وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواندن این کتابها را به شما توصیه می کنیم

خواندن این کتابها را به شما توصیه می کنیم

خواندن این کتابها را به شما توصیه می کنیم

 

به شما برترین کتاب هایي را معرفی میکنیم که می‌تواند سطح آگاهی شما را بالا برده و واقعا خوب باشند. مطالعه سودمند که با این کتاب ها به دست می‌آید واقعا ارزشمند هست. آیا تا به حال پیش آمده نسبت به کسانی که درمورد هر چیزی میدانند حسادت کنید و دوست داشته باشید جای انها باشید؟خیلی راحت میتوانید به پای آنها برسید و تنها راهش مطالعه کتاب هست.

 

فقط به داستان هاي اسرارآمیز و آلبوم هاي ادبی نچسبید. اگر می‌خواهید آگاهی بیشتری داشته باشید باید از محدودیت هاي کتابخانه خود بیرون بیایید و کتاب هاي متفاوت تری را تجربه کنید.اگر نمیدانید از کجا باید شروع کنید جای خوبی را گزینه کرده اید چون در اینجا چند مشابه کتاب با ارزش در موضوعات گوناگون معرفی کرده ام که خواندنشان دید شما را به زندگی تغییر خواهد داد.

 

کلاسیک: کشتن مرغ مقلد اثر هارپر لي
این کتاب اولین بار در سال ۱۹۶۰ منتشر شد و در سال ۱۹۶۱ برنده جایزه پولیتزر شد. کشتن مرغ مقلد در اولین هفته انتشار بیش از میلیون نسخه به فروش رسید. و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده هست. در این داستان کلاسیک آمریکایی وکیلی به نام آتیکوس فینچ از یک مرد سیاه پوست که محکوم به تجاوز به یک زن سفید پوست شده هست حمایت می‌کند تا بی گناهی اش را اثبات کند.

 

کلاسیک: ۱۹۸۴ اثر جورج اورول
جورج اورول این داستان ضد کمونیست را در سال ۱۹۴۸ نوشته و در آن اتفاقاتی که در سال ۱۹۸۴ در لندن رخ داده هست را پیش بینی کرده هست. در یک سرزمین دیکتاتوری فردی به نام “بیگ برادر” همۀ وقت} مردم را دیدن میکند و تعیین می‌کند که به چه چیزهایی فکر کنند و چه چیزهایی را باور داشته باشند.بعضی از پیشگویی هاي او به وقوع پیوست مانند دوربین هایي که همه ي جا وجود دارد و تفتیش هاي بدنی برای اسلحه. این کتاب یکی از کتاب هایي هست که خواندن آن ضروری هست و داستان آن زمانی رخ میدهد که دولت بیش از اندازه روی مردم و زندگی مردم بازرسی داشته باشد.

 

کلاسیک: والدن اثر هنری دیوید ثورو
والدن که اولین بار در سال ۱۸۵۴ تحت عنوان والدن یا زندگی در جنگل منتشر شد تجربه خود نویسنده از ۲ سال زندگی در کلبه اي که در نزدیکی دریاچه والدن ساخته بود هست. دیوید ثورو با اینکار سعی داشته یک زندگی خودکفا و ساده را در پیش بگیرد. اثر او نه تنها تفسیری از شهر نشینی و جامعه بلکه تجربه او در روشن فکری از طریق خوداندیشی و درون گرایی هست

 

فانتزی: ارباب حلقه ها اثر جی. آر. آر تالکین
این داستان پر مخاطره حماسی در دنیای ساختگی به نام سرزمین میانی رخ داده هست و فرودو بگینز تمام تلاشش را می‌کند تا آخرین حلقه را قبل از اینکه به دست سائورون ارباب تاریکی بیفتد و از آن در جهت اهداف شیطانی اش بهره گیری کند نابود کند.

 

تاریخ: داستان مردم ایالات امریکا اثر هوارد زین
این کتاب هوارد زین دانشمند سیاسی و تاریخی آمریکایی در سال ۱۹۸۰ دومین برنده جایزه کتاب ملی شد و در تعداد زیادی از کتاب ها و نمایش هاي تلویزیونی ظاهر شده هست. این کتاب ذهن شما را به تفسیر جدیدی از قبل ایالات امریکا باز کرده و خلا دانش خواننده از تاریخ ایالات امریکا را پر می‌کند.

 

تاریخ: آن فرانک خاطرات یک دختر جوان اثر آن فرانک
این خود سرگذشت نامه داستان زندگی دختر یهودی ۱۳ ساله اي هست که در سال ۱۹۴۰ در دوره اي که نازی ها هلند را اشغال کرده اند همراه با خانواده اش پنهان شده هست.

 

تاریخ: اسلحه میکروب و فولاد اثر جار دایموند
جار دایموند برنده جایزه پولیتزر در این کتاب سعی دارد ترکیب عوامل جغرافیایی و محیطی در شکل گیری تمدن مدرن را مورد بحث قرار دهد. دایموند پروفسور جغرافیا و فیزیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در این کتاب شرح داده هست که چگونه تمدن هاي اوراسیا توانسته اند در مقابل تمدن هاي دیگر مقاومت کنند و قدرت جوامع بسته به شرایط زیست محیطی آنان هست.

 

علمی: تاریخ کوتاه زمان اثر استیون هاوکینگ
به گزارش ایران ناز این کتاب که توسط کیهان شناس و فیزیکدان نظری استیون هاوکینگ نگاشته شده در سال ۱۹۸۸ برای اولین بار به انتشار رسید. در این کتاب هاوکینگ توضیحی درمورد تئوری هاي علمی امروزی از سفر زمان گرفته تا فرضیه نسبی خلق کائنات داده هست.

 

فلسفه: هنر رزم اثر سون تسی
هنر رزم از قرن پنجم قبل از میلاد آمده اما تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرده هست. این کتاب توسط یکی از فرماندهان نظامی چین باستان به نام سون تسی نوشته شده و استراتژی هاي برنده شدن بر دشمن را شرح داده اما امروزه از بعضی از تاکتیک هاي او مانند خود را بشناسید و دشمن را بشناسید برای موفقیت در کشمکش هاي روزمره به کار برده میشود.

 

تکنولوژی: استیو جابز اثر والتر ایساکسون
این بیوگرافی بر زمینه گفت و گو هاي خصوصی با استیو جابز، هانواده ،دوستان و همکارانش نوشته شده هست. ایران ناز با خواندن این کتاب نگاهی به دنیای تکنولوژی خواهید داشت و از آن برای تغییر در زندگی الهام خواهید گرفت.امیدوارم در کشور سطح آگاهی بسیار بیشتر و علاقه به کتاب بالا تر برود.