وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی هولناک زن قزوینی بعد زایمان در بیمارستان

خودکشی هولناک زن قزوینی بعد زایمان در بیمارستان

خودکشی هولناک زن قزوینی بعد زایمان در بیمارستان

 

به گزارش ایران ناز مادر جوانی که نوزادش را هنوز در آغوش نکشیده بود بعد از زایمان با خوردن جرمگیر اسیدی خودکشی کرد . این زن 32 ساله بدلیل ابتلا به افسردگی پس از زایمان ،  بعد از بدنیا آوردن فرزندش در بیمارستان کوثر قزوین با خوردن مایع جرم گیر دست به خودکشی زد.

 

ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز، همسر این زن جوان گفت: پنجشنبه هفته‌ گذشته،۲۳ دی ماه، همسرش از طریق سزارین زایمان کرده است.

 

وی در تشریح جزییات این حادثه اضافه کرد: همسرش بدلیل افسردگی پس از زایمان، دوبار به خواهرش گفته بود که می‌خواهد خود را خفه کند ‌و به دلیل حساسیت وضعیت وی همراه بیمار این موضوع را به پرستاران اطلاع داد.وی گفت: پزشکان و پرستاران با تشخیص افسردگی پس از زایمان به وی قول مشاوره داده‌اند.

 

شوهر این زن می‌گوید : به دلیل فشار خون بالا همسرش را به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان ( ای سی یو ) منتقل می‌کنند.وی ساعت ۶ صبح دیروز در تماس تلفنی از شوهرش خواست که وسایل شخصی‌اش را برایش بیاورد.

 

همسر این زن اضافه کرد: در زمان ملاقات، متوجه شده است که وی خون بالا می‌آورد و وقتی علت را جویا می‌شود همسرش ( زن) می‌گوید: با خوردن مایع جرم گیر در دستشویی بیمارستان دست به خودکش زده است.

 

به گفته وی، براثر خوردن مایع جرم گیر، مری همسرش سوخته است و هنوز خون بالا می‌آورد و برای ادامه درمان در ای سی یو این بیمارستان بستری است.

 

مطالب مرتبط:

 

اتفاق وحشتناک بعد از زایمان دختر در اتاقش +عکس

 

جنجال زایمان مخفیانه دختر 14 ساله درحمام +تصاویر

 

ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس

 

همه چیز درمورد حس و حال رابطه جنسی بعد زایمان

 

وحشت زن جوان از دیدن چهره نوزادش پس از زایمان +تصاویر

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره