وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داماد حسود آبروی عروس را برد +عکس

داماد حسود آبروی عروس را برد +عکس

داماد حسود آبروی عروس را برد +عکس

 

نوعروس وقتی سارق زعفران های پدرش را دستگیر کردند شوکه شد. به گزارش ایران ناز داماد خانواده به خاطر حسادتی که به ثروت خانواده ی همسرش داشت دست به سرقت از منزل پدر زنش زد و عروس را در برابر خانواده اش شرمنده کرد ! داماد خانواده با مشاهده وضعیت مالی خانواده همسرش اقدام به سرقت زعفران های پدرزنش کرد.نقشه داماد حسود، عروس را در برابر پدرش شرمنده کرد

 

به گزارش ایران ناز چندی پیش ماموران پلیس شهرستان خلیل آباد خراسان رضوی در جریان سرقت زعفران از یک خانه قرار گرفتند و تیم ویژه ای برای دستگیری عامل سرقت وارد عمل شدند.

 

ماموران درگام نخست پی بردند سارق با اطلاعات کامل و به راحتی وارد خانه شده و دست به سرقت 2 کیلو 600 گرم زعفران زده است.

 

ماموران با توجه به شیوه سرقت فرضیه آشنا بودن سارق زعفران ها را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات فنی و پلیسی داماد خانواده را به عنوان مظنون اصلی این سرقت دستگیر کردند.

داماد حسود آبروی عروس را برد +عکس

غلام 31 ساله ابتدا خود را در ماجرای سرقت بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت لب به اعتراف گشود.داماد جوان گفت: به خاطر حسات به وضعیت مالی خانواده همسرم با یکی از دوستانم که حمیدرضا 32 ساله است تصمیم به سرقت زعفران ها از خانه پدرزنم گرفتیم و با نقشه ای طراحی شده 2 کیلو و 600 گرم زعفران از خانه پدرزنم سرقت کردیم.

 

سرهنگ رحمانی, رییس پلیس شهرستان خلیل آباد خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: ماموران در بررسی سوابق غلام پی بردند وی 2 سابقه کیفری دارد.وی افزود: تیم پلیسی در ادامه تحقیقات موفق به دستگیری همدست داماد خانواده شدند و زعفران های سرقتی به صاحبش بازگردانده شد.

 

سرهنگ رحمانی ادامه داد: متهمان برای سیر مراحل قضایی در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفته اند

 

مطالب مرتبط:

 

عکس های شوک آور عروس در دستان داماد جلوی گلفروشی

 

سرقت خشن از بازیگر زن مشهور در فرمانیه +عکس