!!

 

نه تنها زندگی زناشوئی خود را به خطر می اندازند، بلکه سلامت قلبی خود را نیز در معرض خطر قرار می دهند.این نتایج هشدار دهنده از مطالعات محققان ایتالیائی به دست آمد که مطالعات قبلی را پیرامون علل خیانت و تاثیرات آن را مورد بررسی قرار داده بودند.

 

این بررسی ها نشان داد که مرگ ناگهانی قلبی، هنگام داشتن رابطه با غیر همسر، در مقایسه با رابطه با همسر، شایع تر بود.محققان نسبت به علت این امر مطمئن نمی باشند، آما آنها دلائل متعددی را برای آن از جمله وجدان گناهگار را ذکر کرده اند.مطالعات محققان آلمانی نیز نشان داد که بیشتر مردانی که هنگام رابطه جنسی فوت کردند،

 

این خطرات در کمین مردان بیکار می باشد!!

 

رابطه ای خارج از خانه و با فردی غیر از همسر خود داشتند. دکتر الساندرا فیشر، می گوید: رابطه ای غیر از رابطه زناشوئی، ممکن است خطرناک و استرس زا باشد، چرا که متاسفانه معمولا افراد با زنانی جوان تر از همسران خود رابطه برقرار می کنند.

 

احتمالا رابطه مخفیانه، به طور قابل توجهی، باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب می شود که در نهایت خواستار اکسیژن بیشتر می باشد.بررسی های محققان اروپایی همچنین نشان داد که در هر یکسال، ۴ درصد از مردان در اروپا، رابطه مخفیانه داشته اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره