وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داستان پیرزن وحشتناک و خودکشی سربازان

داستان پیرزن وحشتناک و خودکشی سربازان

داستان پیرزن وحشتناک و خودکشی سربازان

 

داستانی از سالهای دور دهان به دهان نقل میشود و از صحت ان یا شایعه بودن هیچ اطلاعی نداریم. میگویند پادگانی در ۱۵ کیلومتری شیراز وجود دارد که چندین سال پیش فرماندهان پادگان مجبور شدند برجک دیده بانی را که به برجک پیرزن معروف شده بود از بین ببرند. چرا که ۱۲ سرباز در هنگام پستهای شبانه خود در این برجک خودکشی کردند.

 

این برجک آخرین برجک دیده بانی پادگان بوده که به کوه منتهی میشد. داستان از این قرار بود که سربازان در زمان پست شبانه خود در این برجک در دامنه کوه پیرزنی با چهره بسیار ترسناک می دیدند. که با سرعت بسیار زیاد به سمت برجک آمده و از آن بالا میرود. طوری که برجک به لرزش در می آید. دیده بان به سمتش تیراندازی میکند اما تیرها تاثیری روی او ندارند. دیده بان که به صورت جنون آمیزی ترسیده برای اینکه به دست پیرزن نیفتد خود را میکشد!

 

داستان پیرزن وحشتناک و خودکشی سربازان

 

✔️اما داستان چه بود!؟…

 

☚در زمان جنگ ایران و عراق ۱ بمب عمل نکرده به همراه تیم خنثی سازی به این پادگان منتقل میشود در حین خنثی سازی بمب متاسفانه منفجر میشود و ۳ تن متخصص خنثی سازی کشته میشوند. و به علت شدت انفجار بدنشان تکه تکه میشود. برای جمع آوری تکه های اجساد کشته شدگان از سربازان پادگان استفاده میشود. که اکثرا سربازان وظیفه بودند. جمع آوری تکه های اجساد به قدری ضربه روحی و روانی شدید به سربازان میزند که تا مدتها نمیتوانستند بخوابند و دچار توهم و کابوس در خواب و بیداری شده بودند.

 

گفته شده که پس از رساندن خبر کشته شدن یکی از خنثی کنندگان بمب، مادر پیر وی از شدت ناراحتی خبر مرگ فرزندش بلافاصله فوت میکند. این اتفاق باعث شد شایعه ای شکل بگیرد که آنچه دیده میشود روح مادر شهید است. که برای گرفتن انتقام پسر کشته شده اش شبها به پادگان حمله میکند!

 

از طرفی تاثیرات روانی این حادثه و تنهایی در زمان پست دیده بانی، ارتفاع بلند و وهم انگیز برجک منتهی به کوه باعث جنون لحظه ای سربازان شده که منجربه خودکشی آنها میشد. حوادث برجک پیرزن به قدری جدی شد که دیگر کسی حاضر به پست دادن در این برجک نبود. نهایتا پس از خودکشی های مکرر دیده بانها دستور انهدام برجک صادر شد.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره