وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خود را بنده محدودیت‌ها نکنید

خود را بنده محدودیت‌ها نکنید
چارچوب ذهنی خود را باز کنید. فراختر و وسیع‌تر. اینقدر خود را در قید و بند تعصباتی که هیچ نتیجه‌ای ندارند، قرار ندهید. کمی دورتر‌ها را هم ببنید و سعی کنید از دیگران چیزهای مختلف یاد بگیرید. یکدندگی، لجبازی و دلبستگی به تفکر «مرغ یک پا دارد» آدم‌ها را زمین می‌زند. خیلی زود‌تر و سریع‌تر از آنچه خودشان فکر می‌کنند. عوض آن، بنده دانش و آگاهی باشید نه محدودیت‌های خودساخته.

 به همه جا سرک بکشید خوب است یا نه توی دفتر کارتان نشسته‌اید، چای یا قهوه می‌خورید و به آرزوهای دور و دراز فکر می‌کنید. باید بگوییم که این آرزو‌ها هرگز پا را فرا‌تر از فکر شما نمی‌گذارد، مگر اینکه حرکتی انجام دهید. از دفترتان خارج شوید و سعی کنید دنیا را موشکافانه‌تر نگاه کنید. به هر جا که امکان دارد سرک بکشید و چیزهای تازه یاد بگیرید تا در راه رسیدن به هدف سختی‌های کمتری را تجربه کنید.

بررسی کنید، تجدید نظر کنید، سازگاری ایجاد کنید و پیشروی کنیدباز پیش بروید. بررسی لازم را هرگز از یاد نبرید و جنبه‌های گوناگون یک مسئله را ببینید. اگر لازم شد در کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید، تجدید نظر کنید. در واقع خرابی‌ها را درست کنید. سعی کنید با شرایط و روندی که در مسیر رسیدن به هدف دارید، منطبق باشید و سازگاری ایجاد کنید که ساده‌تر به مطلوب خود برسید. به این ترتیب پیشرفت و رفتن به جلو یک امر طبیعی خواهد بود.