وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داستان و بازیگران فیلم شیشلیک ( عکس )

داستان و بازیگران فیلم شیشلیک ( عکس )

داستان و بازیگران فیلم شیشلیک ( عکس )

 

جشنواره فیلم فجر سال 1399 در حال برگزاری است . یکی از فیلمهای این جشنواره که کمدی است فیلم شیشلیک است .به گزارش ایران ناز فیلم شیشلیک یکی از فیلم های شانزده گانه راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار می شود. فیلم شیشلیک در واقع یکی از فیلم های طنز جشنواره سی و نهم است و از آن به عنوان کمدی سیاه یاد می شود

 

شیشلیک یک کمدی درناک…

 

فیلم شیشلیک یکی از فیلم های شانزده گانه راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار می شود. فیلم شیشلیک در واقع یکی از فیلم های طنز جشنواره سی و نهم است و از آن به عنوان کمدی سیاه یاد می شود.

 

تهیه کنندگی فیلم سینمایی شیشلیک را محمدرضا منصوری بر عهده داشته و امیر مهدی ژوله آن را نوشته است. محمد حسین مهدویان که سابقه دریافت چند سیمرغ بلورین از ادوار جشنواره را درکارنامه دارد، کارگردانی فیلم شیشلیک را بر عهده داشته است.

 

داستان و بازیگران فیلم شیشلیک ( عکس )

 

این برای نخستین بار است که کارگردان جوان سینمای ایران که سابقه ساخت فیلم هایی چون: ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز را در کارنامه دارد، فیلم کمدی می سازد. محمد حسین مهدویان چند روز پیش مهمان برنامه کتاب باز شبکه نسیم بود و مهمان سروش صحت و درباره فراز ونشیب ورودش به دنیای فیلمسازی گفت.

 

در فیلم شیشلیک، شماری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون حضور دارند. به نظر می رسد ۲ فیلم شیشلیک به کارگردانی محمد حسین مهدویان و فیلم سینمایی ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، در جشنواره سی و نهم در چندین بخش، نامزد دریافت سیمرغ بلورین شوند و گیشه های داغی را در سال ۱۴۰۰ شمسی تجربه کنند.

 

بازیگران فیلم شیشلیک

 

در فیلم شیشلیک برای نخستین بار شاهد نقش آفرینی رضا عطاران در کنار پژمان جمشیدی هستیم. رضا عطاران در فیلم شیشلیک در نقش هاشم و پژمان جمشیدی در فیلم شیشلیک در نقش عطا حضور دارد.

 

جمشید هاشم پور که در سال ۹۹ در سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی، در قامت طبری ظاهر شده بود، در سریال شیشلیک حضور دارد. ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه لقا باقری و عباس جمشیدی فر از دیگر بازیگران فیلم شیشلیک هستند. موسیقی فیلم سینمایی شیشلیک توسط حبیب خزایی فر و فیلمبرداری آن توسط هادی بهروز انجام شده است.

 

داستان فیلم شیشلیک 

 

داستان فیلم شیشلیک درباره اهالی یک شهرک در حاشیه تهران است. اهالی شهرک، تحت تاثیر شرایط ویژه ای قرار میگیرند که از سوی رئیس یک کارخانه برای آن ها رقم می خورد. یکی از اهالی شهرک، دست به اعتراض زده و به دنبال رهایی خانواده اش بر می آید و دست مایه اتفاقات این فیلم کمدی می شود.

 

از شیشلیک به عنوان متفاوت ترین فیلم محمد حسین مهدویان می توان نام برد. احتمالا این کار محمد حسین مهدویان مثل دیگر کارهایش، پربیننده باشد.

 

گفته شده که فیلم شیشلیک، از نقطه نظر سیاسی و فرهنگی، تفاوت های بسیار معناداری با ساخته های قبلی این کارگردان جوان و دانش آموخته سوره دارد.

 

شیشلیک در اینستاگرام

 

برای اطلاع از متن و حاشیه و پشت صحنه سکانس های فیلم شیشلیک بهتر است گشتی در اینستاگرام چهره های مطرح آن بزنیم. رضا عطاران با بیش از ۵.۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، از مطرح ترین چهره های اینستاگرامی فیلم شیشلیک است. او بیش از ۲۸۰ پست به اشتراک گذاشته و چند عکس از هنرنمایی اش در فیلم شیشلیک نیز به اشتراک گذاشت.

 

داستان و بازیگران فیلم شیشلیک ( عکس )

 

اتوبوس سواری پژمان جمشیدی و رضا عطاران در شیشلیک

 

امیر مهدی ژوله نویسنده فیلمنامه شیشلیک است. احتمالا پس از جشنواره سی و نهم، منتقدان درباره نوشته اش بسیار خواهند گفت و بسیار خواهیم شنید. او قریب به ۳ میلیون دنبال کننده دارد و قریب به ۹۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. عکس زیر، همراهی او و کارگردان جوان در پشت صحنه فیلم است.

او گاها درباره شیشلیک صحبت و عکس هایی در اینستاگرامش می گذارد. کامنت را نیز بر روی مخاطبانش مسدود نکرده است.

 

امیرمهدی ژوله و شیشلیکی که روی تخته سفید دفترش نقش بسته است 

 

مه لقا باقری همسر جواد عزتی که از بازیگران فیلم شیشلیک است، آن را کمدی دردناک خطاب کرده است.

 

داستان و بازیگران فیلم شیشلیک ( عکس )

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره