وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن خوش شانس سارق ماشینش را یک روزه پیدا کرد

زن خوش شانس سارق ماشینش را یک روزه پیدا کرد

زن خوش شانس سارق ماشینش را یک روزه پیدا کرد

 

زن خوش شانسی که تنها 24 ساعت پس از سرقت خودرواش به طور اتفاقی ماشین خود را در مقابلش دید در تماس با پلیس سارق را دستگیر کرد ! به گزارش ایران ناز این زن خوش شانس در اتفاقی عجیب و باورنکردنی توانست 24 ساعته ماشین خود را پیدا کند.

 

ماجرا ازین قرار بود که شامگاه پنجشنبه گذشته زني براي پخش نذري به خانه يكي از بستگانش در تهرانپارس رفت و ماشينش را در خيابان 218پارك كرد. پس از گذشت 2 ساعت وقتي برگشت با جاي خالي خودروي پرايدش روبه‌رو شد و فهميد كه دزد آن را به سرقت برده است. او راهي كلانتري شد و سرقت خودرواش را گزارش كرد. به اين ترتيب مشخصات ماشين او در سيستم يكپارچه پليس ثبت و جست‌وجو براي يافتن آن آغاز شد اما 24ساعت پس از سرقت بود كه ماشين اين زن به طرز عجيبي پيدا شد. اما ماجرا چه بود؟

 

اتفاقي عجيب

 

زن ميانسال وقتي پليس را در جريان سرقت ماشينش قرار داد، به خانه برگشت و منتظر ماند تا شايد پليس بتواند آن را پيدا كند. روز بعد، او به همراه دختر تازه‌ عروسش راهي بنگاه‌ها شد تا براي او و دامادش خانه‌اي اجاره كند. او و دخترش عصر جمعه به چندين بنگاه سر زدند و چندين خانه را بازديد كردند اما آپارتمان دلخواه‌شان را پيدا نكردند.با تاريك شدن هوا قصد بازگشت به خانه را داشتند كه كارمند يكي از بنگاه‌هاي املاك با زن ميانسال تماس گرفت و گفت صاحبخانه‌اي كليد خانه‌اش را كه به تازگي تخليه شده دراختيار وي قرار داده است و مي‌تواند اين خانه را به او و دخترش نشان دهد. او اصرار كرد كه مادر و دختر براي بازديد به ساختمان مسكوني كه در خيابان 216بود، بروند و با اصرارهاي او اين زن و دخترش راهي ساختمان مسكوني شدند.

 

آن روز اما به محض اينكه كارمند بنگاه در مجتمع مسكوني را باز كرد و زن ميانسال قدم به داخل پاركينگ گذاشت ناباورانه ماشينش را در آنجا ديد. خوب كه آن را ورانداز كرد،

 

مطمئن شد كه ماشين خودش است. او كه شگفت‌زده شده بود از ساكنان ساختمان پرس و جو كرد و متوجه شد كه ماشين را ساكن يكي از واحدهاي طبقه چهارم شب قبل به پاركينگ آورده است. زن ميانسال با پليس تماس گرفت و طولي نكشيد كه مأموران در محل حاضر شدند.

 

وقتي مشخص شد كه خودرو متعلق به اين زن است، مأموران ساكن طبقه چهارم را كه مردي حدودا 43ساله بود دستگير كردند. هرچند او اصرار داشت كه ماشين را يكي از بستگانش به‌صورت امانت در اختيار وي قرار داده و از سرقتي بودنش بي‌اطلاع است، اما وقتي كارآگاهان در بازرسي از خانه وي، ‌تعداد زيادي لوازم داخل خودرو(ضبط و باند،

 

لاستيك و كامپيوتر)كشف كردند وي چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد. از سوي ديگر در تحقيقات بيشتر مشخص شد كه اين مرد سابقه‌دار است و پيش از اين بارها به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگير شده و به زندان افتاده است.

 

سارق سابقه‌دار كه فكرش را نمي‌كرد به اين سرعت گير بيفتد پس از دستگيري براي انجام تحقيقات پيش روي قاضي عموزادي بازپرس شعبه چهارم دادسراي ويژه سرقت قرار گرفت. او با اقرار به سرقت چنين گفت: چون سابقه‌دار بودم هيچ‌كس به من كار نمي‌داد خصوصا وقتي متوجه مي‌شدند كه جرمم سرقت بوده.

 

حتي همسايه‌ها هم سلام مرا عليك نمي‌گفتند. من هم وقتي مي‌ديدم كه همه من را به چشم سارق مي‌بينند تصميم گرفتم همين راه را ادامه بدهم تا خرج زندگي‌ام را تأمين كنم. وي ادامه داد: هدفم سرقت خودرو نبود بلكه به‌خاطر وسايل و لوازم داخل خودرو ماشين مي‌دزديدم. معمولا پس از سرقت خودرو خصوصا پرايد، لوازم آن را برمي‌داشتم و آن را به مالخر مي‌فروختم. ماشين را هم كنار خيابان يا اطراف تهران رها مي‌كردم.

 

البته بعضي اوقات هم اگر مشتري گيرم مي‌آمد حدود 3تا 5ميليون تومان ماشين را مي‌فروختم. معمولا ماشين را خيلي پيش خودم نگه نمي‌داشتم تا برايم دردسر نشود. اما اين بار بدشانسي آوردم و درحالي‌كه نيتم اين بود ماشين را شبانه در خيابان رها كنم گير افتادم، چون تمام اموالش را سرقت كرده بودم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره آگاهي تهران قرار گرفت تا راز جرايم احتمالي ديگر وي فاش شود.

 

 

مطالب مرتبط:

 

مژدگانی جالب برای پیدا کردن این سارق +تصاویر

 

این سارق شیاد ایرانی را شناسایی کنید (عکس)
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره