وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

 

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

 

بعضی‌ها اعتقاد دارند خوش استایل بودن با لباس‌های تابستانه راحت‌تر از خوش استایل بودن در زمستان است، چون هم رنگ‌های تابستانه متنوع‌تر هستند و هم لازم نیست برای گرم ماندن لباس‌های ضخیمی پوشید که ممکن است باعث تغییر استایل شود.

 

اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید، بهتر است این طرز فکر را عوض کنید؛ چون با داشتن مواد لازم برای استایل خاص مردانه در زمستان، مثل هر فصل دیگری خوشتیپ خواهید شد!

 

کاپشن را معیار قرار دهید

برای اینکه بتوانید در زمستان هم خوش استایل باشید، بهتر است یک لباس را به عنوان لباس معیار قرار دهید؛ پیشنهاد ما این است که ارزشمندترین یا گرانترین لباس را به عنوان معیارتان قرار دهید و بعد به دنبال ست کردن بقیه اجزای ست لباس‌هایتان با آن بروید.

 

برای مثال داشتن یک کاپشن گرم مردانه یا یک پالتوی شیک جزو ضروریات خرید شماست و از آنجایی که اغلب اوقات قیمت این لباس‌ها زیاد است، بهتر است سراغ رنگ‌هایی بروید که خنثی هستند و سایر رنگ‌ها به آن‌ها می‌آیند.

 

برای مثال سرمه‌ای، نوک مدادی و خاکی سه نمونه از بهترین رنگ‌ها برای پالتو و کاپشن زمستانه شما هستند و به اغلب تناژهای رنگ پوست می‌آیند.

 

انتخاب مهم بلوز

قدم دوم خرید بلوز است؛ انتخاب بلوز بافتنی نازک اما گرم در رنگ‌ها و طرح‌های متعدد یکی از برگ برنده‌های شما برای داشتن بهترین استایل زمستانی است. در حقیقت بلوز یا پلیور شما از با اهمیت‌ترین بخش‌های استایلتان هستند که خیلی به چشم می‌آیند؛

 

بنابراین هر چقدر تنوع بیشتری به آن‌ها بدهید، استایلتان متنوع‌تر به نظر خواهد آمد. پیشنهاد ما این است که این گزینه را از بین تیشرت های آستین بلند مردانه با بهترین مارک انتخاب کنید تا بلوزتان خاص و منحصر به فرد باشد.

 

قدم بعدی را با شلوار بردارید!

بعد از انتخاب یکی از پر هزینه‌ترین بخش‌های استایلتان؛ یعنی کاپشن، سراغ انتخاب شلوار بروید. معمولا داشتن یک یا دو شلوار با کیفیت برای این فصل کافی است؛ یک شلوار جین که تیره و ضخیم است و یک شلوار پشمی که به رنگ پالتوی شما بیاید، گزینه‌های مناسبی خواهند بود، اما قبل از آن باید با قوانین انتخاب شلوار جین متناسب با فرم بدن خود آشنا شوید.

 

واقعیت این است که می‌توانید سه روز هفته را شلوار جین و کاپشن بپوشید و بقیه هفته شلوار پشمی و پالتو به تن کنید و مشکل خاصی هم ایجاد نشود. مهم این است که قدم سوم را متنوع بردارید.

 

پیراهن مردانه؛ آری یا نه؟

 

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

 

یکی از گزینه‌هایی که وجود در آن در کمد زمستانه برای بسیاری از مردان سوال است؛ پیراهن مردانه است. خیلی از آقایان می‌پرسند حالا که قرار است انواع و اقسام پلیورهای متنوع را به کمدمان اضافه کنیم؛ لازم است پیراهن مردانه هم داشته باشیم؟

 

صرف نخی و نازک بودن پیراهن مردانه به این معنا نیست که در زمستان نمی‌توانید از آن استفاده کنید؛ این پیراهن می‌تواند به تنهایی زیر بارانی بلندتان قرار بگیرد یا زیر پلیورتان پوشیده شود.

