وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از خواص این چند نوع چای چه می دانید؟

از خواص این چند نوع چای چه می دانید؟

به گزارش ایران ناز یک فنجان چای داغ، نوشیدنی مناسبی برای تسکین درد گلو یاگرم شدن در یک شب سرد زمستانی است. اما برخی از چای‌ها برای انجام کارهای دیگر نیز عالی هستند. مثلا شما می‌توانید از خواص چای‌ها برای کاهش وزن خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از بهترین چای‌های لاغر کننده را معرفی کنیم.

 

هر کدام از این چای‌ها دارای خواص جادویی هستند و می‌توانند هورمون‌های افزایش اشتها را سرکوب کنند. همچنین نوشیدن این چای‌ها برای سلامت قلب شما مفید خواهد و از بروز بیماری‌های قلبی و دیابت جلوگیری می‌کند.نوشیدن چای سبز می‌تواند سلول‌های چربی را از بین ببرد. قبل از انجام تمرینات ورزشی، شما می‌توانید تاثیر چربی سوزی ورزش را با نوشیدن چای سبز افزایش دهید. مطالعات اخیر نشان می‌دهد،

 

از خواص این چند نوع چای چه می دانید؟

 

افرادی که روزانه ۴ الی ۵ فنجان چای سبز را به تمرینات ورزشی خود اضافه کرده‌اند، تقریبا ۴ الی ۵ کیلوگرم بیشتر از سایر افراد وزن کم کرده‌اند.به خاطر ترکیباتی به نام کاتچین که در چای سبز وجود دارد، چربی شکم می‌تواند کاهش پیدا کند.این چای می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد.

 

اولانگ یک نام چینی برای اژدهای سیاه است. چای اولانگ نیز همانند چای سبز با کاتچین‌های بسیاری پر شده است و می‌تواند فرآیند کاهش وزن را با افزایش متابولیسم تسریع کند.مطالعات انجام شده در چین نشان می‌دهد افرادی که به طور منظم از چای اولانگ استفاده می‌کنند، کاهش وزن بیشتری خواهند داشت.

 

از خواص این چند نوع چای چه می دانید؟

 

شما می‌توانید یک قوری بزرگ را با برگ‌های نعناع پر کنید و از آن برای کاهش وزن خود استفاده نمایید. در حالیکه برخی از بوها و عطرها می‌تواند باعث تحریک اشتها شود، برخی دیگر می‌توانند اشتها را سرکوب نمایند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد افرادی که هر دو ساعت بوی نعناع را استشمام می‌کنند،

 

هر ماه به طور متوسط ۲.۲ کیلوگرم وزن خود را از دست خواهند داد. همچنین می‌توانید چند قطره روغن نعناع را روی بالش خود بریزید تا از مزایای آن به خوبی بهره مند شوید.این چای از تشکیل سلول‌های چربی جدید جلوگیری می‌کند. چای سفید به صورت طبیعی خشک است به همین خاطر کمتر از سایر موارد فرآوری و پردازش می‌شود. این چای سرشار از آنتی اکسیدان‌های مختلفی است.

 

از خواص این چند نوع چای چه می دانید؟

 

مطالعات منتشر شده در مجله تغذیه و متابولیسم نشان می‌دهد که چای سفید می‌تواند به طور همزمان لیپولیز (شکستن چربی‌ها) را افزایش دهد و از تشکیل سلول‌های چربی جلوگیری نماید. اینکار معمولا به خاطر وجود موادی است که فعالیت بسیار بالایی بر روی سلول‌های چربی انسان دارند.این چای هورمون‌های ذخیره کننده چربی را تنظیم می‌کند. از برگ‌های این گیاه برای ساخت چای استفاده می‌شود. این گیاه به طور انحصاری در نزدیکی کیپ تاون آفریقای جنوبی رشد می‌کند.

 

چیزی که این چای را برای کاهش چربی‌های شکمی عالی کرده این است که دارای یک فلاونوئید منحصر به فرد و قدرتمند به نام Aspalathin است. تحقیقات نشان می‌دهد که این ترکیب می‌تواند هورمون‌های استرسی که باعث افزایش گرسنگی و ذخیره سازی چربی می‌شود و به پرفشاری خون، سندروم متابولیک، بیماری‌های قلبی-عروقی و دیابت مرتبط است را کاهش دهد. شما می‌توانید با نوشیدن این چای از مزایای بی‌شمار آن بهره مند شوید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره