وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوش آب و هواترین کشورها برای تور نوروز 97

خوش آب و هواترین کشورها برای تور نوروز 97

خوش آب و هواترین کشورها برای تور نوروز 97

 

در روز‌های پایانی سال معمولا به فکر چگونگی آغاز سال جدید خواهیم بود به نظر ما با هر حال خوب و هوای خوبی سال جدید را آغاز کنید یادگاری حال خوش آن روز‌ها تا پایان سال با شما خواهد بود انتخاب مقصد سفر به شهر‌هایی که از هر نظر دارای هوای مناسب در روز‌های نوروزی بوده و همینطور دارای امکانات مفرح برای ساختن روز‌های خوشی در کنار عزیزانتان باشد بسیار مهم است ما در اینجا به شما چند مقصدی که امتحان خورد را در سفر‌های نوروزی پس داده اند معرفی می‌کنیم. مقصد خود را انتخاب کنید و با برنامه‌های که کارشناسان آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان در تورهای نوروز 97 پیش‌بینی کرده‌اند همراه  شوید.

 

مالزی

هوای مناسب و مطبوع این کشور و دیدن امکانات متفاوت برای هر سلیقه ای در این شهر آن را تبدیل به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری شرق آسیا کرده است، برای همین  تور مالزی نوروز 97  همیشه در تعطیلات عید نوروز مورد استقبال زیاد گردشگران قرار می‌گیرد. مالزی مقصدی بسیار مناسب برای خانواده‌هاست به خصوص که نیازی به ویزا هم ندارد و شهر ارزانی است.

 

کوالالامپور پایتخت خوش‌آب و رنگ مالزی که دارای جنگل‌های حاره‌ای و پارک های زیباست، شهری شب زنده‌دار و دارای فروشگاهای مدرن و بزرگ که عاشقان خرید را مجذوب می‌کند در این شهر تجربه بودن در آینده را با بازدید از موزه‌ی برج‌های پتروناس خواهید داشت. در سفر خود حتما به جزیره پنانگ سری بزنید، جزیره‌ای آرام با ساحل شنی بی‌نظیرش که یکی از جاذبه‌های خاص مالزی به شمار می‌رود یادتان باشد حتما در این جزیره از غذاهای متنوع خیابانی آن امتحان کنید. و اما لنکاوی بهشت عاشقان طبیعت بکر نیز در همین کشور است که ژئوپارکی به وسعت یک جزیره دارد.

 

خوش آب و هواترین کشورها برای تور نوروز 97

 

سفر به مالزی بسیار ساده تر از آن است که فکرش را بکنید کافی‌است اعتبار گذرنامه‌ی تمام اعضا خانواده را چک کنید و در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه، سفر نوروریی خود را شروع کنید.برای اینکه بتوانید در این زمان مناسب به سفر بروید و خط هوایی خوب و ساعت پروازی راحت را رزرو کنید، باید تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را بخرید و در آرامش چمدانتان را برای سفر نوروزی ببندید.

 

آنتالیا

 اینکه در سال جدید با تور آنتالیا نوروز 97 سفر کنید و روز‌های آغازین سال را در هتل‌های زیبای آنتالیا در کنار سواحل زیبای آن بگذرانید خود خوشبختی است. مخصوصا که مقصدی ویژه و نزدیک به ایران محسوب می‌شود که حتی همراه کودکان به راحتی و بدون خستگی پرواز به آنجا خواهید رسید.
این شهر معتدل ساحلی با هوای مناسب و آفتابی، دمای هوایی بین ۱۸ تا ۲۳ درجه و بسیار دلنشین دارد. مخصوصا که وعده‌های غذایی طول روزتان را با منظره زیبای در‌یای آن میل می‌کنید و از آفتاب ملایم آن لذت خواهید برد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تفریحات آبی و اقامتی دلچسب را  با انتخاب هتل‌های لوکس آنتالیا کامل کنید.

 

با توجه به علاقه بسیار زیاد خانواده‌ها برای سفر به آنتالیا، برای اینکه بتوانید ساعت پروازی مناسب و هتل دلخواهتان را انتخاب کنید هر چه زودتر اقدام به خرید و مشاوره با کارشناسان آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان کنید و در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه سفر خود را شروع کنید، بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را بخرید که به مشکل شلوغی آخر سال و پر شدن هتل‌ها برنخورید.

 

آنتالیا هم از آن مقاصدی است که می توانید برای هفته‌ی دوم تعطیلات  برنامه‌ریزی می‌کنید. البته برای اینکه شما بتوانید از ۵ فروردین مسافر آنتالیا شوید باید تا قبل از پایان تعطیلات هفته‌ی اول تور سفر خود را بخرید.

 

استانبول

امکان ندارد که مسافر تور استانبول نوروز 97 باشید و بار دیگر قصد سفر به آن‌جا را نکنید؛ استانبول شهری است که به گفته‌ی خیلی‌ها خاک گرمی دارد.

 

این‌شهر در نقطه‌ای شگفت‌انگیز که شرق و غرب را به هم پیوند می دهد واقع شده و دارای جذابیت‌های دلنشینی از قصرها و مسجدهای عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی و از پارک‌های طبیعی و جزیره و دریا گرفته تا تماشای ایاصوفیه بعد از لذت بردن از این دیدنی‌ها خودتان را به میدان همیشه زنده تقسیم برسانید و از خرید در دنیای برندها و مراکز خرید اروپایی لذت ببرید و برای استراحت میان این هیجان در کوچه پس‌کوچه‌های استقلال کافه‌نشینی کنید.
در کنار بسفر قدم بزنید و با پرندگان دریایی آن عکس یادگاری بگیرید اگر غذاهای دریایی دوست دارید حتما ساندویچ های لذیذ کشتی‌های کنار بسفر را امتحان کنید. 

 

به گزارش ویرلن؛ توجه داشته باشید که با خرید تا نیمه اسفند ، حق انتخاب بیشتری برای انتخاب تور خود دارید و به سادگی می‌توانید در محدوده زمانی روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه در استانبول باشید. 

 

البته اگر دوست داشتید که در هفته دوم تعطیلات هم به استانبول بروید می‌توانید تا قبل از پایان تعطیلات هفته‌ی اول تور خود را بخرید.

 

خوش آب و هواترین کشورها برای تور نوروز 97

 

کوش‌ آداسی

تصمیم به سفر در گوشه‌ای آرام و شهری جذاب و اروپایی در ترکیه برای استراحت در تعطیلات با تور کوش آداسی نوروز 97  بهترین گزینه است برای مقصدی که هم می‌توان در ساحلی لوکس استراحت کرد و هم سری به مراکز خرید ترک و اروپایی زد.

 

کوش‌ آداسی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه با آب و هوایی معتدل و با  تقریبا ۳۰۰ روز آفتابی در سال است. در نوروز هوایی بهاری دارد که کمی شب‌ها خنک تر است بهترین زمان سفر به کوش ‌آداسی از آوریل (نوروز) بوده در نتیجه شروع سفر از  ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین بهترین انتخاب است ! تجربه گذراندن نوروزی متفاوت را در این شهر از دست ندهید و خاطراتی دلنشین را با خود به یادگار ببرید.

 

درخواست سفر به کوش ‌آداسی زیاد است مخصوصا اهل سفر‌های با تجربه همیشه انتخاب هر ساله نوروزشان کوش ‌آداشی است. هرچه زودتر تور مورد نظر خود را انتخاب کنید و از اقامت در هتل‌های لوکس این شهر لذت ببرید البته به شما پیشنهاد می‌کنیم در نیمه اول اسفند ماه حتما تور عید نوروز خود را خریداری کنید و با خیال راحت راهی سفری سر‌شار آرامش شوید.

 

البته اگر به هر دلیلی نمی توانید درابتدای تعطیلات سفر کنید کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به‌ سرعت برنامه‌های تور کوش ‌آداسی را به‌روز می‌کنند و شما می‌توانید برای تعطیلات بعد از ۵ فروردین هم اقدام و تور خود را خریداری کنید. مناسب‌تر است برای این تاریخ هم نهایت تا پایان تعطیلات هفته اول خرید خود را انجام دهید.

 

چین

برای تور چین نوروز 97  مناسب تر است زمانی بروید که زمان کافی برای گشت و گزار در این کشور پهناور و کهن را داشته باشید بنابراین اگر تصمیم به سفر دارید در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه سفرتان را آغاز کنید.

 

خوش آب و هواترین کشورها برای تور نوروز 97

 

چین مقصدی که برای لذت بردن شما از سفرتان همه چیز تمام است طبیعت زیبا، تاریخ، فرهنگ، غذا، موسیقی و جشن کشور پهناوری که وقتی بر روی نقشه وسعت آن را می‌بینید باورتان نمی‌شود. و اما به احتمال زیاد جذاب‌ترین چیز‌هایی که در خیابان‌های پکن، شانگ‌های و گوانگجو امتحان می‌کنید غذاهای خیابانی عجیب و خوش طعم آنهاست اصلا باید غذای محلی هر شهری را مزه کرد تا سفرتان واقعی و کامل باشد.

 

تاریخ امپراطوری غنی چین باعث شده این کشور سالیانه مقصد بسیاری از گردشگران سراسر دنیا باشد که برای دیدنی‌های آن از دیوار چین و قصر ممنوعه گرفته تا آسمان خراش‌ها و مراکز خرید و نمایشگاه‌های متنوع از این رو همیشه این مقصد پرطرفدار و متنوع برای گردشگران جذاب و یکی از گزینه‌های سفر محسوب می‌شود.

 

هر آدم اهل سفری باید بودن در چین را قطعا تجربه کند پس مکث نکنید و برای شروع برنامه ریزی سفرتان، از هم‌اکنون تور مناسب خود را بخرید، به‌دلیل اینکه برای ورود به چین حتما باید ویزای قانونی دریافت شود و این مراحل کمی زمان‌بر است.

 

بهترین راه این است که شما همین حالا یا نهایت تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه تور خود را خریداری کنید. در این صورت می‌توانید با بهترین زمان پرواز سفر کنید و در این مسیر طولانی با خط‌هوایی مناسب و بدون خستگی به مقصد هیجان‌انگیز خودتان برسید.

 

اگر همچنان مایل هستید که اطلاعات بیشتری از برنامه‌ی تورهای نوروز 97 آژانس مقتدر سیر تابان کسب کنید، کارشناس‌های آژانس با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ در روزهای عادی از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ پاسخگوی شما هستند تا با کمک آنها بتوانید  بهترین سفر نوروزی را با هزینه‌ای مناسب خریداری کنید.