 

بسیاری از مردان باسلیقه رنگ پیراهنشان را با رنگ پلیور ست می‌کنند تا بتوانند ست متنوعی بسازند؛ این گزینه زمانی در دسترس شما هم هست که پلیورتان یقه اسکی نباشد. پوشیدن پیراهن زیر پیراهن‌های یقه گرد و یقه هفت مجاز است و قاعدتا زیر پلیور یقه اسکی دیده نخواهد شد!

 

کلاهی برای گرم شدن در زمستان

وظیفه اول شال و کلاه در زمستان گرم نگه داشتن سر و گردن شماست؛ اما این تنها وظیفه نیست؛ بلکه خوش استایل کردن شما باید به عنوان هدف تکمیل کننده در نظر گرفته شود.

 

بنابراین قبل از خرید نگاهی به بهترین کلاه های بافتنی مردانه برای زمستان بیندازید و اگر ست شال و کلاه نمی‌خرید، شال گردنی مناسب را برای کلاهتان در نظر بگیرید.

 

نکته بعدی توجه به کلاه مناسب برای فرم صورتتان است. به خاطر داشته باشید هر فرم کلاه زمستانه‌ای به صورت شما نمی‌آید؛ بنابراین حتما فرم مناسبتان را قبل از خرید شناسایی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

بهترین کفش برای برف نوردی

 

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

 

گزینه بعدی که باید خرید آن را مد نظر داشته باشید؛ کفش مناسب برای فصل زمستان است. در زمستان دیگر نمی‌توانید کتانی‌های پارچه‌ای یا کفش‌های ورزشی با رویه مش بپوشید، چون هم سرد هستند و هم با هر بارش برف و بارانی پاهایتان خیس خواهند شد؛ در عوض سراغ کفش‌های توکرکی با رویه‌های سخت بروید.

 

نیم‌بوت‌ها اغلب بهترین گزینه‌ها برای زمستان هستند. در مورد کفش‌های زمستان علاوه بر رویه به کف کفش دقت کنید. بسیار مهم است که کف کفش عاج داشته باشد تا امنیتتان را در روزهای بارانی و برفی فراهم کند.

 

گرم نگه داشتن پاها

تا همین چند سال پیش جوراب صرفا به عنوان تکه پارچه‌ای شناخته می‌شد که پاها را گرم نگه می‌داشت یا پوشیدن کفش را راحت‌تر می‌کرد؛ این روزها اما دنیای جوراب‌ها برای خودشان حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند.

 

انواع و اقسام جوراب‌های رنگارنگ با طرح‌های جالب و حتی جوراب‌های تا به تا وارد دنیای مد شده‌اند تا به بخش جالبی از این صنعت تبدیل شوند. این جوراب‌ها سن و سال نمی‌شناسند و چون بخش نیمه پنهانی از استایل هستند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

 

پیشنهاد ما این است که برای خرید جوراب زمستانه علاوه بر اینکه به گرم و ضخیم بودن آن توجه دارید؛ طرح‌هایی را به کشوی لباس‌هایتان اضافه کنید که از دیدنشان لذت می‌برید. هیچ عیبی ندارد اگر بین پنج جوراب‌های رسمی شما، یک جفت جوراب آبی کاربنی با آرم بتمن هم دیده شود.

 

دست‌ها را فراموش نکنید

همان طور که تمام اجزایی که تا اینجا برای استایلتان تهیه کرده‌اید، با هم هماهنگی دارند؛ دستکش هم باید به سایر لباس‌هایتان بیاید. بنابراین فکر نکنید چون سایز دستکش‌ها کوچک است، خیلی به چشم نمی‌آید؛

 

کافی است یکی از دوستانتان را در خیابان ببینید و بخواهید فوری با او دست بدهید. در این شرایط حتما توجه او به دستکش‌هایتان هم جلب خواهد شد.

 

هودی و درس برای جوان‌ترها

هودی و درس لباس‌های زمستانه گرمی هستند که اغلب به دلیل داشتن رنگ‌های تند و مدل‌های خاص برای جوان‌ترها مناسب‌تر هستند. با وجود این چنانچه بقیه هم بخواهند از این لباس‌ها استفاده کنند، می‌توانند مدل‌های ساده‌تر با رنگ‌هایی مثل طوسی را انتخاب کنند و از پوشیدن این لباس زمستانه لذت ببرند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره