وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواص بی نظیر موز سیاه شده

خواص بی نظیر موز سیاه شده

خواص بی نظیر موز سیاه شده

 

موز یکی از میوه های پر خاصیت است که مملو از پتاسیم بوده و برای تقویت ماهیچه ها ضروریست . برخی از مردم فکر میکنند اگر موز بماند و بر روی پوست ان لکه های قهوه ای و سیاه ظاهر شود آن موز دیگر مرغوب نیست و از خرید آن اجتناب میکنند در حالیکه در این حالت موز بیشترین خاصیت ضد سرطانی خود را دارد . به گزارش ایران ناز بسیاری از کارشناسان و پزشکان تغذیه بر سر اهمیت موز و به طور کلی میوه ها متفق القول هستند البته باید بدانید که خواص موز با تغییر رنگ پوست تغییر می کند.

 

موز یکی از لذیذترین و محبوب ترین میوه هاست.این میوه ی محبوب علاوه بر مزه ی لذیذ خواص مفیدی هم دارد.پوست موز در طول مراحل رشد آن تغییر رنگ می دهد و در تمام این مراحل خواص متفاوتی دارا می باشد.در این مطلب می خواهیم خواص موز را با توجه به رنگ پوست آن بشناسیم.موز از میوه هایی است که پر از پتاسیم و منیزیم و ویتامین های آ، ب و ث است.

 

بسیاری از کارشناسان و پزشکان تغذیه بر سر اهمیت موز و به طور کلی میوه ها متفق القول هستند البته باید بدانید که خواص موز با تغییر رنگ پوست تغییر می کند.

 

نگاهی گذرا به برخی از فواید موز بر اساس مراحل رشد و رسیده شدن

 

موز سبز: حاوی شکر به مقدار بسیار ناچیز است که در کاهش وزن می تواند مفید باشد و علاوه بر این دارای مواد ضد اکسید شدن و پر از باکتری پروبیوتیک است که برای دستگاه هاضمه و روده ها بسیار مفید است. همچنین موز سبز در جذب مواد غذایی به شکل بهتر کمک می کند.

 

موز زرد: حاوی شکر به میزان بالا است لذا برای کسانی که بیماری های قند دارند مناسب نیست اما در عین حال برای بقیه مردم یک وعده غذایی سبک و غنی است.

 

موزی که روی آن نقطه های قهوه ای وجود دارد و نشانه رسیده بودن آن است حاوی میزان بالایی از ماده TNF است که علیه سرطان عمل می کند و مانع از رشد و گسترش سلول های سرطانی می شود.

 

همچنین موز «سیاه شده» که بسیار رسیده باشد در مقابله با سلولهای غده های سرطانی و متوقف ساختن رشد و گسترش شان مفید است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

خوردن این موز دو ساعته جان شما را میگیرد + تصاویر

 

از فواید موز سبز چه می دانید؟

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره